Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 27 grudnia 2024 00:56
Reklama

Karnawałowe paznokcie – inspiracje pełne błysku i brokatu

Karnawał to doskonała okazja, by poeksperymentować z kolorami i wzorami na paznokciach. Paznokcie z brokatem na końcach, zdobienia wykonane z folii transferowej, a może manicure w wersji 3D? Możliwości jest naprawdę sporo! Jeśli szukasz inspiracji, które pomogą Ci stworzyć wyjątkowe stylizacje, ten artykuł jest właśnie dla Ciebie!

Inspiracje z Palu na sylwestrowy i karnawałowy manicure

Sylwester i następujący po nim okres karnawału to czas, kiedy możemy nieco zaszaleć ze stylizacją. Intensywne kolory, mieniący się brokat, czy efektowne zdobienia to idealne sposoby na dodanie charakteru każdej wieczorowej kreacji. Na jaki manicure postawić w tym czasie? Przygotowaliśmy dla Ciebie inspiracje od Palu, dzięki którym stworzysz olśniewający i stylowy manicure. 

French w nieco odmienionej odsłonie

Klasyczny manicure francuski jest dobrą opcją na każdą okazję, szczególnie jeśli cenisz sobie prostotę i elegancję. Jeśli jednak chcesz nieco zaszaleć, polecamy postawić na french w nieco unowocześnionej oraz imprezowej odsłonie. Jak go wykonać? Wystarczy, że zamiast białego lakieru wybierzesz błyszczące wykończenie. Paznokcie z brokatem na końcach świetnie komponują się z wieczorowymi sukniami i dodadzą blasku każdej stylizacji. Biel, czerń, a może odcienie złota? Wybór należy do Ciebie!

Manicure z wykorzystaniem folii transferowej

Idealne paznokcie na karnawał? To jasne, że błyszczące i rzucające się w oczy! Prostym i efektownym sposobem na urozmaicenie karnawałowego manicure jest folia transferowa. Można z nią tworzyć fantazyjne wzory lub zastosować subtelne, metaliczne akcenty. Hitem ostatnich sezonów są paznokcie zdobione złotem, miedzią lub holograficznymi efektami. A może połączenie folii transferowej z brokatem? To wyrazista propozycja, która powinna przypaść do gustu trendsetterkom.

Paznokcie w wersji 3D

Diamenty to najlepsi przyjaciele kobiety – przynajmniej tak brzmiały słowa popularnej piosenki. A gdyby tak mieniącymi się kryształkami przyozdobić karnawałowe paznokcie? Jeśli marzysz o paznokciach, które zachwycą swym blaskiem wszystkich dookoła, postaw na manicure z kryształami Swarovskiego. Delikatnie mieniące się kamienie mogą być jedynie drobnym akcentem lub wręcz przeciwnie – zdominować całą stylizację. Szczególnie modne są paznokcie w odcieniach granatu, czerni lub bordo. Manicure w jednolitym kolorze uzupełnij kryształami w podobnym odcieniu. To kwintesencja elegancji!

Efekt lustra lub kameleona

Jeśli szukasz czegoś naprawdę nietuzinkowego, postaw na lakiery hybrydowe z efektem lustra lub kameleona. Pierwszy z nich nadaje paznokciom metalicznego, niemal futurystycznego wyglądu – taki manicure świetnie komponuje się z klasyczną „małą czarną”. Drugi efekt, czyli kameleon, to stylizacja, która zmienia kolor w zależności od kąta padania światła. Obydwa rodzaje manicure są bardzo oryginalne, dlatego polecamy je kobietom odważnym, które lubią wyróżniać się z tłumu.

Ponadczasowa klasyka, czyli elegancki manicure w jednolitym kolorze

Karnawał to czas, kiedy lubimy się wyróżniać – czasami jednak „mniej znaczy więcej”. Jeśli ta maksyma jest Ci znana, to z pewnością należysz do osób stawiających na klasyczne i ponadczasowe rozwiązania. Nie każda z nas przecież kocha błysk i blichtr. Podczas karnawału równie dobrze sprawdzi się starannie wykonany manicure w jednolitym kolorze. Na tę okazję polecają się lakiery w odcieniach butelkowej zieleni, aksamitnej czerni, a także czerwień i granat. 

Wszystkie inspiracje z Palu wykonasz w kilku prostych krokach!

Przed wykonaniem karnawałowej stylizacji paznokci warto zadbać o odpowiednie przygotowanie płytki. Nie zapomnij o zastosowaniu bazy ochronnej i topu, który zabezpieczy manicure przed uszkodzeniami. Wybierając lakiery hybrydowe, sięgaj po profesjonalne i sprawdzone produkty, takie jak np. kosmetyki i akcesoria od marki Palu. W ofercie tej firmy znajdziesz bazy, topy i spory wybór lakierów do paznokci. Wszystko to pozwoli Ci stworzyć niepowtarzalne stylizacje, które zachwycą w każdym szczególe.

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
Reklama
Reklama
Reklama