Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 08:03

Szczepienia przeciwko COVID-19 w Warszawie. Jeden z punktów masowych szczepień na Żoliborzu

Po osiągnięciu pełnej operacyjności naszych miejskich punktów, w tym punktów szczepień masowych, będziemy mogli szczepić ponad 80 tysięcy osób tygodniowo - przy założeniu, że władze centralne zapewnią nam nieograniczone dostawy szczepionek - informuje Rafał Trzaskowski.

Do tej pory Warszawa uruchomiła 60 punktów szczepień znajdujących się w miejskich placówkach oraz przychodniach. Teraz w stolicy zapowiedziano punkty masowych szczepień. Według zapowiedzi stołecznego ratusza, po osiągnięciu pełnej operacyjności miejskich punktów, szczepionki może otrzymać ponad 80 tysięcy mieszkańców tygodniowo.

[Wideo]Prezydent Warszawy będzie wyjaśniał sprawę Centrum Lokalnego na Żoliborzu

Jak podkreśla Renata Kaznowska, zastępca prezydenta Warszawy odpowiedzialna za ochronę zdrowia, organizacja punktów szczepień masowych w Warszawie to ogromne przedsięwzięcie logistyczne: - Musimy przygotować te miejsca, wyposażyć je w niezbędny sprzęt, ale przede wszystkim potrzebny jest nam personel medyczny do pracy. Mamy na to bardzo mało czasu, ponieważ zgodnie z zapowiedziami rządu, już 12 kwietnia będzie można się zapisać na szczepienie do nowo utworzonych punktów, a 19 kwietnia zaczną się same szczepienia.

13 punktów szczepień masowych w całej Warszawie, w tym jedno na Żoliborzu

- Zmiany w narodowym programie szczepień przeciw COVID-19 dopuszczają możliwość organizowania punktów szczepień masowych przez samorządy. Decyzja samorządów jest dobrowolna. Założenie było jedno: gminy powyżej 50 tys. mieszkańców powinny utworzyć takich punktów nie mniej niż 2. Warszawa zorganizuje tych punktów aż 13. Zależy nam bardzo na tym, aby jak najszybciej zaszczepić jak największą liczbę mieszkańców Warszawy - mówiła Kaznowska.

Utworzone punkty będą działały na terenie 10 warszawskich dzielnic: Białołęki, Targówka, Woli, Żoliborza, Ursynowa, Mokotowa, Wilanowa, Wawra, Śródmieścia i Pragi-Północ oraz na trzech stacjach metra.

Największą liczbę chętnych ma obsługiwać punkt zlokalizowany na stadionie Legii, gdzie dziennie ma być zaszczepionych nawet kilka tysięcy mieszkańców. Na Żoliborzu punkt masowych szczepień będzie zlokalizowany w hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 267, przy ulicy Braci Załuskich.

Jak informuje ratusz, jednym z głównych kryteriów przy wyborze miejsc punktów szczepień jest dostępność transportu publicznego. Zapowiadane jest również uruchomienie specjalnego adresu (warszawaszczepi.pl), pod którym mieszkańcy będą mogli rejestrować się na szczepienia w nowych miejskich punktach.

Działobitnia w osi alei Wojska Polskiego. Dzielnica uratowała zabytek przed dalszą degradacją

Specjalne opaski, żeby uprościć system szczepień

W celu ułatwienia systemu szczepień, każdy chętny mieszkaniec w punkcie rejestracji ma otrzymać specjalną opaskę z kodem QR. Mając taką opaskę będzie można przejść do strefy 2, gdzie znajdować się będą stanowiska do szczepień. Po przyjętej dawce szczepionki, pacjent kierowany jest do strefy 3, czyli strefy obserwacji.

Stołeczny ratusz szacuje, że przy pełnej operacyjności punktów masowych szczepień (przyp. red. 80 tys. osób tygodniowo) oraz innych punktów działających w Warszawie, takich jak Szpital Południowy, czy na Stadionie Narodowym tygodniowo może być zaszczepionych 200 tys. mieszkańców stolicy.

Rejestracja od 12 kwietnia

Rejestracja rozpocznie się od najstarszych roczników. W każdą następną dobę rejestrowane będą kolejne roczniki. Niezbędne jest e-skierowanie, a to oznacza, że w masowych punktach szczepionkę będą mogli przyjąć ci, którzy są zarejestrowani na portalu pacjenta na stronie gov.pl.

„Punkty nie będą w żaden sposób powiązane z miejscem zamieszkania czy zameldowania, nie będzie rejonizacji, zatem wybór konkretnego punktu będzie należał wyłącznie do Was.” – napisał na facebooku Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy.

Artystyczne oblicze Żoliborza na muralach


punkty-szczepien-wwa

punkty-szczepien-wwa

opaska-wwa-szczepi

opaska-wwa-szczepi

kaznowska

kaznowska

sp-nr-267

sp-nr-267

hala-sportowa-sp-267

hala-sportowa-sp-267

sp-267-hala-sportowa

sp-267-hala-sportowa


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ