Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 09:34

Rusza dystrybucja maseczek na Bielanach i Żoliborzu

Ponad 7 mln maseczek ochronnych czeka na mieszkańców Warszawy. Można się po nie zgłaszać od wtorku 23 marca. Przedstawiamy listę miejsc na Bielanach i Żoliborzu, gdzie można je odebrać.

Władze Warszawy będą rozdawać mieszkańcom stolicy maseczki. Łącznie w magazynach czeka 7 mln 142 tys. maseczek ochronnych – dla każdego po 4 sztuki. Wszystko po to, by w miarę możliwości ograniczyć rozprzestrzenianie się koronawirusa.

Maseczki przekazano stolicy przez Agencję Rezerw Strategicznych, będą do odbioru od wtorku, 23 marca, od godzin porannych, w 234 lokalizacjach na terenie miasta.

- Warszawa stanęła na wysokości zadania i w zaledwie kilka dni zorganizowaliśmy magazyny i sieć punktów, w których maski dla mieszkańców będą rozdawane. Wykonaliśmy olbrzymią pracę logistyczną. Dziękujemy za współpracę straży pożarnej. Dziękujemy wolontariuszom i straży miejskiej. Jesteśmy także wdzięczni pracownikom bibliotek czy ośrodków kultury zamkniętych z powodu rządowych obostrzeń, że zgodzili się wspomóc urzędników w dystrybucji maseczek – mówi Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy.

Zobacz też: Warszawa Gdańska szykuje się na przyjęcie dodatkowych podróżnych. Do końca prac pozostało jeszcze kilka miesięcy

Od dziś można odbierać maseczki na Bielanach i Żoliborzu

Żoliborz otrzymał łącznie 200 tys. maseczek. - Dystrybucję na Żoliborzu zorganizowaliśmy bardzo sprawnie. Jednego dnia po południu przyszła do nas informacja, aby punkty wydawania maseczek przygotować, a następnego w południe już mieliśmy gotową listę 21 miejsc. Ogromne wsparcie otrzymaliśmy od żoliborskich Spółdzielni Mieszkaniowych, które bardzo szybko zareagowały na naszą prośbę i chętnie przyłączyły się do tej akcji. Zależało nam, aby tych punktów było jak najwięcej, aby mieszkańcy odbierając maseczki, czuli się bezpiecznie i mogli zachować odpowiedni dystans społeczny. Dziękujemy także wolontariuszom, którzy wpierają naszą akcję i dostarczają maseczki do potrzebujących osób – mówi Renata Kozłowska, zastępca burmistrza Dzielnicy Żoliborz Warszawy.

Łącznie na Żoliborzu jest 21 punktów, gdzie mieszkańcy mogą odebrać darmowe maseczki. Jest to m.in. Urząd Dzielnicy, Ośrodek Sportu i Rekreacji czy Centrum Lokalne i Miejsce Aktywności Lokalnej. Pełna lista znajduje się poniżej. Do akcji włączyły się także administracje żoliborskich Warszawskich Spółdzielni Mieszkaniowych, które będą je dystrybuować wśród swoich mieszkańców.

Maseczki przekazano także do 12 żoliborskich przedszkoli publicznych. Ponad 1,5 tys. przedszkolaków otrzyma maseczki od swoich wychowawców. Mimo to pozostali członkowie rodziny są zachęcani przez urząd do zgłoszenia się po maseczkę w jednym z 21 wyznaczonych punktów dystrybucji.

Również na Bielanach jest około 20 punktów, gdzie mieszkańcy mogą zgłaszać się po odbiór maseczek. Tamtejsi urzędnicy przypominają, że maseczki można odebrać wyłącznie w wyznaczonych punktach i wskazanych godzinach. Podczas odbioru maseczek należy zachować zasady bezpieczeństwa, w tym dystans do innych mieszkańców i osoby wydającej maseczki oraz zakrywać usta i nos.

„Już wiosną, na początku epidemii, Bielany jako pierwsze w Warszawie uruchomiły Dzielnicowy Zespół Wsparcia. Jego zadaniem było udzielanie pomocy mieszkańcom, którzy nie przebywali na kwarantannie ale np. ze względu na wiek lub stan zdrowia wymagały wsparcia. W pracę Zespołu zaangażowało się 45 pracowników Urzędu Dzielnicy i jednostek podległych, takich jak Biblioteki Publicznej, Bielańskiego Ośrodka Kultury, Centrum Rekreacyjno-Sportowego, Zakładu Gospodarowania Nieruchomościami oraz Ośrodka Pomocy Społecznej. Do pomocy zgłosili się także wolontariusze – ponad 60 osób, wśród nich harcerze, radni, lokalni przedsiębiorcy oraz mieszkańcy – jednak główny ciężar prac spoczął na barkach Zespołu, który znów jest w gotowości do działania – informuje burmistrz Bielan Grzegorz Pietruczuk.

Zobacz też: Pieniądze na kluczowe inwestycje na Żoliborzu przyznane

Punkty odbioru maseczek Bielany

Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
ul. S. Żeromskiego 29 | 22 443 47 00
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:00-16:00

Centrum Rekreacyjno-Sportowe
ul. Lindego 20 | 22 835 00 08 wew/101
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 7:00-21:00, sobota 8:00-15:00, niedziela 13:00-20:00

Kompleks sportowy Orlik
ul. Rudzka 6
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 9:00-20:00, sob.-niedz. 9:00-14:00

Syrenka w Parku Olszyna
ul. Gąbińska/Romaszewskiego
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 13:00-19:00, sob.-niedz. 10:00-18:00

Biblioteka Publiczna
ul. Z. Romaszewskiego 19 | 22 639 80 48
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:30-15:30

Biblioteka Publiczna - filia
al. W. Reymonta 6 | 22 663 73 85
Obiekt niedostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:30-15:30

Biblioteka Publiczna - filia
al. Zjednoczenia 19 | 22 834 01 81
Obiekt niedostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:30-15:30

Biblioteka Publiczna - filia​
ul. Perzyńskiego 3 | 22 835 18 43
Obiekt niedostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:30-15:30

Biblioteka Publiczna - filia​
ul. Bogusławskiego 6a | 22 669 69 52
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:30-15:30

Biblioteka Publiczna - filia
​ul. Rudzka 12/14 | 22 833 40 09
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:30-15:30

Biblioteka Publiczna - filia​
al. Petőfiego 3 | 22 835 69 44
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:30-15:30

Biblioteka Publiczna - filia​
ul. Wrzeciono 48 | 22 835 48 39
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:30-15:30

Mediateka START-META
ul. Szegedyńska 13A | 22 291 44 68
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:30-15:30

Bielański Ośrodek Kultury
ul. C. Goldoniego 1 | 22 834 65 47
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 9:00-19:00

Filia Bielańskiego Ośrodka Kultury
ul. Estrady 112 | 22 835 54 44
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:30-14:30

MAL Samogłoska
ul. Samogłoska 9a/3 | 511 993 587
Obiekt niedostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 10:00-15:00

Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Przybyszewskiego 80/82 | 22 568 91 00
Obiekt dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Godziny otwarcia: pon.-pt. 8:00-17:00

Bar Mleczny Marymont
ul. Marymoncka 49
Obiekt niedostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
pon.-pt. 10:00-17:00, sobota 10:00-16:00

Zobacz też: Dzielnica planuje rozbiórki na stadionie Marymontu. Konserwator zabytków: “Budynki i cały zespół ujęty w gminnej ewidencji zabytków nie zostanie usunięty”

Punkty odbioru maseczek na Żoliborzu

Urząd Dzielnicy Żoliborz
ul. J. Słowackiego 6/8
pn.-pt. 8.00-16.00

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz
ul. Dembińskiego 3
pn.-pt. 13.00-15.30

Żoliborskie Centrum Integracji i Aktywizacji Seniorów
ul. Wyspiańskiego 6/8
pn.-pt. 14.00-16.00

Dom Seniora „Piękny Brzeg”
ul. Popiełuszki 16
pn.-pt. 14.00-16.00

Środowiskowy Dom Samopomocy
ul. Rydygiera 3
pn.-pt. 10.00-15.00

Administracja Biblioteki Dzielnicy Żoliborz
pl. Inwalidów 3
pn.-pt. 8.00-16.00

Czytelnia Naukowa nr XVI
pl. Inwalidów 3
pn.-pt. 8.30-19.00

Wypożyczalnia nr 13
ul. Śmiała 24
pn./wt./śr./pt. 11.30-19.00
czw. 8.30-16.00

Wypożyczalnia nr 16
ul. Słowackiego 19a
pn./wt./śr./pt. 11.30-19.00
czw. 8.30-16.00

Wypożyczalnia nr 111
ul. Mickiewicza 65
pn./wt./śr./pt. 11.30-19.00
czw. 8.30-16.00

Wypożyczalnia nr 138
ul. Broniewskiego 9a
pn./wt./śr./pt. 11.30-19.00
czw. 8.30-16.00

ZGN Żoliborz – Biuro Obsługi Interesanta
ul. Marii Kazimiery 1
pn.-pt. 7.00-15.00

ZGN Żoliborz – lokal ZGN przy MAL’u
ul. Marii Kazimiery
18/26 pn.-pt. 10.00-12.00

Centrum Lokalne Żoliborz (CLŻ)
ul. Rydygiera 6B
pn. – zamknięte
wt./cz. 13.00-19.00
śr. 12.00-20.00
pt. 12.00-20.00
sob./niedz. 10.00-18.00

Miejsce Aktywności Lokalnej (MAL)
ul. Marii Kazimiery 20/1
pn. – zamknięte
wt./śr./pt. 13.00-21.00
czw. 13.00-17.00
sob. 11.00-22.00

Warszawka Spółdzielnia Mieszkaniowa „Żoliborz II” (Administracja)
ul. Boguckiego 1
pn. – pt. 10.00-14.00

Warszawka Spółdzielnia Mieszkaniowa „Żoliborz III” (Administracja)
ul. Braci Załuskich 7

Warszawka Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Osiedle Zatrasie” (Administracja) ul. Dolnośląska 3

Warszawka Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Osiedle Rudawka” (Administracja) ul. Dolnośląska 3

Warszawka Spółdzielnia Mieszkaniowa
„Żoliborz Centralny”- siedziba główna ul. Próchnika 6
pn. 10.00-18.00
wt./śr. 7.30-15.30
czw. 9.00-18.00
pt. 7.00-14.00 Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa
Żoliborz Pl. Inwalidów 10 pn.-pt. 12.00-14

Zobacz też: [Część 4]Urząd Dzielnicy Żoliborz odmawia udostępnienia wniosków komisji antymobbingowej mieszkańcom


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ