Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 23:52

Idą Święta Wielkanocne. Dla nich zwykle to intensywny okres pracy

Problemy finansowe, zwolnienia, nierentowne utargi czy zrezygnowanie z działalności – tak w skrócie można opisać sytuację wielu małych i średnich przedsiębiorstw. Wiele z nich stara się utrzymać na powierzchni. Są to nie tylko restauracje, które oferują swoje dania na dowóz, ale piekarnie i cukiernie, których pracownicy pracują  byśmy mogli zjeść świeże pieczywo oraz pyszne ciasta. Przed nimi zawsze intensywny okres pracy, jednak te święta wielkanocne różnią się od poprzednich. Robić zapasy na święta w sklepie czy kupić gotowe potrawy u lokalnych restauratorów i ciasta u cukierników? Spora część dziś staje właśnie przed tym dylematem. Wielu z nas przerażają długie minuty spędzone w kolejkach do sklepów, a po żonglowaniu pracą zdalną i domowym nauczaniu dzieci nie mamy ochoty stać przy kuchni. Na szczęście jest kim się wyręczyć.

„Wierzymy, że nasi klienci pomogą nam przetrwać”

Z trudną sytuacją na rynku mierzą się wszyscy. Na pierwszym froncie działają m.in. cukiernie i piekarnie. Zwłaszcza w okresie świątecznym. Wprowadzone przez rząd obostrzenia dotykają również ich. – Bardzo liczyłam, że w okresie wiosennym obroty nam wzrosną – mówi Laura Eichler właścicielka Croissant Cafe działającej na Bielanach. Obecnie można tam zamówić na wynos kawę, lemoniadę, lody, ciasta i gofry. – Najwięcej tracimy w weekendy, gdzie zwykle nasza kawiarnia była pełna. W tygodniu z kolei jest niewiele gorzej niż sprzed epoki koronawirusa – wyjaśnia pani Laura i dodaje - To jest moja pierwsza wiosna, więc nie mam porównania, ale względem lutego powinien być nagły wzrost. Wierzymy, że nasi klienci pomogą nam przetrwać i mamy takie odczucia, że im też zależy żebyśmy przetrwali. - Otworzyliśmy się przed Bożym Narodzeniem. Zyskaliśmy sympatię i zaufanie naszych sąsiadów z Żoliborza i teraz Wielkanoc jest dla nas sprawdzianem, jak działamy po 3 miesiącach. Nie jest to najbardziej szczęśliwy czas – mówi o panujących warunkach Anna Gołębiowska właścicielka Cukierni Boska działającej na Żoliborzu. Pani Anna obecnie jako właścicielka samodzielnie prowadzi swoją cukiernię. – Panujące warunki nie są łatwe dla nas wszystkich. Jednak od samego początku obserwujemy bardzo duże wsparcie naszych stałych klientów, którzy korzystają z naszej oferty na wynos. Dostrzegamy też duże wsparcie społeczności żoliborskiej – ocenia właścicielka Cukierni Boska.

Słodka Paczka pod drzwiami

Wielkanoc bez ciasta nie może się odbyć. Cukiernicy wytrwale szykują dla nas słodkie wypieki. – Mamy dwie oferty świąteczne. Wybór jest dość spory, a wśród różnych ciast znajdują się również serniki czy mazurki – wylicza Laura Eichler właścicielka Croissant Cafe, gdzie  można kupić na wynos wybrane ciasto. Z kolei w Cukierni Boska uruchomiono bezkontaktową dostawę. – Cieszy się ona większym zainteresowaniem niż odbiór na miejscu. Klienci składają zamówienia wysyłając smsa lub e-maila i w określonych godzinach w piątek lub sobotę przed drzwiami swoich mieszkań znajdą słodką paczkę – wyjaśnia pani Anna i dodaje: - W ofercie znajduje się przegląd wszystkich tradycyjnych wypieków wielkanocnych takich jak babki, mazurki, ale poleciliśmy również nasze klasyki takie jak sernik nowojorski i beza. W obu przypadkach na zamówienie ciasta czasu pozostało mało bo można to zrobić jeszcze tylko w czwartek. Warto pamiętać, że nie tylko cukiernie mają ofertę świąteczną, ale i restauracje. Specjalnie na Wielkanoc uruchomiliśmy platformę #kupujęnażoliborzuwświęta, gdzie znajdziecie restauracje oferujące dania, które idealnie będą pasować do wielkanocnego stołu. Jeśli jeszcze nie zrobiliście zakupów świątecznych to zachęcamy do zrobienia ich lokalnie.

Wspierajmy lokalnych przedsiębiorców. W ramach akcji #kupujęnażoliborzu stworzyliśmy specjalną zakładkę, gdzie znajdziecie firmy działające na Żoliborzu. Kliknij tutaj, aby przejść na platformę lub wejdź na naszego Facebooka. Pamiętaj! Bez Ciebie nasi przedsiębiorcy nie przetrwają, dlatego kupuj lokalnie. 

Easter cake. kulich cake. traditional babka. cake for celebration. easter concept. panettone. still life of food, womens day, spring food, cake with berries, Baba Au Rhum, brioche. christmas cake

Easter cake. kulich cake. traditional babka. cake for celebration. easter concept. panettone. still life of food, womens day, spring food, cake with berries, Baba Au Rhum, brioche. christmas cake


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ