Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 22:42

„Język obcy jest narzędziem do zdobycia marzeń”. Zbliżają się półkolonie językowe

Koniec roku szkolnego oznacza dla wszystkich uczniów wakacje i odpoczynek od szkoły. Jak zorganizować czas wolny dla swoich dzieci? Jednym ze sposobów są półkolonie językowe, podczas których można nauczyć się języka, spędzić aktywnie czas i przyswoić choćby zasady ekologii. - Do mojej szkoły językowej uczęszczają dzieci, które marzą o tym by być m.in. piłkarzem, aktorem czy mieszkać w danym kraju. Język obcy jest narzędziem, który te marzenia pomoże osiągnąć – mówi Katarzyna Murphy, właścicielka i dyrektor Szkoły Językowej Academy of Language. Do znajdującej się na Żoliborzu szkoły uczęszcza kilkuset uczniów uczących się języka obcego pod okiem ponad 40 lektorów. – Warto pokazać znajomość języka obcego jako super moc, która poszerza granice i możliwości – dodaje Katarzyna podczas rozmowy z Gazetą Żoliborza transmitowanej na żywo i przywołuje relacje rodziców swoich podopiecznych, którzy podczas wypadu za granicę dzięki znajomości języków obcych uczą się świata i nawiązują relacje.
Nauka języka obcego w wakacyjnej atmosferze
Szkoły językowe po za tradycyjnymi kursami, w okresie wakacyjnym organizują półkolonie. Żoliborska szkoła Academy of Language po raz kolejny tworzy półkolonie językowe. Wcześniej tego typu zajęcia odbyły się zimą pod hasłem „Mali naukowcy”. Uczestnicy mogli dowiedzieć się od archeologów, którzy na co dzień zajmują się wykopaliskami, jak wyglądało w dalekiej przeszłości życie na ziemi. Nie zabrakło również eksperymentów w laboratorium pod okiem naukowców. Wszystko to, odbywało się w połączeniu z nauką języka angielskiego. Academy of Language organizuje półkolonie na lato. Odbędą się pod hasłem „Eco Kids”. Tematyka zajęć wybierana jest po długich dyskusjach prowadzonych między lektorami. Kluczem jest wzbudzenie zainteresowania wśród dzieci. – Dodatkowo dobierając tematykę, zawsze obserwuję otoczenie. Według mnie żoliborzanie są bardzo świadomi jeśli chodzi o ekologię – podkreśla właścicielka szkoły językowej i dodaje: - Przybliżenie dzieciom zagadnień z ekologii pomoże wyrobić odpowiednie nawyki, a całość dodatkowo może stanowić pożyteczną zabawą.
Dzieci też mogą mieć wpływ na kondycję naszej planety
Na każdy dzień półkolonii zaplanowano wyjątkowe atrakcje. Uczestnicy odkryją tajemnice świata zwierząt i nauczą się robić własne eco zabawki. Poruszona zostanie również kwestia zdrowego odżywiania się i pysznego jedzenia oraz tego, jak go nie marnować. Półkolonie z Academy of Language, to okazja by jako projektant mody udekorować swoje ubranie czy torbę na zakupy. Według zapowiedzi, dzieci wykonają swoje magiczne i ekologiczne łapacze snów, a na sam koniec dowiedzą się jak wykorzystać pozornie niepotrzebne przedmioty do stworzenia wyjątkowych gier planszowych puzzli, świeczników i wielu innych rzeczy. - W ten sposób chcemy pokazać, że dzieci mogą mieć wpływ na kondycję naszej planety – mówi Katarzyna Murphy. Program edukacyjny półkolonii opracowała Marzena Ożarek – Szilke właścicielka firmy mNauka, naukowiec - koordynuje największy na świecie projekt badań mumii egipskich - Warsaw Mummy Project. Od lat zajmuje się popularyzacją nauki i dotychczas współpracowała m.in. z Centrum Nauki Kopernik czy Instytutem Archeologii UW. W Academy od Language prowadzi również warsztaty naukowe.
To idealna propozycja dla tych, którzy zmęczeni są nauczaniem online
W planie dnia znajdzie się też czas na ruch. Uczestnicy będą mogli wziąć udział w zabawach sportowych i ćwiczeniach wykonywanych w oparciu o techniki mindfulness, które pomogą panować nad ciałem, oddechem i emocjami. Zajęcia odbywać się będą w grupach 12-osobowych. W tym roku zajęcia prowadzone będą w Szkole Podstawowej nr 391 przy ulicy Filareckiej niedaleko placu Wilsona. Dzięki udostępnionym klasom będzie możliwe dostosowanie się do wytycznych GIS. Szczegóły i zapisy na półkolonie znajdziecie tutaj.
Dołącz do społeczności Gazety Żoliborza. Rusza zbiórka na Patronite
   
Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.