Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 11:51

Warszawskie muzea bez wychodzenia z domu. Co skrywają ich zbiory?

Życie przenosi się do sieci. Zmuszeni jesteśmy do spędzania czasu w domu. Spragnieni kultury, wrażeń artystycznych i dodatkowych bodźców poszukiwane są coraz to nowe rozrywki, które dostarczyć może nam internet. Siedząc wygodnie w domu można zwiedzać warszawskie muzea. Nie wiadomo, kiedy stan epidemii dobiegnie końca. Z każdym dniem ściany naszych domów i mieszkań kurczą się. Od 12 marca muzea są zamknięte, ale nie znaczy to, że zamknięty jest dostęp do historii. Ze wsparciem spieszą stołeczne muzea, które udostępniają swoje zbiory w internecie. Zobacz, gdzie warto się wybrać.

Muzeum Powstania Warszawskiego

To jedno z tych miejsc, w którym każdy z nas powinien znaleźć się przynajmniej raz. Muzeum pomaga zrozumieć historię Warszawy i samego powstania. Wystawa MPW jest jedną z najbardziej interaktywnych wystaw w stolicy. Wirtualne zwiedzanie  Fotografie z Powstania Warszawskiego Aktualności, lekcje, wykłady, itp. 

Centrum Nauki Kopernik

Choć to nie muzeum Centrum Nauki Kopernik dostarcza nie tylko wiedzę, ale też jest niesamowitą rozrywką. Warto więc odwiedzać regularnie profil Centrum Nauki Kopernik, na którym – w ramach akcji #Kopernikwdomu – organizowane są wirtualne spacery oraz publikowane są różne doświadczenia, które dziecko może przeprowadzić samo w domu. Codzienna dawka wiedzy, eksperymentów, pomysłów, itp. 

Muzeum Sportu i Turystyki

To jeden z naszych żoliborskich obiektów. Ekspozycja Muzeum ukazuje dzieje sportu od antycznej Grecji poprzez narodziny nowożytnych Igrzysk Olimpijskich oraz początki sportu w Polsce do współczesności. W muzeum zebrane są najcenniejsze pamiątki polskiego sportu. Wystawa jest na tyle różnorodna, że potrafi zaciekawić każdego. Wirtualne zwiedzanie Wystawy online Fotoplastikon  Aktualności, quizy

Muzeum Niepodległości

Muzeum Niepodległości oferuje zwiedzanie online Muzeum X Pawilonu Cytadeli Warszawskiej wraz z przewodnikiem. Całe przedsięwzięcie stanowi formę lekcji muzealnych na żywo. „Uczniowie spotkają się z historykiem bądź przewodnikami, mającymi wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu zajęć i oprowadzaniu grup. Podczas zajęć, prowadzący wykorzysta nowoczesne narzędzia korzystając z prezentacji i quizów, czyniących spotkanie angażującym.” – informują muzealnicy. Zwiedzanie i lekcje online Wirtualne wystawy

Muzeum Życia w PRL

To miejsce pełne pamiątek, które u wielu z nas wzbudzają sentyment i przypominają czasy dzieciństwa czy młodości. Muzealne eksponaty pokazują jak wyglądało nasze życie w minionej epoce i są tłem do opowieści o PRLu. W muzeum zobaczymy przedmioty codziennego użytku, które dziś u niektórych mogą wywołać szeroki uśmiech. Ekspozycja przedstawia standardowe mieszkanie, typowy sklep z ladą i pustymi hakami, a w biurze KC poczuć można propagandę epoki. Znajdziemy również budkę telefoniczną, która jeszcze dwie dekady temu stała w każdym strategicznym miejscu miasta. Kolekcja online 

Muzeum Sztuki Nowoczesnej

W czasie narodowej kwarantanny Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie zachęca do eksplorowania swoich zasobów za pomocą internetu. Muzeum od czasu postania zebrało łącznie ponad tysiąc dzieł sztuki współczesnej. Dostępne są również filmy tworzone przez artystów polskich z pola sztuk wizualnych w XX wieku i na początku XXI wieku. Na stronie placówki znajdziemy również archiwum przewodników interaktywnych po ostatnich wystawach. „Każdy przewodnik stanowi prezentację artystów biorących udział w wystawie oraz zawiera tekst kuratorski, a także materiały wizualne.” – czytamy na stronie muzeum. Muzeum online  Blog MSN Home Office  Wystawa „Wiek półcienia” Aktualności 

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Tu znajdą coś dla siebie dorośli jak i dzieci. Muzeum przygotowało specjalną zakładkę, gdzie publikowane są podcasty, relacje wideo i wirtualne spacery. W środy z kolei odbywają się w czasie rzeczywistym „Żydowskie opowieści dla najmłodszych”. „W najbliższych dniach proponujemy Wam spotkania m.in. z Marianem Turskim, Agnieszką Holland, Normanem Davisem i Marcinem Wichą. Wybierzemy się także na spacer po wystawie "1000 lat historii Żydów polskich" – naszymi przewodnikami będą Maria Seweryn i Maciej Orłoś. Śledźcie naszą zakładkę, ponieważ w najbliższych dniach będziemy dodawać kolejne ciekawe propozycje.” – zachęcają muzealnicy. Muzeum POLIN w twoim domu U króla Maciusia w Muzeum POLIN  Aktualności 

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ