Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 11:21

Biblioteki, OSiR, kina i MAL’e zamknięte

W najbliższych dniach, a nawet tygodniach życie kulturalne i całkowicie zniknie. Władze zamykają nie tylko szkoły ale i ośrodki sportu oraz placówki kultury. W następstwie wszystkie imprezy zostają odwołane. Co z barami, restauracjami i centrami handlowymi? W tej chwili  analizujemy różne możliwości, weryfikujemy też decyzje, które podejmują nasi partnerzy zagraniczni - powiedział w radiowej Trójce szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Michał Dworczyk.

Zarówno na Bielanach jak i na Żoliborzu ośrodki sportu od czwartku zostają zamknięte, a co za tym idzie również wszystkie zajęcia zostają zawieszone. To samo tyczy się wszystkich ośrodków kultury i Miejsc Aktywności Lokalnych. „Ponadto do końca marca odwołane są WSZYSTKIE wydarzenia organizowane przez / lub na zlecenie Urząd Dzielnicy Bielany i jednostek podległych” – czytamy w komunikacie bielańskiego urzędu.

Same urzędy wdrażają środki ostrożności. „Ze względu na podwyższone ryzyko zarażenia koronawirusem w szczególności osób starszych i o obniżonej odporności, uprzejmie prosimy mieszkańców Żoliborza o unikanie wizyt w Ośrodku Pomocy Społecznej przy ul. Dembińskiego 3 oraz Środowiskowym Domu Samopomocy przy ul. Rydygiera 3, jeśli nie jest to absolutnie konieczne. Uprzejmie prosimy mieszkańców o możliwe unikanie osobistych wizyt w Urzędzie Dzielnicy Żoliborz przy ul. Słowackiego 6/8. W szczególności zwracamy się do osób uiszczających opłaty w punkcie kasowym z prośbą o wykorzystywanie form płatności zobowiązań finansowych w postaci przelewów internetowych, a pozostałych mieszkańców prosimy o korzystanie z e-usług” – informuje w oficjalnym komunikacie Urząd Dzielnicy Żoliborz.

Podjęto również decyzje o czasowym zamknięciu żoliborskiej jadłodzielni i punktu "Wymiana Ciepła".


Czytaj też: Osoba z podejrzeniem koronawirusa w jednym z budynków na Żoliborzu



Odwoływane są różnego rodzaju inicjatywy niezwiązane z samorządem. W niedzielę w ramach inicjatywy sąsiedzkiej w SP nr 267 miała odbyć się zbiórka dla Kacpra Boruty. W ramach wydarzenia zaplanowano mnóstwo atrakcji, jednak z powodu obecnej sytuacji piknik sąsiedzki odwołano. Kacpra nadal można wspomagać za pośrednictwem zbiórki na: https://www.siepomaga.pl/zoliborzdlakacpiego

Kina, teatry i biblioteki zamknięte

Również biblioteki zostały zamknięte Wszystkie stołeczne teatry informują o odwołaniu spektakli i wydarzeń w najbliższych dniach. Teatr Komedia poinformował: „W związku z ostatnimi doniesieniami epidemiologicznymi i decyzją Ministra Kultury RP, wszystkie wydarzenia w naszym Teatrze począwszy od 12 do 30 marca 2020 r., włącznie zostają odwołane”. W najbliższym czasie nie wybierzemy się do kin. Kino Elektronik i Wisła zostają zamknięte. „Wszystkie pokazy i wydarzenia specjalne zaplanowane na ten czas zostaną w miarę możliwości przeniesione na inny - mamy nadzieję nieodległy - termin. O wszelkich zmianach będziemy informować na bieżąco” – czytamy w komunikacie kina Elektronik.

Co z barami, restauracjami i centrami handlowymi?

- Docierają do nas różne postulaty. Premier wczoraj, i przedwczoraj spotkał się z szeregiem środowisk - zarówno z samorządowcami, prezydentami, marszałkami i z przedsiębiorcami. W tej chwili  analizujemy różne możliwości, weryfikujemy też decyzje, które podejmują nasi partnerzy zagraniczni - powiedział w radiowej Trójce szef Kancelarii Prezesa Rady Ministrów Michał Dworczyk.

Szkoły od poniedziałku zamknięte

Zgodnie z rozporządzeniem premiera od poniedziałku zamknięte są szkoły. Już od wczoraj żoliborskie szkoły świecą pustkami. W Radiu Żoliborz szefowa Komisji Edukacji Dorota Łoboda zachęca nauczycieli by wykorzystali najnowsze technologie do kontynuowania nauki. Tu wskazuje na możliwość pracy przez internet.  – Nie wyobrażam sobie, że ryzyko epidemii zniknie w ciągu dwóch tygodni. Myślę, że będzie większe, bo tak się dzieje w innych krajach. W Polsce wszystkie środki zapobiegawcze w miarę wcześnie wprowadzono, jednak obserwując sytuację w innych krajach nie napawa ona optymizmem – mówi szefowa Komisji Edukacji w Radzie Warszawy. Jak obecna sytuacja może wpłynąć na organizację roku szkolnego? - Zapisy specustawy pozwalają zmienić organizację roku szkolnego. W sytuacji gdy będzie to konieczne skorzystamy z takiej możliwości - powiedział w piątek minister edukacji narodowej Dariusz Piontkowski w radiowej Jedynce.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ