Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
wtorek, 3 grudnia 2024 18:56
Reklama

Pizzeria San Giovanni już na Żoliborzu - recenzja. Materiał partnera

W San Giovanni do wyboru jest ponad 40 rodzajów pizz inspirowanych smakami świata. Specjalnością restauracji jest przede wszystkim włoska pizza wypiekana według tradycyjnej receptury wywodzącej się z regionu Kampanii.

San Giovanni to nowe miejsce na Żoliborzu. Pizzerie San Giovanni serwują swoje dania już od 15 lat, choć ta w naszej dzielnicy działa od niedawna. Łącznie w całej Warszawie San Giovanni ma 12 lokali, a 13-sty znajduje się w podwarszawskich Ząbkach. Co ważne nie jest to model biznesowy polegający na franczyzie. Za wszystkie lokale odpowiada jeden właściciel.

Specjalnością restauracji jest przede wszystkim włoska pizza wypiekana według tradycyjnej receptury wywodzącej się z regionu Kampanii we Włoszech. Poza pizzą w San Giovanni zjemy również pasty, sałatki oraz przekąski. Dania można zamówić telefonicznie jak i online z dowozem do domu.

Pizzeria San Giovanni na Żoliborzu znajduje się przy placu Niemena w przytulnym lokalu. Wewnątrz dominuje cegła, która nadaje wnętrzu ciepły i przytulny klimat. Przez ogromne przeszklenia możemy obserwować rytm tętniącego życiem Żoliborza Artystycznego. O przyjemną atmosferę z uznaniem dba obsługa, na którą zawsze można liczyć przy wyborze odpowiedniego dania w bogatym menu.

Jak smakują dania serwowane w San Giovanni?

San Giovanni to przede wszystkim miejsce, w którym serwowana jest pizza. Do wyboru mamy łącznie ponad 40 pozycji inspirowanych smakami świata. Nie brakuje również pozycji dla wegetarian. Pizze dostępne są w trzech rozmiarach: 32, 42 i 60 centymetrów. Można tu zjeść takie klasyki jak margherita, prosciutto czy pepperoni, ale również wyszukane pozycje jak pizza góralska z oscypkiem i żurawiną lub leśny skarb z sosem śmietanowym, prosciutto cotto, borowikami i cebulą. W karcie znajdują się również cztery rodzaje calzone. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Ponadto do każdej pizzy można dołożyć więcej ulubionych składników.

Sprawdzając jak smakują pizza w San Giovanni z menu wybraliśmy funghi, sicilianę, italianę i wegerarianę. Na wszystkich pizzach, które mieliśmy okazję spróbować była duża ilość poszczególnych składników. O dziwo, jak to zwykle bywa w takich przypadkach, nie spływały w raz z serem ze spodu pizzy. A propos ciasta – bo to przecież najważniejszy element pizzy – cienkie, z wierzchu kruche, a w środku puszyste jest najmocniejszą stroną włoskiego dania serwowanego w nowej pizzerii na Żoliborzu. Najciekawszą pizzą według mnie była pozycja z menu sezonowego skomponowanego na październik, czyli pessca, z sosem śmietanowym, nadającym całości ciekawego aromatu rozmarynem i carmozą, serem przypominającym nieco oscypka, ale zdecydowanie delikatniejszym.

Znakomitym dodatkiem są też dostępne oliwy (czosnkowa i paprykowa), które mi najlepiej smakowały z focaccią równie chrupiącą i puszystą co spód pizzy. To idealny starter przed całą ucztą, od której właściwie rozpoczęliśmy kulinarną przygodę z San Giovanni.

Nie tylko pizza, ale i makarony

W San Giovanni zjemy nie tylko pizzę, ale też makarony. Tu zdecydowaliśmy się na spróbowanie najprostszej formy spaghetti, czyli aglio olio, z oliwą, czosnkiem, chili i parmezanem. Sam makaron był idealnie ugotowany. Jako osoba unikająca ostrych dań uważam, że chili było dodane w odpowiedniej ilości, nie tłumiąc przy tym smaku parmezanu, czosnku i oliwy.

Drugim makaronem jest penne ze szpinakiem. Danie niezwykle orzeźwiające. Dla mnie osobiście była to najlepsze danie ze wszystkich, które tego dnia miałem okazję spróbować w San Giovanni. Kremowy i delikatny szpinak był idealnie doprawiony wyczuwalną nutą ziół.

W całym zestawie skosztowanych dań przyszedł czas na sałatkę. Zwykle jest to test na świeżość produktów i San Giovanni przeszedł go wzorowo. Sałata, pomidory, ogórek i papryka były chrupiące i pyszne. Smak sałatki greckiej, bo o niej mowa uzupełnia kremowy ser feta i wyrazisty sos vinegrette.

Coś do picia i na słodko

W San Giovanni pragnienie można ugasić m.in. włoskim winem domowym. My jednak zdecydowaliśmy się na lemoniadę – cytrynową i gruszkową. W tym zestawieniu lepiej wypadła lemoniada gruszkowa, z dużymi kawałkami owoców, które dominowały nad smakiem słodkiego syropu wyczuwalnego bardziej w lemoniadzie cytrynowej. Obie lemoniady, mimo że były dobre to na pewno bardziej orzeźwiające byłby, gdyby dodano do nich kostki lodu.

Do San Giovanni warto również wybrać się z powodu pysznego deseru. W karcie do wyboru są lody z bitą śmietaną oraz deser sezonowy. Informacji na jego temat można zasięgnąć u obsługi lokalu. Mi akurat udało się skosztować deseru nazwanego rafaello. Zawiedziony do tej pory różnymi tego rodzaju słodkimi pokusami podchodziłem do deseru sceptycznie. Jak się okazało później, niepotrzebnie, bo dla mnie to była najlepsza imitacja popularnych słodkości.

Porcja, którą otrzymujemy, spokojnie wystarczy dla dwóch osób. Deser podany jest w słoiku. W jego wnętrzu znajdziemy puszysty krem przekładany ciastem od kremówki zaś cały wierzch jest posypany wiórkami kokosowymi. To było naprawdę przepyszne zakończenie wizyty w San Giovanni na Żoliborzu.


pizka-2

pizka-2

piza_edited

piza_edited

pizka-1

pizka-1

244519703_574667020404861_8118062250089960922_n

244519703_574667020404861_8118062250089960922_n

makaron-1

makaron-1

mak-2

mak-2

rafaello

rafaello

salatka

salatka

244485735_391761569169923_3571352397059007793_n-1

244485735_391761569169923_3571352397059007793_n-1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ