Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 02:58

Imprezowa wiosna dla małych i dużych w Bielańskim Ośrodku Kultury

Maj w Bielańskim Ośrodku Kultury jak zawsze będzie przepełniony wyjątkowymi wydarzeniami. Z racji wciąż trwających obostrzeń związanych z rozprzestrzenianiem się wirusa COVID-19 imprezy, które przygotowano odbędą się w trybie hybrydowym. Charakter zapowiadanych imprez to mieszanka wydarzeń wirtualnych i tych na żywo. Dzięki wirtualnej odsłonie kulturalnych imprez, będzie można w nich uczestniczyć z każdego miejsca na ziemi. Wystarczy jedynie dostęp do Internetu.

Wirtualne wydarzenia stały się nieodłącznym elementem nowej rzeczywistości, do której pracownicy Bielańskiego Ośrodka Kultury musieli się przystosować tworząc efektywne programy kulturalne. Jedną z najważniejszych lekcji, jakich nauczyła się branża eventowa (w tym właśnie organizatorzy imprez w BOKu) jest to, że chociaż wirtualne wydarzenia z pewnością mają swoje zalety, wydarzenia na żywo zawsze będą ważną częścią każdego solidnego programu eventów.

Organizowane do tej pory wydarzenia online cieszą się ogromną popularnością, dlatego mimo wszystko dla fanów tego typu oglądalności przygotowani specjalną ofertę. Poniżej znajdziecie imprezy, które odbywać się będą właśnie w tym trybie. Wszystkie premiery i transmisje na żywo pojawią się na Facebooku i YouTube BOKu. Większość z nich dostępna będzie przez tydzień od daty opublikowania.

Muzyczne wrażenia w Bielańskim Ośrodku Kultury

Już 5 maja o godz. 18:00 zaprosimy Państwa na Koncert Bogusława Nowickiego "To co pierwsze najważniejsze". Nowicki to artysta zakorzeniony w piosence literackiej, zwanej również piosenką z tekstem. W koncertowym programie przedstawia nam nową odsłonę swojej twórczości starając się w artystycznej formie odpowiedzieć na pytania, które stawiamy sobie wobec aktualnych spraw i problemów. Koncert będzie połączony z promocją nowej płyty Pana Bogusława. Za znakomitą oprawę muzyczną odpowiada Marek Stefankiewicz – legenda polskiej muzyki rozrywkowej, grający na instrumentach klawiszowych.

Kolejno, 8 maja o godz. 18:00 czeka Was Wieczór francuski w ramach projektu “Poznaj Bielany”. Koncert muzyki francuskiej Justyny Bacz i Piotra Bakala “Chanson znaczy piosenka”, prezentacja multimedialna Daniela Artymowskiego, wystawa fotograficzna  oraz pokaz kulinarny Marca Henneberta realizowany w Croaissant Cafe.

Premiera online na FB i YT BOK

15 maja o godz. 18:00 będziemy mieli przyjemność zaprezentować Państwu Koncert tria fortepianowego. Zespół w składzie: Zenon Kitowski - klarnet, Grzegorz Dąbrowski - fagot, Wojciech Pyrć - fortepian. W programie: Ludwig van Beethoven - Trio B-dur op.11 nr 4. na klarnet fagot i fortepian Allegro con brio - Adagio - Allegretto, Michaił Glinka - Trio patetyczne d- moll na klarnet fagot i fortepian, Allegro moderato - Scherzo vivacissimo - Largo - Allegro con spirito, Georg Junge - Kłótnia o zakład - Wesołe wariacje na klarnet i fagot. Transmisja na żywo na FB bielanyonline i FB BOK

30 maja o godz. 11:00 to czas dla tych najmłodszych! Przedstawimy Wam CarmeLOVE czyli warsztaty kulinarne dla dzieci w ramach projektu “Poznaj Bielany”. Z okazji Dnia Dziecka zaprosimy dzieci na karmelowe warsztaty podczas, których zostaną przygotowane wspaniałe karmelowe deserki, którymi będziecie mogli poczęstować swoich przyjaciół i rodzinę podczas letniego przyjęcia. 

Premiera online na FB i YT BOK

Park Zbigniewa Herberta. Nowe miejsce na mapie wydarzeń kulturalnych

W związku z poluzowaniem obostrzeń wracamy do Państwa z kulturalną ofertą w plenerze, w której znajdziecie moc wydarzeń zorganizowanych w związku z otwarciem Parku Zbigniewa Herberta na Warszawskich Bielanach. 

Poniżej kilka słów od dyrektora BOKu - Jarosława Bobina, zapowiadających nadchodzące wydarzenia w tym pięknym miejscu:

Jedną z rozpoznawalnych cech dzielnicy Bielany, której mogą pozazdrościć nam mieszkańcy innych dzielnic, są tereny zielone oraz liczne wolne przestrzenie wprost stworzone do działań społecznych czy kulturalnych. Warunki te stwarzają możliwości dla władz dzielnicy, instytucji publicznych, organizacji pozarządowych a także nieformalnych grup mieszkańców do aktywności proekologicznej, sportowej czy kulturalnej, tak istotnych szczególnie teraz w trudnych czasach pandemii. 

Z inicjatywy władz samorządowych Bielan niedawno odnowiony Park im. Zbigniewa Herberta znajdujący się w południowej części Bielan, stanie się również częstym miejscem wydarzeń kulturalnych. Powstała tam scena (w przyszłości będzie ona zadaszona) oraz widownia (specjalnie stworzone na tę potrzebę nowe parkowe ławki ustawione w kształcie amfiteatralnym).

Tej wiosny organizatorem projektów artystycznych w Parku będzie również Bielański Ośrodek Kultury

Cykl „Kulturalnie w Parku Herberta” 16 maja (niedziela) o godz. 16.00 zainauguruje Orkiestra Kameralna Filharmonii Narodowej z programem "Cała nasza muzyka". Następnie, zaprezentujemy Państwu koncerty pod wspólnym tytułem „Popołudnie z piosenką”. Zawsze o 17.00 w cztery kolejne soboty (zaczynamy 22 maja), będziemy spotykać się z polską piosenką. Projekt ten przypomni publiczności wybitnych polskich piosenkarzy i artystów estradowych oraz ich przeboje ze szczególnym uwzględnieniem okresu lat 60, 70 i 80 - tych ubiegłego stulecia. 

W majowe i czerwcowe  niedziele o godz. 13.00 Teatr Familijny zaprosi nas na bajkowe spektakle. Ta oferta kierowana jest do dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, oczywiście z opiekunami. Liczymy na to, że w te niedzielne popołudnia  prezentowane spektakle teatralne będą odskocznią i po pandemicznym oddechem nie tylko dla najmłodszych ale także ich mam, tatusiów czy dziadków.

Ponadto, oprócz działań Bielańskiego Ośrodka Kultury, w Parku Herberta będą organizowane wydarzenia tworzone przez dzielnicę Bielany. To miejsce będzie tętnić życiem artystycznym od maja do września.

Zapraszamy do śledzenia strony internetowej oraz Facebooka Bielańskiego Ośrodka Kultury, gdzie znajdziecie Państwo szczegółowe informacje o wspomnianych wydarzeniach.


Park-Herberta_plakat

Park-Herberta_plakat

koncert_B_Nowicki_05_05

koncert_B_Nowicki_05_05

Wieczor_francuski_08_05

Wieczor_francuski_08_05

Park-Herberta_plakat-1

Park-Herberta_plakat-1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ