Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 06:36

Bezpieczne zakupy świąteczne w Westfield Arkadia

W trosce o komfort i bezpieczeństwo wszystkich przebywających na terenie centrum, Westfield Arkadia wprowadziła szereg rozwiązań niezbędnych do zachowania bezpieczeństwa w czasie pandemii.

Zbliża się seria przedświątecznych niedziel handlowych. Pierwsza już niebawem, bo 6 grudnia. Kolejne niedziele handlowe wypadają 13 i 20 grudnia. Okres przedświąteczny to dla wszystkich czas na przygotowania do świąt. To właśnie wtedy, w obliczu wielu promocji i świątecznej atmosfery, odwiedzamy sklepy by kupić prezenty dla swoich bliskich.

W tym roku świąteczne zakupy wyglądają nieco inaczej ze względu na panującą pandemię i przepisy, do których muszą się dostosować centra handlowe. Wedle obowiązujących restrykcji nałożonych przez rząd, w centrach handlowych i w sklepach mających ponad 100 metrów kw. powierzchni obowiązuje limit – 1 klient na 15 metrów kw. W sklepach o powierzchni do 100 m kw. może przebywać jednocześnie nie więcej niż 1 osoba na 10 metrów kw. W Westfield Arkadia zachowanie dystansu jest możliwe dzięki dużej powierzchni centrum i stosowaniu się do limitów w zakresie liczby osób.

Drodzy Klienci! Od 28.11. sklepy w Westfield Arkadia są ponownie otwarte z zachowaniem wszelkich środków bezpieczeństwa....

Opublikowany przez Westfield Arkadia Sobota, 28 listopada 2020

Jaką pewność mogą mieć klienci, że wytyczne dotyczące limitu osób są przestrzegane? Westfield Arkadia dysponuje narzędziami niezbędnymi do pomiaru liczby osób obecnych w obiekcie. Dzięki systemowi kamer wyposażonych w mechanizm pomiarowy można precyzyjnie określić liczbę klientów przebywających na terenie centrum.

Dezynfekcja wszystkich miejsc dotykanych przez klientów

W dalszym ciągu utrzymano nakaz zakrywania ust i nosa. Obowiązuje on również w sklepach i galeriach handlowych. Jeśli podczas wizyty w Westfield Arkadia okazało się, że twoja maseczka wymaga wymiany lub po prostu zapomniałeś jej zabrać ze sobą - możesz kupić nową, w bezpiecznym, zlokalizowanym przy wejściu głównym maseczkomacie.

W centrum regularnie dezynfekowane są miejsca dotykane przez klientów takie jak: ekrany dotykowe, balustrady czy klamki. W tym celu wykorzystywane są środki o sprawdzonym składzie oferowane przez odpowiedzialnych dostawców. Wszyscy goście Westfield Arkadia mają możliwość zdezynfekowania swoich dłoni, dzięki dystrybutorom z żelem dezynfekującym dostępnymi w wielu punktach. Znajdują się przy wejściach oraz w pasażach. Ponadto toalety są zoptymalizowane wedle zasady „touchless”, czyli dotykanie części wspólnych zostało ograniczone do minimum.

Dodatkowo, poprzez liczne działania komunikacyjne, odwiedzający są informowani w jaki sposób możliwe jest zrobienie zakupów w bezpieczny sposób. Również osoby pracujące w Westfield Arkadia na bieżąco zapoznają się z wszelkimi wytycznymi.

Westfield Arkadia jako bezpieczne dla zdrowia miejsce

W tym roku Wstfield Arkadia, jako jedno z trzech stołecznych centrów handlowych otrzymało tytuł „Safe & Healthy Places”. Tego typu weryfikacja daje pewność, że skontrolowane centrum z najwyższą oceną dotrzymuje standardów w obszarze jakości, bezpieczeństwa, ochrony środowiska i odpowiedzialności społecznej. Tak też jest w Westfield Arkadia, które w ramach przeprowadzonego audytu otrzymała najwyższą z możliwych ocen.

Audyt był przeprowadzony z uwzględnieniem pięciu kluczowych kwestii takich jak: jakość wody i powietrza, bezpieczeństwo wyposażenia oraz przeciwpożarowe, a także higieny.

­– W bieżącym roku zakres audytowy poszerzył się o weryfikację procedur higienicznych i działań mających na celu zmniejszenie ryzyka zakażenia się czynnikami biologicznymi, w tym m.in. SARS-CoV-2.– informuje Dawid Jendrośka z Bureau Veritas Polska. Firma audytorska zbadała i zweryfikowała pozytywnie dostosowanie Arkadii do nowej rzeczywistości. 

https://gazetazoliborza.pl/2020/10/westfield-arkadia-z-certyfikatem-safehealthy-places/
Zdrowie jest najważniejsze

W trosce o swoich gości Westfield Arkadia zaleca korzystanie z bezkontaktowych metod płatności.  Parkując samochód warto korzystać z co drugiego miejsca parkingowego – to nie tylko bezpieczniejsze, ale również wygodniejsze rozwiązanie.

„Jeśli masz w planach zakupy, a źle się czujesz, odłóż wizytę w centrum handlowym na kiedy indziej. Przyjrzyj się swoim objawom, a jeśli coś Cię zaniepokoi – pierwsze kroki skieruj do lekarza. Zdrowie jest najważniejsze, a na wizytę w naszym centrum jeszcze przyjdzie czas!” – czytamy w opublikowanym na stronie Westfield Arkadia apelu.

Jeśli odwiedzasz centrum Westfield Arkadia w celu zrobienia zakupów spożywczych, drogeryjnych lub aptecznych pamiętaj, że zgodnie z rozporządzeniem obowiązują tzw. „Godziny dla seniora”, czyli czas, gdy zakupy w sklepach mogą robić tylko osoby po 60. roku życia. „Godziny dla seniora” wprowadzone są codziennie w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 10:00 do 12:00.

Jedzenie ze swoich ulubionych restauracji i punktów gastronomicznych możesz zamówić na wynos

Centrum Westfield Arkadia ponownie zostało otwarte 28 listopada. Zamknięte nadal pozostaje jednak kino oraz sala zabaw Fikołki. Działalność siłowni oraz klubów fitness znajdujących się na terenie Westfield Arkadia wciąż pozostaje zawieszona.

Jeśli chodzi o działalność lokali gastronomicznych i restauracji, w wybranych punktach można zamówić swoje ulubione danie na wynos z odbiorem osobistym lub dowozem. Co ważne, na terenie centrum obowiązuje zakaz spożywania posiłków.


westfield arkadia

westfield arkadia

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1021 hPa
Wiatr: 37 km/h