Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:57

Bezpłatne konsultacje ze stylistą wnętrz w Westfield Arkadia znowu dostępne!

Związane z epidemią SARS-CoV-2 obostrzenia sprawiły, że dla wielu z nas dom stał się całym światem: miejscem pracy, relaksu, rozrywki i rekreacji. Jak podają stylistki wnętrz Westfield Arkadia, niejednokrotnie okazywało się, że zaprojektowane przed domową izolacją wnętrza, nie spełniają niektórych niezbędnych w czasie epidemii funkcji. Teraz, po spędzeniu dłuższego czasu w domu, klienci wiedzą czego potrzebują, aby żyło im się lepiej. Zespół Westfield Arkadia postanowił wyjść im naprzeciw i już od 8 lipca przywrócił bezpłatną usługę konsultacji ze stylistami wnętrz.

Oferta zakupów i bezpłatnych konsultacji ze stylistą wnętrz jest doskonałym rozwiązaniem dla wszystkich zainteresowanych przearanżowaniem swojego najbliższego otoczenia. Podczas trwającego 1,5 godziny spotkania, klient i stylista wnętrz z zespołu Westfield Arkadia wspólnie szukają inspiracji i pomysłów na nową aranżację sypialni, pokoju dziecięcego, biura, ale też tarasu czy balkonu. Dekorator udziela porad z zakresu sprawdzonych trików i najnowszych trendów wnętrzarskich, znaczenia i energii kolorów, a także projektowania unikalnych kompozycji roślinnych. Następnie pomaga klientowi znaleźć najlepsze rozwiązania mające sprawdzić się w jego domu, mieszkaniu czy biurze.

Po konsultacji, doradca towarzyszy klientowi w zakupach, podczas których wspólnie wybierają produkty, pasujące do opracowanego konceptu aranżacyjnego. Bogata oferta produktów do aranżacji wnętrz dostępnych w Westfield Arkadia, w sklepach takich jak Duka, Home&You, H&M Home, Leroy Merlin czy Zara Home, gwarantuje udane zakupy w każdym przedziale cenowym wskazanym przez klienta. Marzysz o sypialni w stylu „Bohemian”? Biurze w estetyce „Scandi”? A może Twoje dziecko chciałoby zamieszkać w kajucie marynarza? Stylistki Westfield Arkadia pomogą Ci zrealizować każdy, nawet najbardziej szalony projekt, niezależnie od wysokości budżetu, którym dysponujesz.

Od 8 lipca konsultacje i zakupy ze stylistkami Westfield Arkadia są znowu dostępne. Wszyscy zainteresowani mogą skorzystać z usługi zupełnie bezpłatnie. Wystarczy przystąpić do programu Westfield Club Arkadia dokonując rejestracji za pośrednictwem strony internetowej: https://pl.we­stfield.com/arkadia/loyaltyprogram i zarezerwować termin spotkania. Usługa jest świadczona na terenie centrum handlowego Westfield Arkadia, a zapisy przyjmowane są przez formularz dostępny w aplikacji mobilnej centrum. Aby zarezerwować spotkanie należy pobrać aplikację, zalogować się do programu lojalnościowego i wybrać termin konsultacji.  Z usługi można skorzystać raz w ciągu roku kalendarzowego.

Westfield Arkadia jest pierwszym centrum handlowym w Polsce, które wprowadziło do swojej oferty usługę zakupów i konsultacji ze stylistą wnętrz. Usłudze towarzyszy kampania „Styl i Wnętrza – Come Together”, która rozpoczęła się w styczniu 2020 roku. W pierwszych tygodniach trwania kampanii, w dniach 17 stycznia – 1 lutego, na zainteresowanych tematyką wnętrzarską w centrum handlowym czekała specjalnie zaaranżowana strefa „Przestrzeni Inspiracji”, stworzona przez marki: Duka, H&M Home, Home&You, Leroy Merlin i Zara Home. W showroomie goście mogli zapoznać się z bieżącą ofertą wnętrzarską Westfield Arkadia oraz skorzystać z różnych atrakcji: wziąć udział w warsztatach dekoratorskich, spotkaniu z architektem wnętrz, a także konsultacjach ze stylistą. Wisienką na torcie był konkurs z nagrodami o wartości nawet 3500 PLN.

Podążając za wyraźnym zapotrzebowaniem klientów na ofertę produktów i usług z obszaru dekoracji wnętrz, zespół centrum handlowego planuje kolejne działania, tym razem dedykowane rodzinom z dziećmi. Styliści wnętrz Westfield Arkadia, we współpracy z twórczynią bloga parentingowego „Moi Mili” – Kają Wolnicką – przygotują szereg inspiracji na przearanżowania pokoju dziecięcego, w różnych stylach. Zainteresowanych zapraszamy do śledzenia kanałów Westfield Arkadia w mediach społecznościowych oraz bloga „Moi Mili”.

Jakie rady dla osób szukających inspiracji do przearanżowania wnętrza mają stylistki wnętrz Westfield Arkadia?
Marta Borysewicz-Damięcka

Pokaż swoje pasje i dekoruj tym,
co kochasz. Kolekcja kapeluszy; narty po dziadku; bilety teatralne w ramkach? To nie tylko efektowne i niepowtarzalne dekoracje oraz gwarancja tego, że to co kochasz, masz zawsze przed oczami. To także doskonały pretekst do zmiany tematu, gdy nie klei się rozmowa przy kolacji.



Mama trójki wspaniałych dzieci, żona i architekt wnętrz. Warszawianka, rezydentka pięknego Mokotowa. W zawodzie pracuje od kilkunastu lat. Ukończyła studia na warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych na wydziale Architektury Wnętrz, oraz roczny staż w Barcelonie. Jej dyplom otrzymał wyróżnienie w konkursie Prezydenta RP na dyplom roku.

Ola Munzar

Dekoruj swój dom dla siebie, a nie dla swoich gości, efekt WOW trwa tylko chwilę i tylko raz. W doborze kolorów i dekoracji kieruj się więc sercem, a nie modą. Jeżeli naprawdę chcesz wprawić gości w osłupienie, dopracuj swoje kulinarne umiejętności, a jeśli to niemożliwe, naucz się grać na perkusji.


Architekt wnętrz z kilkunastoletnim stażem, doktorantka ASP, mama dwóch chłopców i jednego psa. Ma słabość do neonów, starych map i sobót. Jej projekty zdobyły wyróżnienie Must Have i znalazły się w finale konkursu Dobry Wzór. Pieprzyk ma po prawej, a serce po lewej.


Dołącz do społeczności Gazety Żoliborza. Rusza zbiórka na Patronite

Marta-bio

Marta-bio

Ola-bio

Ola-bio

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.