Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 21:25

Lady Gaga zachwyciła fanów podczas występu online zaprezentowanego w Westfield Arkadia - Materiał Partnera

12-krotna laureatka nagrody Grammy i Oscara – Lady Gaga 30 września zachwyciła miliony  fanów godzinnym, transmitowanym na cały świat, występem będącym celebracją wydania jej nowego, nagranego w duecie z Tonym Bennettem, albumu Love For Sale.

Fani w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii i Europie, zarówno w Internecie, jak i we flagowych centrach handlowych globalnej sieci Westfield (w tym niemal tysiąc fanów w Westfield Arkadia), mogli posłuchać przedpremierowo albumu jazzowego jeszcze przed jego oficjalną premierą, która przypada na 1 października.

Ubrana w zjawiskową, wyszywaną koralikami i piórami suknię, zaprojektowaną przez jej siostrę – Natali Germanottę, Lady Gaga rozpoczęła występ od „Luck Be a Lady”. Utwór ten stanowi uosobienie stylu i elegancji kojarzonej ze światem jazzu. Ikona sceny muzycznej, w blasku światła żyrandoli, wykonała ponadto, wraz z pięcioosobowym zespołem jazzowym, kilka utworów z albumu Love for Sale, w tym „Night and Day”, „Let’s Do It” i „Fly Me to the Moon”. Gwiazda zachwyciła także nową aranżacją swoich największych hitów – „Poker Face” i „Born this Way”.

Po przerwie Lady Gaga wyszła na scenę w drugiej kreacji stworzonej przez jej siostrę – w klasycznej czarnej aksamitnej sukni, emanującej blaskiem Hollywood. Zakończyła występ genialną, pełną energii interpretacją standardu jazzowego „New York, New York”. Fani artystki tańczyli i śpiewali wraz z nią w strefach dla fanów stworzonych w największych miastach na całym świecie, w tym w Londynie, Los Angeles, Paryżu, Barcelonie, Sztokholmie, Wiedniu, Amsterdamie, Pradze i Warszawie.

Strefa dla fanów w Westfield Arkadia została zorganizowana w Cinema City – gości zaproszono do kilku sal kinowych. Wystrój lobby był zaaranżowany w klimacie jazzowym inspirowanym nowym albumem. Zanim rozpoczął się występ Lady Gagi, uczestnicy wysłuchali 30 minutowego setu duetu polskich DJ-ów Catz ‘n Dogz. Wydarzenie poprowadził Olivier Janiak. Każdy, kto przyszedł wczoraj do strefy fanów otrzymał najnowszą płytę artystki Love for Sale. Ci, którzy nie mogli dołączyć do wydarzenia w Westfield Arkadia, mieli okazję obejrzeć występ online. Funkcja „Watch Together” pozwoliła miłośnikom Gagi stworzyć wirtualne pokoje, w których wspólnie ze znajomymi mogli oglądać i cieszyć się występem artystki. Istniała również możliwość rozmowy z innymi fanami za pośrednictwem czatu na żywo.

Ci, którym nie udało się dołączyć do występu 30 września, mogą obejrzeć go na stronie: https://www.youtube.com/c/WestfieldLive. Link jest aktywny do 14 listopada.

Lady Gaga:Połączenie się ponownie z moimi fanami po tak długim czasie, kiedy nie mogłam dla nich śpiewać, jest dla mnie bardzo ważne i ogromnie doceniam Westfield za wsparcie tych doświadczeń, jakie daje muzyka jazzowa. Wierzę, że jazz to najwspanialsza muzyka jaka istnieje w Ameryce. To, abyśmy mogli być tego świadkiem, doświadczać jazzu razem i spotkać się aby go oglądać, aby go śpiewać, słuchać i kibicować mu, było wszystkim na co liczyłam i czekałam. Więc mam nadzieję, że był to wieczór radości i chcę wyrazić moją ogromną wdzięczność wszystkim fanom, którzy byli tu dzisiejszego wieczoru.”

Grzegorz Grajkowski, Director of Operations Unibail-Rodamco-Westfield w Polsce: „Westfield Arkadia, zgodnie ze strategią sieci, stara się łączyć lokalną społeczność i dzielić się z nią wyjątkowymi wydarzeniami – czy to w realnej rzeczywistości czy też w tej wirtualnej. Tym razem był to wyjątkowy występ Lady Gagi, która zawsze dostarcza swoim fanom to, co najlepsze. Jesteśmy przekonani, że to dopiero początek i klienci Westfield będą mogli skorzystać z tego typu wydarzeń w przyszłości. Choć po wczorajszym występie poprzeczka została zawieszona naprawdę wysoko.”

Live.Westfield.com to platforma, za pośrednictwem której globalne marki i artyści mogą dostarczać treści i nowe doświadczenia sieci lojalnych klientów Westfield. Platforma, ze swoim pełnym interaktywnych funkcji i grywalizacji 360 experience,  zapewnia wyłączny dostęp do nowości muzycznych, akcji charytatywnych, wirtualnych spotkań hybrydowych, wspólnego oglądania wydarzeń na żywo i nie tylko. Więcej informacji dotyczących wydarzeń w centrach handlowych Westfield znajduje się na www.urw.com


Na-milosnikow-muzyki-Lady-Gagi-w-Westfield-Arkadia-czekala-specjalna-strefa-fanow-gdzie-mogli-wspolnie-bawic-sie-w-rytmach-jej-najnowszej-plyty-Love-for-Sale

Na-milosnikow-muzyki-Lady-Gagi-w-Westfield-Arkadia-czekala-specjalna-strefa-fanow-gdzie-mogli-wspolnie-bawic-sie-w-rytmach-jej-najnowszej-plyty-Love-for-Sale

Lady-Gaga-zachwycila-fanow-w-Westfiel-Arkadia-podczas-wystepu-online-z-prapremiery-nowego-jazzowego-albumu-nagranego-z-Tonym-Bennettem

Lady-Gaga-zachwycila-fanow-w-Westfiel-Arkadia-podczas-wystepu-online-z-prapremiery-nowego-jazzowego-albumu-nagranego-z-Tonym-Bennettem

Lady-Gaga-zachwycila-fanow-w-Westfiel-Arkadia-podczas-wystepu-online-z-prapremiery-nowego-jazzowego-albumu-Love-for-Sale

Lady-Gaga-zachwycila-fanow-w-Westfiel-Arkadia-podczas-wystepu-online-z-prapremiery-nowego-jazzowego-albumu-Love-for-Sale

Fani-Lady-Gagi-w-Westfield-Arkadia-mieli-okazje-swietowac-wydanie-jej-nowego-jazzowego-albumu-Love-for-Sale-w-specjalnej-strefie-dla-fanow

Fani-Lady-Gagi-w-Westfield-Arkadia-mieli-okazje-swietowac-wydanie-jej-nowego-jazzowego-albumu-Love-for-Sale-w-specjalnej-strefie-dla-fanow

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 1°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1023 hPa
Wiatr: 37 km/h