Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:28

KSW Cross Fight Gym. Nowi właściciele, nowy początek

„Stawiamy na doświadczenie i wykształcenie naszego personelu” – mówi Patryk Bielecki, jeden z właścicieli klubu KSW Cross Fight Gym znajdującego się na Żoliborzu.

Konfrontacja Sztuk Walki, powszechniej znana pod skrótem KSW, jest jedną z największych w Europie federacji mieszanych sztuk walki, czyli MMA. Na Żoliborzu pod szyldem KSW funkcjonuje klub KSW Cross Fight Gym, który związany jest z federacją. To miejsce może okazać się wręcz świątynią dla fanów KSW. Do walk przygotowują się tu czołowi zawodnicy. Pod koniec roku, w klubie przy ulicy Rydygiera miał miejsce trening z mistrzem federacji KSW Roberto Soldiciem. – Jest jednym z najbardziej znanych zawodników w Europie. Miejsca na wspólny trening z Roberto wyprzedały się w kilkanaście minut. To pokazuje, że sztuki walki cieszą się dużym zainteresowaniem – wyjaśnia Patryk Bielecki, który razem z Tomaszem Sowińskim i Katarzyną Poziomecką od lipca prowadzi klub KSW Cross Fight Gym.

To miejsce, gdzie fani MMA mogą przyjść na trening z zawodnikiem, którego zazwyczaj mogą zobaczyć jedynie w telewizji podczas walki w klatce.

Wielu walczących zawodników rozwija również swoją ścieżkę trenerską. – Poza tym, że są czynnymi sportowcami to udzielają się także jako trenerzy. Takim przykładem jest Marian Ziółkowski, który jako mistrz federacji KSW, często u nas bywa za sprawą organizowanych przez nas dodatkowych treningów – mówi jeden z właścicieli KSW Cross Fight Gym.

Naszą największą misją, jest trafianie do ludzi, którzy sport traktują rekreacyjnie, oraz prozdrowotnie

KSW Cross Fight Gym to nie tylko MMA. Kiedy odwiedzam klub, na miejscu trenują podopieczni Andrzeja Liczika, przygotowujący się do zawodowych walk bokserskich. – W tej chwili na sali trenuje Michał Cieślak walczący w najbardziej prestiżowej federacji bokserskiej WBC, a także zawodnicy z czołówki polskiego boksu. Bywa u nas również Artur Szpilka czy Kamil Gardzieli, który nie przegrał jeszcze żadnej zawodowej walki – wylicza Patryk Bielecki.

W pierwszym poście na stronie prezentacji naszej kadry trenerskiej, pokazywaliśmy trenerów MMA. Today przedstawiamy ... Opublikowany przez KSW Fight Gym Krzyż & nbsp; Piątek, 22 Stycznia 2021

Plejada nazwisk utytułowanych sportowców robi wrażenie, co może budzić silne skojarzenia, z tym że klub dedykowany jest jedynie dla zawodowych sportowców. Pytam więc czy w KSW Cross Fight Gym znajdzie się również miejsce dla nowicjuszy? – Chcemy przede wszystkim by przychodzili do nas ludzie, którzy traktują sport rekreacyjnie, albo oglądali boks i zawsze chcieli spróbować swoich sił w tej dyscyplinie czy MMA, a chcą to zrobić pod okiem fachowców – zapewniają właściciele KSW Cross Fight Gym, gdzie trenują zarówno mężczyźni, kobiety, jak i dzieci.

Pierwszy turniej MMA dla dzieci w Europie odbył się na Żoliborzu

Najmłodsi wychowankowie KSW Cross Fight Gym swoją przygodę ze sportami walki zaczynają już w wieku 5 lat. – Z dziećmi w tym wieku ćwiczymy przede wszystkim mobilność, która jest kluczowa w rozwijaniu podstaw. Formuły treningowe dla 5-latka na pewno różnią się od tych dla 10-latka. Warto po prostu przyjść z dzieckiem i zobaczyć, jak wygląda cały trening. Jest on oczywiście dostosowany do wieku. Trening z grupami dorosłymi zaczynają osoby od 15 roku życia – słyszę od Patryka Bieleckiego.

Żoliborski klub to również miejsce, gdzie po raz pierwszy w Europie odbył się turniej MMA dla dzieci, podczas którego pojedynkowało się 40 zawodników z całej Polski. Obecnie trwają zapisy do drugiej odsłony turnieju, który odbędzie się 7 marca w KSW Cross Fight Gym znajdującym się przy ulicy Rydygiera.

- Mimo, że nie jest to MMA w wydaniu, do którego jesteśmy przyzwyczajeni, gdzie bywa brutalnie i leje się krew, to te walki naprawdę są emocjonujące i wciągające. W dziecięcej odsłonie turnieju jest więcej miejsc, w które nie można zadawać ciosów i zawodnicy walczą w kaskach. W pierwszym turnieju do końca nie było wiadomo kto wygra – relacjonuje Tomek.

Co wyróżnia KSW Cross Fight Gym?

Cały obiekt stworzony jest na wzór amerykańskich klubów. Poza miejscem do trenowania sztuk walki, znajdziemy tu przestrzeń do treningu funkcjonalnego, siłownię i gabinet gdzie można skorzystać z zabiegów u fizjoterapeuty. Kiedy pytam o plany na przyszłość właściciele zgodnie przyznają, że nie chcieliby poprzestać jedynie na Żoliborzu. Kreśląc wizję przyszłości zapowiadają utworzenie podobnych miejsc w różnych częściach Polski.

- W całym założeniu kluczowe jest holistyczne podejście, ale też doświadczona i wyszkolona kadra trenerska, która przez lata zdobywała doświadczenie. To jest dla nas ważne. Przejmując KSW Cross Fight Gym budujemy też więź między personelem a klubowiczami, tak żeby wszyscy się ze sobą znali. Jak widać wychodzi nam to, bo zazwyczaj ludzie spędzają tu więcej czasu niż przewiduje to ich trening. Tworzą się również wewnętrzne grupy znajomych, które później razem choćby morsują, co jest ostatnio bardzo modne – wyjaśnia Patryk i dodaje: Będąc w Warszawie nieocenioną wartością są miejsca, w których poznajemy nowych znajomych. Takie właśnie jest też KSW Cross Fight Gym, gdzie mimo kameralnego klimatu można poszerzyć swój krąg znajomych. Kameralność tego miejsca jest też zaletą w dobie pandemii co pozwala uniknąć niepożądanych tłumów.

Funkcjonowanie w dobie pandemii wielu miejsc usługowych, a także siłowni i sal treningowych nie jest oczywiste. W KSW Cross Fight Gym obowiązują wszystkie procedury związane z bezpieczeństwem. Zainstalowane są dozowniki, szyba z pleksi w recepcji, a także dezynfekowane są wszystkie sprzęty.

A co z gorącymi relacjami sąsiedzkimi?

- Jeśli chodzi o relacje sąsiedzkie z mieszkańcami to nie ma co ukrywać, że problemy były. Nie chcemy oceniać działań naszych poprzedników. Skupiamy się na tym co jest teraz. Podjęliśmy konkretne kroki by załagodzić sytuację. Zerwaliśmy współpracę z trenerami od tzw. trójboju, który jest dość głośnym sportem. Wraz z trenerami straciliśmy również grupę klientów, która razem z nimi odeszła. Chcieliśmy jednak wykonać dobry gest w stronę sąsiadów. Zamontowaliśmy maty wyciszające, jednak według niektórych sąsiadów nic to nie dało. Zrezygnowaliśmy z nagłośnienia sali. Na ten moment wykonaliśmy wszystko co się dało – zapewniają właściciele. 

https://gazetazoliborza.pl/2020/07/licytacja-sprzetu-i-pozew-zbiory-mieszkancow-przeciwko-ksw-gym/

DSC_1114-2-1

DSC_1114-2-1

DSC_1140-1

DSC_1140-1

IMG-20210122-WA0003

IMG-20210122-WA0003

received_602709293747959

received_602709293747959

ksw 1

ksw 1

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.