Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 09:52

Sklep charytatywny Fundacji Sue Ryder w centrum handlowym Westfield Arkadia już otwarty - materiał partnera

Odzież, obuwie, książki, albumy, płyty z muzyką i filmami, biżuterię, ozdoby, drobne AGD, sprzęt sportowy, a nawet meble – to wszystko można będzie znaleźć w sklepie charytatywnym Fundacji Sue Ryder, który 19 sierpnia zostanie otwarty w Westfield Arkadia. To pierwszy taki koncept w Polsce realizowany w galerii handlowej. Artykuły w sklepie będą pochodzić od darczyńców – może nim zostać każdy, a cały dochód ze sprzedaży wesprze potrzebujących – podopiecznych organizacji.

Na klientów czeka miejsce, do którego można przynieść wszystko, z czego ktoś inny może jeszcze skorzystać. Czysta odzież (choć niekoniecznie wyprasowana), buty, wydawnictwa (książkowe, płytowe, filmy), biżuteria, małe AGD, sprzęt i akcesoria sportowe, zabawki czy meble - to wszystko jest mile widziane. Warunki są dwa: każda rzecz musi być kompletna i w dobrym stanie. Fundacja prowadzi akcję #dobreporzadki, w której zachęca do przejrzenia swoich rzeczy i przekazania ich sklepom charytatywnym. Od 19 sierpnia dary przynosić będzie można także do sklepu w Westfield Arkadia, zlokalizowanego na poziomie +1.

Przeczytaj również: Podróż dookoła świata, czyli tysiące smaków w jednej strefie Grand Kitchen na terenie Westfield Arkadia

Posegregowane przez pracowników rzeczy trafią na półki, a cały zysk ze sprzedaży przekazany zostanie na pomoc potrzebującym, czyli dokładnie tak, jak 70 lat temu zaplanowała Sue Ryder, założycielka Fundacji i inicjatorka sklepów charytatywnych. To szósty taki sklep w Warszawie, ale pierwszy w nowej koncepcji, czyli we współpracy z centrum handlowym. Inauguracja tego modelu w Polsce odbędzie się właśnie w Westfield Arkadia. Na uwagę zasługuje nie tylko jego asortyment, czyli ubrania i wyjątkowe przedmioty z historią, ale i sam wystrój lokalu. Meble, które znajdują się w salonie także pochodzą z recyklingu i dostały niezwykle stylowe, drugie życie.

Chcemy ułatwiać niesienie pomocy oraz przyczyniać się do ochrony środowiska –mówi Agnieszka Brzóska, dyrektorka Fundacji Sue Ryder. – Dzięki hojności darczyńców i zakupom naszych klientów możemy pomagać innym i odpowiadać na bieżące potrzeby podopiecznych Fundacji. Pomagamy hospicjom, domom pomocy, tworzymy program wolontaryjny, budujemy Centrum Aktywności Międzypokoleniowej. Idea sklepów charytatywnych ma wielką moc, ale skala naszych działań pomocowych sprawia, że musimy ją stale rozwijać. Otwarcie naszego sklepu w jednym z największych centrów handlowych w Polsce to wielki krok do przodu, który przełoży się na pomoc jeszcze większej grupie potrzebujących –dodaje.


Wszystkie dostępne w sklepach artykuły pochodzą od osób, które ich już nie potrzebują. To bardzo często rzeczy w doskonałym stanie, świetnej jakości. Chętnych by je kupić nie brakuje, zwłaszcza że ceny są przystępne. To nie tylko inicjatywa charytatywna, ale także wsparcie dla środowiska, bo ponowne korzystanie z rzeczy oznacza ograniczanie produkcji nowych oraz mniej wytworzonych odpadów. Circular economy – gospodarka o obiegu zamkniętym – w czystej postaci. Dzięki temu, że sklep powstał w centrum handlowym idea może trafić do szerokiej grupy odbiorców. Klienci będą mogli zarówno przynosić przedmioty, jak i je kupować, chroniąc środowisko i wspierając działania Fundacji.

Przeczytaj również: Westfield Arkadia z certyfikatem Safe&Healthy Places

Chętnie angażujemy się w różnorodne przedsięwzięcia wspierające potrzebujących. Działalność charytatywna i ochrona środowiska to bardzo istotne filary strategii Better Places 2030, którą wdrażamy i realizujemy. To, co od lat robi Fundacja Sue Ryder, idealnie się wpisuje w ten plan. Dlatego cieszymy się, że pierwszy tego typu sklep w Polsce w galerii handlowej powstał właśnie u nasSławomir Kuliński, rzecznik prasowy Westfield Arkadia.

Szczegółowe informacje na temat historii i działalności sklepów oraz regulamin oddawania przedmiotów znajduje się na stronie Fundacji: fundacjasueryder.pl/sklepy


sue-ryder

sue-ryder

sue-ryder-2

sue-ryder-2

sklep-sue-ryder

sklep-sue-ryder

sue-ryder-sklep

sue-ryder-sklep

sue-ryder-sklep-2

sue-ryder-sklep-2

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ