Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 02:32

Weekend na Żoliborzu: Gwiezdne spotkanie, wykład o Barbarze Brukalskiej i karnawałowe szaleństwo

Nie wiecie jak ciekawie spędzić czas? Przygotowaliśmy przegląd najciekawszych wydarzeń na Żoliborzu z jednym małym wyjątkiem, który ma przyczynić się do niesienia pomocy płonącej Australii. Wśród propozycji znajdziecie taneczne pląsy, możliwość przeniesienia się do świata odległej galaktyki, czy wykład o architektce silnie związanej z Żoliborzem.

Niewidzialna ręka - spotkanie autorskie z Maciejem Wasielewskim

Spotkanie autorskie z Maciejem Wasielewskim (ur. 1982) - reporterem, autorem książek „Jutro przypłynie królowa” i „Bogusław Mec. Bim, bam, bom, mogę wszystko!” oraz współautorem książki „81:1. Opowieści z Wysp Owczych”. Dwukrotnym finalistą konkursu stypendialnego Fundacji „Herodot” im. R. Kapuścińskiego, nominowanym do kilku nagród dziennikarskich i literackich. Od 2012 roku prowadzi zajęcia w Polskiej Szkole Reportażu (Instytut Reportażu). Od 2017 roku uczy też na Wydziale Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.

17 stycznia (piątek), godz. 18:00 - 20:00Czytelnia Pod Sowami

Rycerze Jedi i Szturmowce opanują Fort Sokolnickiego

Żoliborz na jeden dzień stanie się miejscem spotkań miłośników „Gwiezdnych Wojen”. Każdy z nas będzie miał okazję przenieść do świata odległej galaktyki. To pierwsze w tym roku tego typu spotkanie na warszawskim podwórku, które organizuje Stowarzyszenie S.W.A.T. – Star Wars Artistic Team. To organizacja skupiająca miłośników świata wykreowanego w „Gwiezdnych Wojnach”. Do tej pory mogliśmy być świadkami licznych imprez organizowanych przez stowarzyszenie, które fani gwiezdnej sagi przyjęli z entuzjazmem.  

Stowarzyszenie S.W.A.T. – Star Wars Artistic Team to organizacja skupiająca miłośników świata wykreowanego w „Gwiezdnych Wojnach”.

W weekend na Żoliborzu będzie można spotkać rycerzy Jedi i inne postacie z „Gwiezdnych Wojen”. Ponadto będzie można przyłączyć się do budowy gwiezdnego niszczyciela z kloców LEGO, a także zagrać w najnowszą grę Star Wars: Upadły Zakon.

18 stycznia (sobota), godz. 11:00 -14:00Fort Sokolnickiego

Barbara Brukalska cz.2 - zdjęcia i opowieść Tomasza Pawłowskiego

Pierwsza kobieta-profesor na Politechnice Warszawskiej. Przedstawicielka funkcjonalizmu, awangardowa architektka i projektantka wnętrz, członkini grupy Praesens, a także teoretyczka architektury. Barbara Brukalska to postać silnie związana z Żoliborzem, który usiany jest budynkami zaprojektowanymi przez nią i jej męża. Już w najbliższą sobotę rusza cykl spotkań poświęcony Barbarze Brukalskiej. Historię architektki przedstawi Tomasz Pawłowski – varsavianista zajmujący się Żoliborzem, autor książek i właściciel ogromnej kolekcji starych zdjęć.

18 stycznia (sobota), godz. 16:00 - 19:00Biblioteka Publiczna w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy

DanSeanse: Potańcówka Karnawałowa

Karnawał trwa w najlepsze. To okres zimowych balów, zabaw i szalonych potańcówek. W tym roku karnawałowe szaleństwo potrwa do wtorku 25 lutego. A już w sobotę w Tęczy od Kuchni, jeśli tyko przyjdziecie, będziecie mogli brać udział w karnawałowych pląsach. Jak zawsze o żwawy rytm zadba DJ Harry Harmonic.

18 stycznia (sobota), godz. 20:00 - 02:00Tęcza od Kuchni

Maraton pisania projektów do Budżetu Obywatelskiego

Chciałbyś zmienić coś w swojej dzielnicy albo mieście? Możesz spróbować to zrobić zgłaszając swój pomysł do Budżetu Obywatelskiego. Nie wiesz jak to zrobić? Chciałbyś porozmawiać o swoim pomyśle z pracownikami urzędu?

W sobotę w urzędzie dzielnicy odbędzie się maraton pisania projektów do budżetu obywatelskiego. Podczas spotkania będzie można dowiedzieć się jak wypełnić formularz zgłoszeniowy, oszacować koszt realizacji pomysłu, a także dowiedzieć się wszystkiego na temat zasad i przebiegu budżetu obywatelskiego.

Swoją wiedzą i doświadczeniem podzielą się przedstawiciele urzędów dzielnic, jednostek organizacyjnych i biur m.st. Warszawy. Będzie można uzyskać wsparcie od wielu specjalistów, m.in. z zakresu dróg, zieleni czy ochrony środowiska. Obecność na maratonie pisania projektów to doskonała okazja do zebrania podpisów na listach poparcia do swoich projektów. Jest to ostatnie już tego typu spotkanie w dzielnicy. Projekty można zgłaszać do 21 stycznia.

18 stycznia (sobota), godz. 10:00 – 13:00Urząd Dzielnicy Żoliborz

Influencerzy czyszczą szafy, bo chcą pomóc Australii

W mediach społecznościowych obserwują ich miliony osób. Teraz wspólnie chcą wspomóc tych, którzy potrzebują pomocy. Już 17 i 18 stycznia w Galerii Młociny odbędzie się wyjątkowa wyprzedaż. To idealna okazja do zakupu ubrań czy dodatków od znanych polski influencerów. Dochód z akcji zostanie przekazany Fundacji zajmującej się ratowaniem cierpiących zwierząt w płonących lasach Australii.

Sprzedaż ubrań i dodatków odbędzie się poprzez aplikację LESS_, która od czerwca 2019 roku zachęca do kupowania ubrań z drugiej ręki w duchu Zero Waste. Aplikacja nie pobiera żadnej prowizji, dbając jednocześnie o bezpieczeństwo i komfort sprzedaży. Proekologiczna inicjatywa twórców projektu spotkała się z ogromnym uznaniem nie tylko w Polsce, ale również licznych Krajach Europy Środkowej i Zachodniej.

Lena Kociszewska - jej konto na Instagramie śledzi ponad 480 tys. osób.W piątek, 17 stycznia, w godzinach 16:00-20:00 oraz w sobotę, 18 stycznia, w godzinach 10:00-20:00 na Placu Eventowym Galerii Młociny (poziom 0) wszyscy zainteresowani będą mieli okazję zakupić ubrania i dodatki najsłynniejszych polskich influencerów.

W dniach 17 i 18 stycznia w Galerii Młociny spotkamy znanych i lubianych, których w mediach społecznościowych łącznie obserwują miliony osób. Wśród nich dziennikarki telewizyjne i osobowości medialne – Anię Wendzikowską, Karolinę Szostak i Dorotę Michałowską, blogerów Magdalenę Antosiewicz oraz Łukasza Kędziora, a także aktorkę Anetę Zając. Nie zabraknie również tych, którzy swoją działalnością w mediach społecznościowych zjednali sobie serca setek tysięcy osób. W Galerii Młociny będziemy mieli okazję zakupić ubrania należące m.in. do Leny Kociszewskiej – influencerki z niespełna trzymilionową społecznością w mediach oraz jednej z najbardziej znanych, polskich TikTokerek – Oliwii Misztal. Na wydarzeniu obecna będzie również Claudia Urta – znana influencerka i modelka, a także Natalia Trojan, która zachwyciła swoimi makijażami największe marki kosmetyczne świata. Inicjatywę wsparły jedne z najbardziej wysportowanych sióstr w Polsce – Siostry Bukowskie, a także modelka Ola Korytowska i znane influencerki lifestylowe – Pola Bogdańska, Klaudia Kupiec i Martyna Kępa.

17 i 18 stycznia (piątek i sobota)Galeria Młociny


Lena-Kociszewska-lena_moonlight

Lena-Kociszewska-lena_moonlight

75485221_10156991497489585_4398166512490250240_o

75485221_10156991497489585_4398166512490250240_o


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ