Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:08

Z Mokotowa na Żoliborz

Jak każdego dnia rano, między szóstą a siódmą, szedłem wzdłuż Puławskiej. To ten moment doby, w którym nawet w tak ruchliwym miejscu, można jeszcze spokojnie zebrać myśli. Weryfikowałem plany i porządkowałem zadania w harmonogramie działań The MO. Wszystko dokładnie i wszystko po coś. Mój niemalże rytualny odcinek, między ulicą Madalińskiego, a dawnym kinem Moskwa. Później trening. Potem garnitur. Firma doradcza. Nie zdawałem sobie jeszcze sprawy jak dużo się zmieni, a już na pewno nie pomyślałem, że zamienię powrót do domu skrótem przez Morskie Oko na przebieżkę wzdłuż alei Wojska Polskiego. The MO Wspólnie z Olą jesteśmy instruktorami i pasjonatami wielu sportów, a nasze dotychczasowe życie, treningi własne i z podopiecznymi, kręciły się w rytmie i sercu Mokotowa. Nasza praca to nasz sposób na życie, dzięki któremu pomagamy innym i stajemy się lepsi. A miejsca z duszą po prostu lubimy. Ja, od ponad 20 lat łączę pracę zawodową w korporacjach i prowadzenie własnej firmy, z aktywnym stylem życia, treningami i startami w zawodach. Ola natomiast od najmłodszych lat zajmowała się sportem. Tańczyła, trenowała skok o tyczce, od siedmiu lat zawodowo poświęciła się branży fitness. Jest uznanym instruktorem, a przy okazji wice-mistrzynią świata w kettlebell liftingu. Pewnego razu zdecydowaliśmy, że połączymy naszą wiedzę i doświadczenie. Tak powstało The MO - nasze marzenie o promowaniu trwałych zmian w stylu życia. Pomagamy Wam, abyście byli zdrowi, aktywni i czerpali z tego wiele satysfakcji. Pierwszy krok w stronę Żoliborza Pomysł był jasny. Chcemy stworzyć klub inny niż wszystkie. Czyli jaki? Na pewno nie taki, jak te, które poznaliśmy do tej pory, a zwiedziliśmy ich mnóstwo i zawsze coś nam się nie podobało. W tych zupełnie podwórkowych bywa tyle pasji, że aż sam zapach buduje dramaturgię. Przeciwwagą do nich są rozświetlone neonami sieciowe kingsajzy, z kilometrami bieżni. My szukaliśmy połączenia wygody i przestrzeni z atmosferą miejsca, w którym można świadomie się rozwijać, nie tracąc nic z klubowej atmosfery. Przeszukaliśmy i sprawdziliśmy wiele lokalizacji. Tak trafiliśmy na Przasnyską 6B. Wielkie urządzanie Znaleźliśmy nasze 500 metrów do wynajęcia w zupełnie przeciętnym i nieco już podstarzałym budynku. W środku było jednak dużo lepiej. Wysokie loftowe pomieszczenia, w których zostawiliśmy przemysłowe akcenty. Dwie sale przeznaczyliśmy na trening funkcjonalny, a trzecią – największą, na grupowe zajęcia. Do tego szafki pod nasz wymiar. Mieści się torba, kurtka i garnitur. Koniec ze ściskaniem się w wąskich, kominowych boksach. Wystrój nie epatuje designem, ale jest schludnie, klimatycznie, czysto i wygodnie. Nie ma u nas atlasów. Znajdziecie za to dużo jakościowego sprzętu - hantle, kettle, sztangi, bardzo dobrego racka. W środku może Was zaskoczyć atmosfera spokoju. Nieduże grupy ćwiczące na zajęciach grupowych, towarzyszą treningom personalnym i samodzielnie pracującym klubowiczom. To nasza wizja fitnessu - poukładanego i świadomie prowadzonego. Nowi sąsiedzi Już po przeprowadzce okazało się, że prawie za ścianą mieści się redakcja Gazety Nowego Żoliborza. Ten tekst to nasza pierwsza okazja, żeby poza Facebookiem, na który Was serdecznie zapraszamy, napisać parę słów. Jeśli macie chwilę wolnego czasu, to odezwijcie się do nas lub zwyczajnie wpadnijcie. Jesteśmy każdego dnia w klubie do 22:00. W weekendy kończymy wcześniej. Dzięki współpracy z Redakcją możemy również zamieścić nasz kupon promocyjny. Jeśli planujecie z nami poćwiczyć, skontaktujcie się i koniecznie podajcie hasło „Nowy Żoliborz” – na każdego, kto to zrobi, czekają dwa darmowe wejścia na zajęcia grupowe. Czekamy na Was! Michał i Ola.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.