Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:54

Grzegorz Pietruczuk: "Świat po epidemii nie będzie taki sam, ale na pewno wyjdziemy tej sytuacji wzmocnieni"

Publikujemy list Grzegorza Pietruczuka, burmistrza Bielan, skierowany do mieszkańców.  "Ten niestety wymuszony okres przebywania za zamkniętymi drzwiami nie powinien być jednak czasem straconym. To czas, w którym możemy więcej uwagi poświęcić swoim bliskim i pociechom, poczytać książkę, zagrać w ulubioną grę czy nawet poświęcić na długie rozmowy telefoniczne np. z dawna niesłyszanymi znajomymi lub członkami rodzin. " - zwraca się do mieszkańców burmistrz Bielan m.in. apelując o stosowanie się do zaleceń rządu.
Szanowni Państwo, drodzy Bielańczycy! Mija kolejny dzień epidemii koronawirusa, wskutek której otaczająca nas rzeczywistość uległa radykalnej zmianie. Nasze dzieci muszą pozostać w domach, pobierając naukę zdalnie. Wiele instytucji publicznych musiało zamknąć swoje drzwi. Władze państwowe za pomocą środków masowego przekazu apelują o pozostanie w domach i niewychodzenie bez wyraźnej potrzeby. Celem jest uniemożliwienie, a w każdym razie silne utrudnienie wirusowi przemieszczania się i zakażanie kolejnych osób. Niestety, jakby na przekór wszystkiemu, pogoda za oknem zaczyna kusić nas słońcem i budzącą się do życia zielenią. Mimo jednak tej atrakcyjności gorąco apeluję o nieuleganie pokusom. Jakiekolwiek spacery proszę ograniczyć do niezbędnego minimum. W wypadku jednak konieczności wyjścia pamiętajmy koniecznie o zasadach higieny i bezpieczeństwa we własnym otoczeniu. Po powrocie do domu należy koniecznie dezynfekować dłonie. Proszę też pamiętać o tym, by nie dotykać niezdezynfekowanymi rękoma twarzy i nie podawać sobie dłoni na powitanie. Ten niestety wymuszony okres przebywania za zamkniętymi drzwiami nie powinien być jednak czasem straconym. To czas, w którym możemy więcej uwagi poświęcić swoim bliskim i pociechom, poczytać książkę, zagrać w ulubioną grę czy nawet poświęcić na długie rozmowy telefoniczne np. z dawna niesłyszanymi znajomymi lub członkami rodzin. Wspólnie możemy też korzystać z dobrodziejstw, jakie w obecnym czasie niesie nam technika. Bardzo wiele ośrodków i instytucji kulturalnych przeniosło swoją ofertę do Internetu. Wychodząc tym oczekiwaniom naprzeciw, także Urząd Dzielnicy Bielany poprzez specjalną stronę internetową naszebielany.pl i profil „Nasze Bielany” w serwisie Facebook, gdzie będziemy prezentowali różnorodną ofertę z zakresu sportu, kultury, ochrony środowiska w wydaniu online. Niezwykle ważna w tym trudnym okresie jest również potrzeba niesienia pomocy tym, którzy najbardziej są narażeni na niebezpieczeństwa związane z wirusem. Naszym bielańskim seniorom, osobom chorym czy niepełnosprawnym. W tym celu utworzyliśmy Dzielnicowy Zespół Wsparcia Mieszkańców. Część z Bielańczyków nie ma zapewnionej opieki rodziny, znajomych lub sąsiadów. Przy wsparciu m.in. naszych jednostek i wyznaczonych wolontariuszy, chcemy zapewnić pomoc w robieniu zakupów, wynoszeniu śmieci czy zakupie lekarstw. Powołany zespół ma uzupełniać standardowe działania Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, który udziela pomocy swoim klientom oraz przy wsparciu policji i wojska osobom w kwarantannie. Z wielką sympatią obserwuje różne akcje sąsiedzkiej pomocy. Wszystkie takie gesty przyczyniają się do budowania wspólnoty lokalnej. To właśnie ludzka życzliwość i pozytywna sąsiedzkość są dzisiaj najbardziej pożądanym elementem naszej codziennej egzystencji. Serdeczne podziękowania dla wolontariuszy i wolontariuszek z grupy „Pomocne Bielany”. Bardzo dziękuję wszystkim poradniom i specjalistom, którzy są w gotowości, aby pomóc, uspokoić i wesprzeć mieszkańców. Wszystkie szczegóły dotyczące pomocy psychologicznej znajdziecie Państwo na stronie Urzędu Dzielnicy Bielany. Czas epidemii negatywnie wpływa także na gospodarkę, a tym samym naszych przedsiębiorców. Każdy z nas może jednak w drobnym stopniu przyczynić się do utrzymania miejsc pracy. W tym gronie znajdują się liczni właściciele bielańskich lokali gastronomicznych, którzy oferują posiłki na wynos. Apeluję do każdego, który jest w stanie złożyć chociażby jedno zamówienie tą drogą – bądźmy lokalnymi patriotami i walczmy z kryzysem na swoim podwórku. Niezbędne zakupy róbmy w osiedlowych sklepach. Dajmy wspólnie pracę tym ludziom, pokażmy, jak bardzo są naszej społeczności potrzebni. Listę bielańskich lokali gastronomicznych znajdziecie Państwo na stronie Urzędu Dzielnicy Bielany. Cały czas mogą Państwo liczyć na rzetelną informację, dotyczącą funkcjonowania naszej dzielnicy i urzędu w związku z epidemią. Codziennie aktualizowane wiadomości znajdują się na stronie Urzędu Dzielnicy Bielany (www.bielany.waw.pl), na profilach w serwisie Facebook: Urząd Dzielnicy Bielany (www.facebook.com/bielanydzielnica/), Grzegorz Pietruczuk - Burmistrz Dzielnicy Bielany (www.facebook.com/pietruczukgrzegorz/) Na koniec dziękuję wszystkim Państwu za racjonalne i solidarne zachowanie i wytrwałość w tym niezwykle trudnym dla nas okresie. Jeśli wykażemy się dyscypliną i konsekwencją w działaniu, ten trudny dla wszystkich czas potrwa krócej. Tylko odpowiedzialne kroki mogą nas uchronić przed najczarniejszym scenariuszem. Wszystkie środki spoczywają bowiem w rękach każdego z nas. Świat po epidemii nie będzie taki sam, ale na pewno wyjdziemy tej sytuacji wzmocnieni. Grzegorz Pietruczuk Burmistrz Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.