Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 05:28

Przebudowa Rydygiera na finiszu. W jednym miejscu prace w tyle

Jak poinformował żoliborski urząd do zakończenia przebudowy ulicy Rydygiera pozostały niecałe dwa miesiące. Później pozostanie jej zazielenienie, które zaplanowano na jesień. Prace wykona ten sam wykonawca, który realizuje pierwszy etap. Jak zauważają mieszkańcy, w jednym fragmencie prace stoją w miejscu. Chodzi o chodnik i ścieżkę przy jednej z inwestycji mieszkaniowej. „Trzeba być czujnym i dopilnować sprawy”. Zakończenie przebudowy ulicy Rydygiera jest wydarzeniem, którego z niecierpliwością wyczekują sami mieszkańcy. Trwające od października prace, według zapowiedzi urzędników mają zakończyć się w czerwcu. „Na całym odcinku dotychczas wykonano już konstrukcję jezdni do warstwy wiążącej. Gotowe są azyle na przejściach dla pieszych oraz krawężniki na całej długości ulicy. Na dniach ukończone będzie także kładzenie nawierzchni chodników. Wykonano także dwie z czterech zatok autobusowych, a realizacja kolejnych dwóch zaplanowana jest po 10 maja. W drugiej połowie miesiąca wykonawca rozpocznie układanie nawierzchni ścieżki rowerowej” – informuje urząd dzielnicy. Wzdłuż ulicy Rydygiera staną ławki, stojaki na rowery i nowe kosze na śmieci. Do żoliborskiej sieci ścieżek rowerowych w chwili ukończenia inwestycji dojedzie kolejnych 410 metrów. Kierowcy zyskają z kolei ponad 60 miejsc parkingowych.

Obawa związana z odcinkiem

Prace nie postępują równomiernie na całym odcinku ulicy Rydygiera co zauważyła jedna z mieszkanek alarmując nas i dopytując czy to realizujący inwestycję przy skrzyżowaniu ulicy Rydygiera z Anną German deweloper jest odpowiedzialny za budowę chodnika i ścieżki rowerowej na odcinku od ulicy Anny German w kierunku Przasnyskiej.  O sprawę pytamy rzecznika prasowego urzędu dzielnicy Donatę Wancel: - Za budowę chodnika, ścieżki rowerowej, miejsc parkingowych, zjazdów do zabudowy mieszkaniowej oraz zasianie trawników, na odcinku od ul. Przasnyskiej do ul. Anny German, po północnej stronie ulicy Rydygiera odpowiada inwestor, który realizuje zabudowę mieszkaniową przy skrzyżowaniu ul. Rydygiera z ul. Anny German. - Obawiam się, że w chwili zakończenia przebudowy przez dzielnicę, deweloper nie rozpocznie jeszcze prac na swoim odcinku. Jesienią na Rydygiera mają pojawić się nowe nasadzenia - młode krzewy i drzewa. Mogą one ucierpieć, jeśli w tym samym czasie deweloper zacznie budować ścieżkę rowerową czy chodnik. Jako mieszkanka jednego z bloków, który również wybudował ten deweloper, z doświadczenia wiem, że trzeba być czujnym i dopilnować sprawy. Zachęcam do tego również moich sąsiadów z sPlace i okolicy – alarmuje Kasia Nowak ze stowarzyszenia Nowy Żoliborz.

Drugi etap, czyli zieleń jesienią – wykona go dotychczasowy wykonawca prac budowlanych związanych z przebudową ulicy Rydygiera

Inwestycja związana z przebudową ulicy Rydygiera od początku budziła wiele emocji. Jednym z głównych tematów dyskusji była kwestia zachowania przed wycinką jak największej liczby drzew. W tej sprawie składano liczne pisma do władz dzielnicy, a także odbyło się burzliwe spotkanie z mieszkańcami. Dzięki presji społecznej udało się uchronić przed wycinką dziewięć drzew. Dwa z nich przesadzono, a siedem pozostało w swoim pierwotnym miejscu. „Podczas realizacji tej inwestycji, w celu ochrony rosnących przy ulicy Rydygiera drzew, Zarząd Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy zdecydował o zastosowaniu dodatkowych, przyjaznych drzewom rozwiązań. Od strony drzew, betonowe obrzeża przy chodnikach zastąpione zostały nieinwazyjnymi dla korzeni obrzeżami typu eko-bord, a przy ścieżce rowerowej – stalowymi. W sumie położono ok 100 mb obrzeży ekobord i 130 mb obrzeży stalowych” – czytamy w oficjalnym komunikacie urzędu dzielnicy. W celu jak najmniejszej ingerencji w bryłę korzeniową drzew zmieniono przebieg ścieżki rowerowej i chodnika, a także zmniejszono grubość podbudowy pod oba ciągi. Drugim etapem inwestycji jest uzupełnienie zieleni. Prace wykona ten sam wykonawca, który prowadził do tej pory prace budowlane. Również nowe nasadzenia były obiektem wielu sporów. W pierwotnym projekcie wzdłuż ulicy Rydygiera miały rosnąć nie wyższe niż trzy metry klony i wiśnie. Na to rozwiązanie nie zgodzili się mieszkańcy. Projekt więc zmieniono. Wzdłuż drogi wyrośnie 35 nowych dużych drzew – platanów, w tym 24 platany klonolistne „Pyramidalis”. „Planowane do nasadzeń są duże, rozłożyste  drzewa o wysokości co najmniej pięciu metrów. Wymagają one dużo wolnego miejsca i zachowania większej odległości od istniejącej infrastruktury podziemnej niż drzewa małe. Dlatego też podczas prac zieleniarskich bryła korzeniowa drzew będzie zabezpieczona siatką. Takie działania mają  ograniczyć ingerowanie systemu korzeniowego w infrastrukturę podziemną” – podaje urząd. Zieleń dopełni 4200 krzewów liściastych. fot. Urząd Dzielnicy Żoliborz
Czytaj też: Co z 221 po przebudowie Rydygiera?

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ