Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 11:12

Bierhalle – recenzja restauracji w Westfield Arkadii

Bierhalle to lokal łączący smak piwa ze smakiem polskiej i bawarskiej kuchni. Większość menu zajmują tłuste i mięsne potrawy, ale zjemy tu także sałatki, pierogi, burgery, czy tortille.

W restauracji Bierhalle najważniejsze jest piwo. Mają szeroką stałą ofertę oraz ofertę sezonową. Do tego szeroka karta pozwala się najeść, a na telewizorach wyświetlane są mecze. Od godziny 12 do 16 działa bufet, z którego możemy wziąć wszystko, co chcemy w cenie 25 zł.

Przeczytaj również: Recenzja Restauracji Street z Westfield Arkadia

Bierhalle – recenzja smaku

Oferta bufetowa jest bardzo wygodnym rozwiązaniem w dobrej cenie. Na gości czeka tam zawsze zupa, dania główne, dodatki oraz desery. Nie ważne ile jedzenia weźmiemy, zapłacimy 25 zł. Umożliwia to więc najedzenie się za mniej niż 30 zł.

Do spróbowania wziąłem wszystkie rzeczy z bufetu danego dnia. Składały się na to zupa kalafiorowa, kiełbasa, pierogi, kotlet mielony, makaron, tagliatelle, sałaty, surówki, fasolki szparagowej i ziemniaków. Wszystkie te rzeczy Były wystawione w formie szwedzkiego stołu i były bardzo smaczne, jednak zimne. Bardzo smaczny był też kompot, za który trzeba dopłacić 3 zł. W ramach deseru wziąłem przepyszną szarlotkę i idealnie wilgotne w środku ciasto marchewkowe.

Będąc w Bierhalle należy jednak spróbować piwa. Wybrałem Weizena ze stałej oferty, który reklamowany jest jako zdobywca Grand Prix podczas festiwalu Chmielaki w 2017 r. Rzeczywiście, choć nie przepadam za piwem, wypiłem je ze smakiem. Podobał mi się łagodny, słodki finisz i posmak.

Oprócz dań z bufetu zamówiłem jedzenie z regularnego menu. Jako przystawkę wziąłem ogniste skrzydełka (24 zł), czyli 6 skrzydełek polanych ostrym sosem, podane z selerem naciowym i marchewką oraz sosem jogurtowym. Mięso było smaczne, ale całą robotę robił tu jednak sos. Był naprawdę ostry, co umożliwiło docenienie sosu jogurtowego, który idealnie wyrównywał poziom ostrości.  Warzywa podane obok to także przyjemny dodatek, by przełamać smak między porcjami mięsa.

Daniem głównym były pierogi z serem feta i szpinakiem (30 zł). Ręcznie lepione, według mnie, przepyszne. Dobrałem do nich jeszcze śmietankę (4 zł), która bardzo dobrze współgrała. Ciasto miało idealną grubość, farszu było dużo i czuć było, że szpinak naprawdę był świeży.

Przeczytaj również: Restauracja AZIA – recenzja lokalu w Westfield Arkadii

Wystrój i atrakcja specjalna – warzenie piwa

Restauracja ma bardzo ciekawy wystrój. Na ścianach są ręcznie malowane freski przedstawiające niemiecko wyglądających ludzi podczas piwnej biesiady z zabawnymi napisami, np. „gdy gorąco, łeb się kiwa, napij się zimnego piwa". Malunki na ścianach zdobią także korytarz prowadzący do wejścia, wiszą tam także biało-czarne zdjęcia przedstawiające pijących piwo ludzi. Oprócz malunków i zdjęć, na ścianach wiszą dyplomy i gablota z nagrodami zdobytymi przez restaurację w konkursach piwowarskich.

Główną atrakcją Bierhalle jest możliwość obserwowania całego procesu warzenia piwa. W środku znajdziemy przeszkloną warzelnię. Na tle innych restauracji w Westfield Arkadii Bierhalle wyróżnia się także ogródkiem wychodzącym na stronę fontanny przed głównym wejściem. Można tu także oglądać transmisje sportowych wydarzeń na telewizorze, w tym mecze reprezentacji Polski.

Pozostaje mi polecić Bierhalle. Jest tu smacznie i przyjemnie. Dzięki ofercie bufetowej można tu najeść się do pełna za mniej niż 30 zł. To restauracja dla fanów dobrego piwa, choć nie tylko. Jedzenie jest smaczne, a wystrój pozwala na spędzenie czasu w miłej atmosferze i zobaczenia niecodziennego procesu warzenia piwa.

Przeczytaj również: Kuchnia Marche – recenzja jedzenia na wagę w Westfield Arkadii


bierhalle_zupa

bierhalle_zupa

bierhalle_pierogi

bierhalle_pierogi

bierhalle_skrzydelka

bierhalle_skrzydelka

bierhalle_deser

bierhalle_deser

bierhalle_skrzydelka-1

bierhalle_skrzydelka-1

bierhalle_wystroj3

bierhalle_wystroj3

bierhalle_wystroj4

bierhalle_wystroj4

bierhalle_wystroj2

bierhalle_wystroj2

bierhalle_wystroj5

bierhalle_wystroj5

bierhalle_wystroj

bierhalle_wystroj

bierhalle_wystroj3-1

bierhalle_wystroj3-1

bierhalle_wystroj5-1

bierhalle_wystroj5-1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.