Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 16:34

W kinie Tęcza znowu będzie można obejrzeć filmy. Rusza kino plenerowe

W wakacje kino Tęcza odżyje. Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy, które przejęło budynek kina, zapowiada cykl wakacyjnych wydarzeń.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

- o tym jakie wydarzenia odbędą się w kinie Tęcza,
- jakie filmy będzie można obejrzeć.

Wakacyjna działalność kina Tęcza zostanie zainagurowana wernisażem wystawy „Wajda na nowo”. Jest to autorski projekt Andrzeja Pągowskiego, który stworzył nowe plakaty do wszystkich 60 filmów w reżyserii Andrzeja Wajdy, zarówno tych najsłynniejszych – fabularnych, jak i nieznanych szerszej publiczności – dokumentalnych.

Przeczytaj również: Kino Tęcza miejscem kultury filmowej. W legendarnym miejscu wraca życie

Wernisaż wystawy znanego plakacisty

Wszystkie plakaty powstały w 2021 roku z okazji 95. urodzin Andrzeja Wajdy. Wernisaż odbędzie się 14 lipca o godz. 19. na dziedzińcu kina Tęcza, które docelowo ma stać się siedzibą Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy. Tego dnia odbędzie się również spotkanie z Andrzejem Pągowskim, które poprowadzi krytyczka filmowa Ola Salwa.

- Wszyscy mamy świadomość pozycji Wajdy w polskiej i światowej kinematografii, ale gdy zapytamy przeciętnego odbiorcę, jakie filmy zrobił, wymienia kilka tytułów: „Kanał”, „Popiół i diament”, „Ziemia obiecana”, „Człowiek z żelaza”… A Andrzej zrealizował 60 filmów, w tym wiele bardzo ciekawych dokumentów. Mam nadzieję, że takie zaprezentowanie za pośrednictwem plakatów pełnej twórczości Andrzeja Wajdy, popularyzowane poprzez wernisaże, festiwale, wydawnictwa, przyczyni się do większego zrozumienia i popularyzacji całej jego twórczości. Mam nadzieję, że ta kolekcja będzie nie tylko oglądana, ale także dyskutowana, omawiana i spowoduje, że wiele osób sięgnie do dorobku Mistrza i zapozna się z jego mniej znanymi dziełami – mówi Andrzej Pągowski, autor wystawy.

Przeczytaj również: Miasto wyremontuje „Kino Tęcza”. “Nazywamy ten projekt smart cinema”

„Remont zabytkowego budynku, który wciąż jest przed nami, to bardzo duża inwestycja, nad którą pracuje liczny sztab ludzi”

W czwartek, 14 lipca rozpocznie się również cykl pokazów filmowych w ramach kina letniego. O godzinie 20:45 zostanie pokazany film „Niewinni czarodzieje" Andrzeja Wajdy. W lipcu będzie można obejrzeć również „Polowanie na muchy" (21 lipca, godz. 20:45) i „Wszystko na sprzedaż" (28 lipca, godz. 20:45). W sierpniu zaś „Upał” (4 sierpnia, godz.  20.45), „To tylko rock” (11 sierpnia, godz. 20.45), „Hallo szpicbródka” (18 sierpnia, godz. 20.45) i „Wielką majówkę” (25 sierpnia, godz. 20.45).

- Zanim będziemy mogli zaprosić mieszkanki i mieszkańców Warszawy do wyremontowanego kina Tęcza, musi niestety minąć trochę czasu. Aby nie mijał nam jedynie na oczekiwaniu, po razu drugi zapraszamy wszystkich do udziału w wydarzeniach plenerowych, które organizujemy we współpracy z naszymi partnerami i najbliższymi sąsiadami – restauracjami Via Suzina i Kotłownia. W ubiegłym roku spotkaliśmy się na pikniku i pokazach specjalnych festiwalu Berlin-Warszawa, a przez całe lato widzowie mogli oglądać wystawę „Film polski w plakacie NRD”. W tym roku organizujemy kolejną wystawę i jeszcze bogatszy program kina letniego. Tymi działaniami chcemy oswajać ludzi z miejscem, które w przyszłości na stałe zagości na kulturalnej mapie stolicy. Remont zabytkowego budynku, który wciąż jest przed nami, to bardzo duża inwestycja, nad którą pracuje liczny sztab ludzi. To praca, której nie widać z zewnątrz, ale która jest kluczowa dla dalszych etapów. Wykonujemy ją niestrudzenie, a równolegle zapraszamy do spędzenia z nami w tym miejscu wybranych letnich wieczorów. To przedsmak tego, czym będzie kino Tęcza – mówi Joanna Rożen-Wojciechowska, dyrektorka Centrum Kultury Filmowej im. Andrzeja Wajdy. 

Przeczytaj również: [Wideo] Andrzej Pągowski rysuje Żoliborz


Kino-Tecza-dziedziniec-

Kino-Tecza-dziedziniec-


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 37 km/h