Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
środa, 2 kwietnia 2025 08:58
Reklama

Thai Wok, czyli tajska kuchnia na wyciągnięcie ręki

Jeszcze nie tak dawno temu azjatyckie jedzenie kojarzyło się z niezbyt zachęcającymi budkami z wietnamskim czy chińskim jedzeniem. Dziś kuchnia azjatycka w Warszawie zmienia swoje oblicze za sprawą takich miejsc jak Thai Wok.

- Thai Wok jest czymś w rodzaju premium fast food. Od zwykłej tego typu restauracji odróżnia nas jakość serwowanych dań. Używamy oryginalne azjatyckie produkty mając na względzie również ich świeżość. To podstawa dobrej jakości dania – wyjaśnia Bartosz Brusikiewicz, dyrektor zarządzający siecią Thai Wok i dodaje: - Stworzyliśmy tak silną bazę dostawców, że dostawy warzyw i mięsa odbywają się codziennie co jest gwarancją jakości naszych dań.

To co rzuca się w oczy to spore porcje dań serwowanych w Thai Wok. Powala również szybkość realizowanych zamówień, a przy tym ich jakość. – To nasz główny atut, dlatego kwalifikujemy się jako fast food, ale smakiem i jakością nie odbiegamy od topowych restauracji tajskich – podkreśla Bartosz.

Thai Wok to łącznie 19 lokali w całej Polsce i 14 w samej Warszawie i okolicy, gdzie za sprawą wnętrza i designu, każdy może poczuć się tu jak w sercu Tajlandii. W czasach przed pandemicznych, kiedy jeszcze była możliwość stołowania się na miejscu, każdy z gości mógł przyglądać się temu jak przyrządzane są na woku zamówione dania.

W każdym z lokali gotują kucharze związani z kulinarną kulturą Azji. Nad całym zespołem czuwa szef kuchni, który opracowuje receptury dań w głównej kuchni. – Inspirację czerpiemy z podróży i obserwujemy uważnie to, co dzieje się za granicą, bo bardzo często to właśnie tam rodzą się nowe trendy. Bardzo często zyskują popularność również w naszym kraju – opowiada dyrektor zarządzający Thai Wok.

Pad thai z kurczakiem, warzywami a może krewetkami?

W Thai Wok mamy możliwość wyboru około 40 dań. – Mamy tak urozmaicone menu, że każdy znajdzie coś dla siebie – zapewnia Bartosz. Do wyboru znajdziemy między innymi pad thai z kurczakiem, warzywami, kaczką czy krewetkami. To danie, które najchętniej zamawiane jest w Thai Wok. Bazę stanowi smaczny smażony makaron ryżowy z tofu, kiłkami fasoli mung i orzeszkami. Poza zupami typowo tajskimi, nie brakuje również ramenu w różnych odsłonach czy orientalnego bulionu Pho z makaronem ryżowym. Jako przekąska doskonale sprawdzą się przepyszne spring rollsy.

- Kuchnia azjatycka zyskuje coraz większą popularność. Ludzie podróżują, próbują więcej smaków, lepiej się orientują w kuchniach świata i chcą na nowo poczuć smaki, które poznali w trakcie swoich podróży. My chcemy temu sprostać – mówi Bartosz.

Zawsze ciepłe i świeże prosto do domu

Sytuacja związana z pandemią wymusiła na restauratorach chwilową zmianę charakteru działalności. Dziś jej trzonem są niestety dowozy a powinien to być jedynie dodatek do obrotów i fajny marketing. Jedzenie z Thai Wok dowożone jest na terenie całej Warszawy i lokalizacji poza Warszawą, w których mamy stacjonarne lokale. Można zamówić je za pośrednictwem aplikacji mobilnej od niemal każdego dostawcy. Ponadto można również przyjść i odebrać zamówienie osobiście w restauracji do czego bardzo zachęcam, bo pomoże to wszystkim restauratorom w przetrwaniu obecnej sytuacji, która jest bardzo niekorzystna dla gastronomii. - Jeśli chodzi o Żoliborz to najbliżej zlokalizowany Thai Wok znajduje się przy ulicy Inflanckiej w stołecznym biurowcu Gdański Business Center i w Westfield Arkadia, a na Bielanach z kolei w Galerii Młociny - wskazuje Bartosz Brusikiewicz.

Co ważne dania nie tracą na swojej jakości i smaku przez dowóz dzięki opakowaniom, które dobrze trzymają ciepło . Jak podkreśla Bartosz kuchnia azjatycka doskonale sprawdza się w dowozie, dzięki czemu dania z Thai Wok smakują podobnie jak na miejscu.


DSC07445

DSC07445

Pad-Thai-2_jpg

Pad-Thai-2_jpg

Pho_krewetka

Pho_krewetka

ramen_vege

ramen_vege

ThaiWok-Mlociny27

ThaiWok-Mlociny27

ThaiWok-Mlociny38

ThaiWok-Mlociny38

DSC07445-1

DSC07445-1

Kurczak-panko-

Kurczak-panko-

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
bezchmurnie

Temperatura: 8°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1024 hPa
Wiatr: 19 km/h

Reklama
Reklama
Reklama