Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 11:30

Żoliborz ma głos - nowy komitet, nowa jakość

Komitet Wyborczy ŻOLIBORZ MA GŁOS jest komitetem nie partyjnym lecz sąsiedzkim, zorganizowany został przez mieszkanki i mieszkańców Żoliborza

Uważamy, że samorząd terytorialny nie może istnieć i działać w oderwaniu od mieszkanek i mieszkańców. Naturalnej ludzkiej dążności do poprawy warunków życia codziennego, do bezpieczeństwa, do realizacji zmieniających się potrzeb, do stawienia czoła nadchodzącym problemom nie da się zaspokoić działając w technokratycznym i patriarchalnym systemie posługującym się skostniałymi procedurami i modelem politycznym z poprzedniej epoki.

Od liczby oddanych na nas głosów w wyborach do Rady Dzielnicy Żoliborz, zależeć będzie czy zdobędziemy wpływ na wybór Zarządu, a tym samym pracę Urzędu Dzielnicy. Czy będziemy mogli zrealizować zadania zebrane podczas kampanii w Żoliborskim Alfabecie Żoliborz od A do Ż.

Głosujmy na Komitet Wyborczy Wyborców ŻOLIBORZ MA GŁOS! 

 

Kandydatki i kandydaci KWW ŻOLIBORZ MA GŁOS w okręgu numer 1.

Żoliborz Centralny, Żoliborz Dziennikarski, Osiedle Grossów, Marymont, Potok

 

1. Joanna Cichecka 

Fizjoterapeutka, kierownik rehabilitacji żoliborskich przychodni, wolontariuszka w Żoliborskim

Ośrodku Pomocy Społecznej i działkowiczka ROD przy Promyka. Działa na rzecz aktywizacji

dzieci i seniorów oraz rozwoju zieleni.

 

2. Dariusz Mieszkowski

Psycholog z wykształcenia, menadżer z zawodu, potrafi organizować współpracę w dużych

zespołach, obszarem jego aktywności zawodowej są systemy bezpieczeństwa. Aktywnie działa w

zarządzie Wspólnoty Mieszkaniowej Krasińskiego 2/4/6.

 

3. Katarzyna Aspaas

Filolożka i analityczka IT, po ukończeniu anglistyki w Norwegii zamieszkała na Żoliborzu. Chce się

zająć integracją osób zagrożonych wykluczeniem społecznym, seniorów, osób z

niepełnosprawnościami oraz osób należących do grup mniejszościowych.

 

4. Andrzej Wieteszka

Artysta grafik. W spektrum zainteresowań Rady chce postawić rewitalizację tkanki przyrodniczej

Parku Kaskada, usunięcie z chodników hulajnóg elektrycznych, przesunięcia ruchu rowerowego i

hulajnogowego na drogi rowerowe.

 

5. Dorota Hola-Masiarz

Montażystka filmowa, od lat działa w Stowarzyszeniach: Marii Kazimiery i Miejskim

Eksperymencie Mieszkaniowym. Wspiera działalność Fundacji Serce Miasta działającej na rzecz

kobiet i młodzieży w kryzysie bezdomności.

 

6. Katarzyna Boratyn

Web deweloperka, obywatelka świata, w wolnym czasie stolarka.

Chciałaby uczynić infrastrukturę dostępną i przyjazną dla wszystkich; w tym osób z

niepełnosprawnościami, starszych, chorych, opiekujących się dziećmi i bezdomnych.
 

7. Paweł Winiarski

Socjolog. Po 15 latach w Puszczy Białowieskiej (Uniwersytet i Teatr w Teremiskach, walka przeciw

wycince Puszczy, pomoc na granicy) wrócił na Żoliborz. Chce pogodzić ochronę

bioróżnorodności brzegu Wisły z rekreacją, prowadzi warsztaty szkutnicze.

 

Kandydatki i kandydaci KWW ŻOLIBORZ MA GŁOS w okręgu numer 2.

Żoliborz Spółdzielczy WSM, Sady Żoliborskie, Zatrasie

 

1. Maria Janiak

Absolwentka SGH, specjalistka od funduszy europejskich, postanowiła wziąć udział w wyborach,

aby Owocowe Sady Żoliborskie miały swoją reprezentantkę, a mieszkańcy sprawczy wpływ na

decyzje dotyczące Parku Sady i Pawilonu Kulturalnego.

 

2. Katarzyna Zielińska

Koordynatorka nieformalnej grupy pomocy sąsiedzkiej Widzialna ręka – Warszawa Żoliborz,

trenerka zastępowania agresji, coach, zamierza dołożyć starań, by na Żoliborzu powstało

Środowiskowe Centrum Zdrowia Psychicznego dla dorosłych.

 

3. Paweł Boruń-Jagodziński

Animator, analityk, tłumacz, współorganizator misji obserwacyjnych podczas wyborów w Ukrainie

i Białorusi oraz transportów humanitarnych. Jego obszary zainteresowań to tereny zielone i brzeg

Wisły, inicjatywy kulturalne i obywatelskie oraz historia Żoliborza.

4. Małgorzata Malicka

Kustoszka pamięci Żoliborza, chciałaby zarazić młodych mieszkańców Dzielnicy troską o

przetrwanie zarówno materialnych zasobów starego Żoliborza, jak i pamięci o ciągle tu żywej

tradycji uspołecznienia.

 

5. Rafał Milancej

Pracownik międzynarodowych korporacji IT, studiował na Politechnice Gdańskiej i na Queen Mary

University of London.

Chce się zająć kwestiami energetyki, w szczególności oszczędnością energii elektrycznej i

optymalizacją ogrzewania mieszkań i budynków użyteczności publicznej.

 

6. Marek Żelazko

Radca prawny, który będzie nas wspierał swą wiedzą i doświadczeniem w sprawach związanych

z ochroną środowiska i problemami jakie stwarzają obecne na Żoliborzu rzeki Rudawka i Drna.

 

7. Aleksandra Kanclerz

Nauczycielka filozofii i etyki.

Obroniła doktorat z etyki dotyczący filozofii edukacji. Robiąc użytek z wiedzy teoretycznej i

doświadczenia w pracy w szkolnictwie chciałaby się zająć poprawą jakości edukacji,

doposażeniem pracowni naukowych i bibliotek oraz remontem szkół i boisk.

 

Kandydatki i kandydaci KWW ŻOLIBORZ MA GŁOS w okręgu numer 3.

Żoliborz Południowy, Żoliborz Artystyczny, Rudawka

 

1. Tadeusz Muller

Szef kuchni i właściciel Diety Z Liścia, współorganizator Pikniku

Sąsiedzkiego ulicy Rydygiera, autor projektów do Budżetu Obywatelskiego, będzie zabiegał o

przeznaczenie Placu Grunwaldzkiego na funkcje rekreacyjne. Propagator „Glokalności”.

 

2. Łukasz Ostrowski

Przedsiębiorca, organizator akcji charytatywnych, społeczny wiceprezes KS Metro (siatkówka

młodzieżowa), uczestniczył w pomocy ukraińskim uchodźcom. Chce zadbać o żoliborski sport,

szczególnie ten dzieci i młodzieży oraz promocję Dzielnicy.

 

3. Ewa Tatar

Badaczka sztuki, kuratorka wystaw, menadżerka z dwudziestoletnim stażem w instytucjach

kultury, inspirowała program Żoliborskiego Domu Kultury i koordynowała prace CLŻ na Rydygiera.

Będzie zabiegać o tworzenie międzykulturowych przestrzeni wspólnych.

 

4. Konrad Kalbarczyk

Doświadczony menedżer, od lat zaangażowanym w akcje

charytatywne. Zwraca uwagę na jakość planowania przestrzennego. Za wymagającą

usprawnienia w żoliborskiej demokracji uważa komunikację radnych z mieszkańcami.


 

5. Katarzyna Domagalska

Autorka „Poradnika dobrych praktyk architektonicznych dla Żoliborza” oraz programu edukacji

architektonicznej, który prowadzony był w żoliborskich liceach.

6. Dorota Chylewska

Aktywnie Działa w Radach Rodziców przedszkola i szkoły podstawowej, pomaga przy organizacji

wycieczek, wyjść, pikników; wszystkiego, co jest potrzebne, by dzieci czas spędzony w

przedszkolu czy szkole zapamiętały jak najlepiej.

 

7. Natalia Niemen-Otremba

Multiartystka, trenerka wokalna. Marzy, aby rozmnożyć na Żoliborzu miejsca związane ze sztuką i

kulturą, chciałaby wspierać samotne matki z doświadczeniem przemocy domowej oraz rodziny z

dziećmi dotkniętymi chorobami rzadkimi.


 

8. Artur Gąsiorkiewicz

Doktor nauk ekonomicznych, chciałby kształtować rozwój dzielnicy w sposób zrównoważony,

godzić dostępność usług publicznych z bezpieczeństwem i ochroną środowiska. Za ważną uważa

integrację mieszkańców Starego Żoliborza z Nowym.

 

Kandydatki i kandydaci KWW ŻOLIBORZ MA GŁOS w okręgu numer 4.

Żoliborz Oficerski, Cytadela Południowa, Żoliborz Urzędniczy, Serek

 

1. Jolanta Zjawińska

Anglistka, społeczniczka. Jedyna radna w naszym komitecie z racji na jej wielkie zaangażowane w

sprawy ważne dla mieszkańców i skuteczność w działaniu. Chciałaby kontynuować swoją misję i

dokończyć sprawy rozpoczęte w obecnej kadencji.

 

2. Katarzyna Homan

Humanistka. Obroniła przed likwidacją Bazar Wolumen i żoliborską piaskownicę. Jako radna skupi

się na dostępności przestrzeni publicznej i kultury i bezpieczeństwie drogowym. Zadba o

pieszych przy Rydygiera, Zajączka i al. Wojska Polskiego.

 

3. Krzysztof Capała

Absolwent SGH, zawodowo związany z rynkiem telekomunikacyjnym. Instruktor i sędzia sportu

samochodowego. Miłośnik turystyki górskiej. W Radzie będzie wspierał temat współpracy WSM z

władzami Miasta i Dzielnicy.

 

4. Maksymilian Kułakowski

Absolwent WAT, elektroenergetyk.Zainteresowanie historią i

obronnością przejawia w popularyzowaniu wiedzy dotyczącej kwestii bezpieczeństwa i obrony

cywilnej. Chciałby się zająć zagadnieniem rewitalizacji Cytadeli Południowej.

 

5. Malina Baranowska-Janusz

Psycholożka międzykulturowa.

Ekspertka, trenerka, koordynatorka projektów dotyczących edukacji antydyskryminacyjnej i

międzykulturowej. Wspiera Komitet i przyszłych Radnych wiedzą z tego zakresu.

 

6. Małgorzata Tomaszewska

Zarządza kontrolingiem finansowym. Od wielu lat działa w Radach Rodziców. Chce oderwać

młodszych Żoliborzan od ekranów tworząc przyjazne przestrzenie dla dzieci i młodzieży w różnym

wieku, tak aby budowały relacje poza internetem.

 

 

7. Sebastian Grabek

Ekonomista, koncentrować się będzie na finansach, kierunkach rozwoju Żoliborza i kulturze.

Kompetencje zdobywane przez 30 lat pracy zawodowej chciałby wykorzystywać w pracy nad

optymalnym wykorzystaniem zasobów, którymi dysponujemy.

 

Materiał wyborczy sfinansowany ze środków KWW Żoliborz ma głos 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Poinformowana 09.04.2024 20:50
Prawda jest taka, że nikt nie chciał Pani Zjawińskiej na swoich listach, to stworzyła własny komitet, który jeszcze durnie promujecie. Ona nie reprezentuje mieszkanek i mieszkańców, tylko własne interesy w dzielcy. Żenada...

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.