Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 14:14

Marcin i Michał Żewłakow, Robert Podoliński i Łukasz Kadziewicz w jednym miejscu na Żoliborzu. Materiał partnera

Restauracja PaTaThai, znajdująca się przy ul. Rydygiera 9 na Żoliborzu, przedstawiła nowe menu na jesień. To połączenie tajskich smaków z polską jesienną aurą. Z tej okazji właściciele zorganizowali bankiet, podczas którego zaproszeni goście mogli spróbować nowych smaków.

W czwartek 13 października restauracja PaTaThai przedstawiła nowe menu. Podczas kameralnej imprezy można było spróbować nowych specjałów kuchni tajskiej. Przyszło wielu zaproszonych gości, w tym bracia Marcin i Michał Żewłakow – byli reprezentanci Polski w piłce nożnej oraz trener i komentator sportowy Robert Podoliński.

PaTaThai wróciło na Żoliborz

Nowe menu – połączenie tajskich smaków z jesienną polską aurą

Na wydarzeniu był obecny również właściciel – Łukasz Kadziewicz – były reprezentant Polski i wicemistrz świata w siatkówce.

- Wszystko, co jest w jesiennym menu, jest efektem ciężkiej pracy całego teamu i serca restauracji, czyli naszych tajskich kucharzy. Inspiracją były długie rozmowy, wiele podróży i to, co obecnie jest modne na rynku – mówi Łukasz Kadziewicz, właściciel restauracji.

Co można zjeść w restauracji PaTaThai?

Na gości czekał szwedzki stół wypełniony zimnymi przekąskami, gorącymi daniami i deserami. W formie przekąsek czekały mini satay z piersi kurczaka z sosem orzechowym, chrupiący spring rolls z kurczakiem i warzywami na orientalnym, słodko-pikantnym sosie, krewetki w cieście wonton z sosem sojowym oraz marchew w tempurze na słodkim sosie.

Wszystkie przystawki były pyszne. Jak przystało na tajską kuchnię, świetnie dopasowane były sosy. Idealnie zgrywały się ze smakiem, jaki dodaje głównym składnikom tempura. Były one jednak raczej słodkie, niż pikantne. Przyznał to jeden z tajskich kucharzy, pytany o to, czy smaki są dopasowane specjalnie pod preferencje Polaków.

- W naszej restauracji utrzymujemy oryginalny, tajski smak. Jednak potrawy nie są tak ostre, aby każdy przyzwyczajony do polskich smaków, mógł je zjeść. Jednak jeśli klient chciałby poczuć prawdziwą tajską ostrość, zawsze może o to poprosić i wtedy ją dodamy – zapewnia jeden z kucharzy.

Goście mogli skosztować także ciepłych dań, na przykład jesiennego curry z wołowiną. O nowym menu wypowiedział się właściciel Łukasz Kadziewicz: - Szukaliśmy wołowiny, którą możemy podać w curry. Postanowiliśmy bardzo długo poddawać ją obróbce termicznej w niskiej temperaturze. Mamy do tego fajną rzecz – korzeń lotosu – który jest naprawdę świetny i innowacyjny. Mamy krewetki i wszystko, co pasuje w tajskim smaku do złotej, polskiej jesieni.

Były też dwa rodzaje deserów. Owocowe szaszłyki oraz Sakhu Nam Kathi, czyli klasyczny tajski deser na bazie tapioki i mleka kokosowego podawany z kawałkami świeżych owoców. Osoby, które lubią charakterystyczną konsystencję tapioki, będą bardzo zadowolone.

Łukasz Kadziewicz:„Tworząc PaTaThai chcę iść krok dalej”

Oryginalne tajskie smaki

Szef kuchni restauracji PaTaThai pochodzi z północno-wschodniej prowincji Udan Thani w Tajlandii. Surat Butsarakham kładzie bardzo duży nacisk na to, aby odwzorować tajski smak oraz zachować oryginalność receptur. Stąd też wszystkie przyprawy i pozostałe składniki wpływające na autentyczność dań sprowadzane są bezpośrednio z Tajlandii.

- Użyliśmy prawdziwych tajskich składników na jesień. Mamy specjalne przyprawy, takie jak massaman oraz specjalne przepisy, aby uczynić nasze jedzenie, jak na przykład wołowinę, jeszcze bardziej pyszne dodał jeden z kucharzy podczas imprezy.


IMG_1603

IMG_1603

IMG_1587

IMG_1587

IMG_1536

IMG_1536

IMG_1597

IMG_1597

IMG_1593

IMG_1593

IMG_1610

IMG_1610

IMG_1528

IMG_1528

IMG_1574

IMG_1574

IMG_1529

IMG_1529

IMG_1552

IMG_1552

IMG_1563

IMG_1563

IMG_1625

IMG_1625

IMG_1522

IMG_1522

IMG_1568

IMG_1568

IMG_1571

IMG_1571

IMG_1565

IMG_1565

IMG_1564

IMG_1564

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.