Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:24

Ruszyła rekrutacja uczniów do starszych klas w nowej podstawówce na Żoliborzu

W stołecznych podstawówkach trwa rekrutacja do klas pierwszych. Od dziś rusza nabór uczniów klas od II do VIII w Szkole Podstawowej nr 396 przy ulicy Anny German.

W tym artykule przeczytasz m.in.:
- dla jakiego obszaru nowa podstawówka jest szkołą obwodową
- o tym czy uczeń starszej klasy, którego szkoła obwodowa znajduje się w innym miejscu, może starać się o przyjęcie do nowej podstawówki
- do kiedy i jak można składać wnioski o przyjęcie
.

Pierwsi uczniowie w Szkole Podstawowej nr 396 przy ulicy Anny German lekcje rozpoczęli w połowie lutego tego roku. Na początek udało się utworzyć 4 klasy pierwsze i jedną drugą. Łącznie lekcje w nowej szkole rozpoczęło 110 uczniów. Wkrótce, bo od nowego roku szkolnego, dołączą do nich pierwszaki, których rodzice od marca składają w procesie rekrutacji niezbędne dokumenty. Cały proces odbywa się za pośrednictwem miejskiego systemu elektronicznego.

Przeczytaj również: Nowa szkoła na Żoliborzu gotowa do przyjęcia uczniów

Rekrutacja dla starszych roczników ruszyła

Oprócz pierwszaków w nowej podstawówce na Żoliborzu pojawią się nowi uczniowie klas od II do VIII. Rodzice uczniów, którzy zastanawiają się nad przeniesieniem swoich dzieci do nowej szkoły mogą składać wnioski od 4 do 30 kwietnia. Wniosek dostępny jest na stronie szkoły. W tym przypadku rekrutacja jest prowadzona bezpośrednio przez szkołę.

Udział w rekrutacji do nowej szkoły mogą brać również kandydaci, dla których wybrana placówka nie jest szkołą obwodową. Otwarcie w pełni nowej szkoły ma odciążyć przede wszystkim przepełnioną SP nr 92 i SP nr 68.

Otwarcie nowej szkoły wiąże się ze zmianami rejonizacji podstawówek na Żoliborzu. Obwód Szkoły Podstawowej nr 92 pomniejszy się o Żoliborz Artystyczny i fragment Żoliborza Południowego (przyp. red. obszar pomiędzy ulicą Powązkowską a Anny German, Krasińskiego a południową granicą Żoliborza). Zmieni się również obwód Szkoły Podstawowej nr 68. Wedle proponowanego przez dzielnicę podziału, placówka przy Or-Ota pozostanie szkołą obwodową dla dzieci z tzw. Serka Żoliborskiego oraz obszaru między ulicą Anny German a Broniewskiego i placem Grunwaldzkim. W wyniku nowego podziału obwód SP nr 68 powiększono o fragment pomiędzy ulicą Felińskiego a Mickiewicza.

Przeczytaj również: Zmiany w obwodach szkół na Żoliborzu. Część mieszkańców czuje się zawiedziona

Nowa placówka przy Anny German, czyli Szkoła Podstawowa nr 396, będzie szkołą obwodową dla dzieci z Żoliborza Artystycznego i Żoliborza Południowego.

Docelowo szkołę zaprojektowano na przyjęcie 800 uczniów klas I-VIII. W największej placówce na Żoliborzu będzie działać również przedszkole dla 150 dzieci.

Budowa gigantycznej szkoły pochłonęła 63 mln złotych

O tym jak wielka jest to inwestycja świadczą poniesione nakłady finansowe. Budowa szkoły kosztowała 63 mln. złotych. Całe przedsięwzięcie jest efektem pracy zarządów dzielnicy z dwóch ostatnich kadencji.

Wrażenie robi nie tylko kwota jaką przeznaczono na budowę nowej placówki, ale także powierzchnia budynku licząca niemal 15 tys. metrów kwadratowych. W pięciokondygnacyjnym budynku zmieścił się garaż podziemny, dwupiętrowa biblioteka z czytelnią i obserwatorium astronomicznym. Poza tym jest też duża hala sportowa, dwie przestronne sale gimnastyczne do uprawiania takich zajęć jak gimnastyka, joga czy dżudo. Jest też bogato wyposażona siłownia.

Dzieci uczęszczające do nowej szkoły mają do dyspozycji dużą stołówkę. Posiłki przygotowywane są w nowoczesnej kuchni.

Na zewnątrz z kolei wybudowano dwa boiska, bieżnię, siłownię plenerową i plac zabaw.

Przeczytaj również: Dzielnica powołuje przedszkole i szkołę podstawową przy ul. Anny German


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.