Westfield Arkadia w ostatnich tygodniach roku wita klientów w świątecznej krasie. Tegoroczny wystrój jest nowy, tworzy wyjątkowo ciepłą, rodzinną aurę i zachęca nie tylko do zakupów, ale i do korzystania z całej oferty centrum, ze strefą restauracyjną i rozrywkową włącznie.
Warszawskie centrum handlowe zaskakuje w tym roku zupełnie nowymi świątecznymi szatami, łączącymi tradycję z nowoczesnością i odrobiną stylu glamour. – Westfield Arkadia to największy tego typu obiekt w Polsce, odwiedzany rocznie przez 19 milionów gości. Chcieliśmy zatem sprawić, by każdy poczuł tu prawdziwie świąteczną atmosferę – opowiada Mariusz Gagatko z Multidekor, marki odpowiedzialnej za świetlną przemianę centrum. – Zaprojektowana przez nas dekoracja nadaje odświętną oprawę rodzinnym wizytom w centrum, mamy też w zanadrzu coś specjalnego dla dzieci – dodaje.
Od głównego wejścia utworzono drogę z świetlnych, ozdobnych bram, tworzących u sklepienia wzór oszronionych gałązek i śnieżynek. Zimowy motyw powraca na szklanej elewacji budynku, na której iluminowana animacja tworzy sugestywne wrażenie mrozu malującego na szybach niezwykłe ornamenty.
Przed centrum stanęła ponad 13-metrowa choinka, do złudzenia przypominająca naturalny świerk, pełna odbijających światło dekorów o lustrzanym wykończeniu i migocząca błyszczącymi śnieżynkami.
Wizyta w baśniowym zamku Świętego Mikołaja
Wnętrze Westfield Arkadia wyróżnia w tym roku współcześnie zinterpretowana, klasyczna świąteczna symbolika, utrzymana w barwach takich jak złoto, srebro, biel i czerwień. Z sufitu zwisają pokaźnych rozmiarów prezenty, zachwycające precyzją wykonania, o delikatnej, ażurowej konstrukcji. W tym roku świąteczna aranżacja mocno nawiązuje do architektury centrum, łącząc prostotę formy z dekoracyjnymi detalami. Złota siatka oplatająca prezentowe dekory inspirowana jest motywem zdobiącym wnętrza budynku. Zwieńczone złoto-białymi kokardami pakunki kryją w sobie mieniące się chłodnym blaskiem gwiazdy, nawiązujące do elementów zdobiących balustrady w Arkadii, bogato udekorowane choinki czy wielokolorowe bombki o matowych i błyszczących wykończeniach oraz świetlne kule.
Najmłodszych z pewnością ucieszy wizyta w fabryce Świętego Mikołaja, przypominającej baśniowy zamek z dwiema strzelistymi wieżami. To właśnie tu – pośród kół zębatych i kluczy w stylu retro – powstają wyczekiwane przez wszystkich prezenty. Podczas gdy dzieci bawią się opodal trzech choinek uginających się pod ciężarem wielokolorowych ozdób, rodzice mogą odpocząć na złotych, ażurowych siedziskach wypełnionych bombkami. Obramowana stylowym neonem fabryka stanowi wesołe i urocze tło pamiątkowych fotografii.
Wielka przygoda z „Krainą lodu 2”
Druga połowa listopada obfitowała w moc atrakcji dla klientów w różnym wieku. W głównym holu Westfield Arkadia stanęła strefa promująca najnowszą produkcję Disneya, wyczekiwaną „Krainę lodu 2”. Z okazji premiery filmu centrum zaprosiło gości do specjalnej strefy przygód, która była dostępna dla wszystkich aż przez trzy tygodnie. Wydarzenie osnuto wokół fabuły filmu, który trafił do kin 22 listopada i w pierwszy weekend zgromadził ponad 619 tysięcy widzów. To rekord otwarcia dla animacji w Polsce. Dla porównania „Krainę lodu” w 2013 roku, w pierwszy weekend, obejrzało 150 tysięcy widzów. W wielkim finale zabawy miał miejsce konkurs, w którym szczęśliwcy wygrali aż 100 biletów na „Krainę lodu 2“, ufundowanych przez Cinema City. Ponadto fani filmu mieli niepowtarzalną okazję, aby w tydzień po premierze w arkadyjskim Empiku uzyskać autografy od odtwórczyń głównych bohaterek – Katarzyny Łaski (Elsa) oraz Magdaleny Wasylik (Anna).
Oprócz tego, w związku ze zbliżającymi się świętami, w Westfield Arkadia miała miejsce również wielka zimowa loteria, zlokalizowana w domku o skandynawskim stylu. Za rejestrację paragonów codziennie można było wygrać karty podarunkowe. W dniu finałowym szczęśliwy uczestnik SKI loterii otrzymał voucher na wyjazd w Alpy o wartości 30 tysięcy złotych. Będzie mógł zabrać z sobą aż dziewięć bliskich osób.
Napisz komentarz
Komentarze