Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 00:07

Ostatni weekend karnawału! Co robić?

Nadchodzi weekend a to oznacza odpoczynek i mnóstwo atrakcji. Przygotowaliśmy przegląd wydarzeń na Żoliborzu i nie tylko. Aktywny wypoczynek znajdziecie na Kępie Potockiej, a muzyczne wrażenia w Kalinowym Sercu.

Świat Kota Turrona. Warsztaty ekologiczno-edukacyjne dla dzieci

To pierwsze w tym roku spotkanie w świecie kota Turrona. Cykl spotkań to warsztaty ekologiczno – edukacyjne dla dzieci. Podczas nadchodzącego spotkania dzieci będą uczyły się rozmowy o emocjach. Głównymi bohaterami będzie złość, smutek i radość.

„Ważne jest by nauczyć nasze dzieci w sposób naturalny mówić o tym co przeżywają w danej chwili, ważne jest również pozwolenie dziecku na wyrażenie danej emocji i przeżycie jej. Nie należy zabraniać dziecku się złościć, smucić czy radować, ponieważ jest to istotny element jego rozwoju psychicznego. Zamknięte emocje nie znikną, tylko wybuchną z dwojoną siłą pod wpływem zupełnie innej sytuacji w późniejszym czasie.” – czytamy na oficjalnym koncie w social mediach kota Turrona.

Zwieńczeniem zajęć będzie wykonanie prac plastycznych. Zgodnie z zapowiedziami ma to być czas, w którym dzieci skupią się na jednej czynność i byciu tu i teraz. Organizator zaznacza, że na wydarzenie obowiązują zapisy na adres: [email protected].

22 lutego (sobota), godz. 16:00 – 17:30
Miejsce Aktywności Lokalnej przy ulicy Marii Kazimiery

Pączek RUN

Po czwartkowym obżarstwie czas na aktywność fizyczną i spalanie kalorii. Żoliborski oddział Miasto Jest Nasze wraz z miłośnikami biegania czyli Dziewczyńskimi Porankami, Sword Warsaw a także Reebok RUN CREW szykują święto biegania na Kępie Potockiej.

Dla uczestników przygotowano dwa dystanse. Duża pętla będzie liczyła 5 km mała zaś 1 km.

23 lutego (niedziela), godz. 10:00 – 12:00
Park Kępa Potocka

Karnawał w tradycji ukraińskiej

W Miejscu Aktywności lokalnej odbędzie się Kołodij czyli ukraińskie święto ślubów, miłości, płodności i przebaczenia, wywodzące się z tradycji starosłowiańskich. Więcej na temat ukraińskiej tradycji i obrzędów opowiedzą Anna i Elena.  Będzie można dowiedzieć się, co to jest drewniana kłódka i dlaczego przywiesza się ją kawalerom, a to wszystko przy akompaniamencie ukraińskiej muzyki. „Na koniec spróbujemy młynci - prawdziwych ukraińskich naleśników oraz sury - ziołowego napoju miłości.” – zapowiadają organizatorzy.

22 lutego (sobota), godz. 18:00 – 21:00
Miejsce Aktywności Lokalnej przy ulicy Marii Kazimiery

Koncert uczestników warsztatów z Grażyną Łobaszewską!

Zwieńczeniem piątkowych warsztatów z Grażyną Łobaszewską będzie sobotni koncert. Na scenie Kalinowego Serca wystąpią uczestnicy warsztatów, którzy poszerzali wokalne horyzonty pod czujnym okiem Grażyny Łobaszewskiej. Podczas sobotniego koncertu wystąpi również sama artystka. Zaśpiewa tego wieczoru kilka piosenek. Wstęp na wydarzenie płatny jest 10 zł.

22 lutego (sobota), godz. 19:00
Kalinowe Serce

Muzyczna ciekawość świata - Rodzina Państwa Strunowskich

W Bielańskim Ośrodku Kultury odbędzie się wydarzenie przeznaczone zarówno dla dzieci jak i ich rodziców. Muzyczna ciekawość świata to warsztaty interaktywne i koncert dla rodziców z dziećmi. Będzie to okazja by poznać budowę, dźwięk i rodzaje instrumentów strunowych.

„Uczestnicy warsztatów będą mogli nie tylko usłyszeć muzykę zagraną na różnych instrumentach strunowych, ale także spróbować samodzielnie zagrać na skrzypcach, wiolonczeli czy fortepianie. Poznając podstawy konstrukcji, spróbują zbudować swój własny instrument strunowy. Poznają także sposoby na rozpoznawanie tych instrumentów na ucho.” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

Bezpłatne wejściówki od 17.02 w BOK i on-line na www.bok-bielany.eu

23 lutego (niedziela), godz. 12:30 – 13:00
Bielański Ośrodek Kultury

Giełda płytowa w Galerii Młociny

Jeśli chodzi o słuchanie muzyki prym wiodą aplikacje streamingowe. Są nadal miłośnicy fizycznych nośników, na których zapisana jest muzyka. Od kilku lat renesans przechodzą płyty winylowe. W dalszym ciągu nie brakuje również fanów kompaktów.

Już jutro w Galerii Młociny odbędzie się wydarzenie, które może okazać się gratką dla miłośników płyt z muzyką. Jak zapowiadają organizatorzy na giełdzie płytowej nie zabraknie perełek, których próżno szukać w zwykłych sklepach.

„Znajdziecie tu wszystko, czego Wasza dusza melomana zapragnie. Sklepy, wystawcy i kolekcjonerzy z całej Polski spotkają się w jednym miejscu, by podzielić się swoją pasją.” – czytamy w opisie wydarzenia.

22 lutego (sobota), godz. 10:00 – 22:00
Galeria Młociny


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ