Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:53

Grzegorz Łapanowski ambasadorem Grand Kitchen w Arkadii

Jeden z najbardziej znanych i cenionych polskich kucharzy, Grzegorz Łapanowski, został twarzą nowej strefy restauracyjnej Arkadii pod nazwą Grand Kitchen. Strefa niebawem zacznie funkcjonować na pierwszym poziomie centrum w wyniku rozbudowy Arkadii, w ramach której powstaje również nowa przestrzeń rodzinno-eventowa, tereny rekreacyjne oraz nieobecne dotąd w naszym kraju formaty sklepów i lokali. Grand Kitchen to nowa strefa restauracyjna Arkadii, której wielkie otwarcie zaplanowane jest na wczesną jesień. Ten nowatorski koncept opiera się na atrakcyjnie zaaranżowanej przestrzeni o różnorodnej ofercie gastronomicznej, w której klienci będą mogli zasmakować kuchni z różnych stron świata – w tym azjatyckiej, hiszpańskiej, włoskiej czy libańskiej. Nowa przestrzeń, pełna światła i ciepłych kolorów, ma zachęcić gości do celebrowania wspólnych posiłków z rodziną i znajomymi, a także organizacji lunchów w przyjemniej, spokojnej atmosferze. – Często zapominamy o tym, jak ważne dla naszych codziennych relacji są wspólne posiłki oraz towarzyszące im rozmowy. Dlatego cieszę się, że będę mógł mieć swój udział w tworzeniu tego wyjątkowego miejsca – mówi Grzegorz Łapanowski, ambasador Grand Kitchen. – Razem z Fundacją „Szkoła na widelcu” od niemal 10 lat działamy na rzecz lepszego jedzenia w szkołach i przedszkolach, a także promujemy wiedzę na temat zdrowego odżywiania wśród dzieci, ich rodziców oraz nauczycieli i pracowników stołówek. Jako ambasador Grand Kitchen planuję wspólnie z Arkadią wielką kampanię; w ciągu 50 tygodni zrealizujemy 200 warsztatów kulinarnych przez cały rok, dostępnych bezpłatnie dla wszystkich. To unikalne w swojej skali działanie, dzięki któremu jeszcze lepiej promować będziemy edukację kulinarną. Arkadia promuje zdrowy styl życia Tak właśnie warszawska Arkadia, wspólnie z Grzegorzem Łapanowskim, rozpoczyna długoterminowe działania mające na celu poprawę nawyków żywieniowych i stylu życia wśród dzieci i młodzieży. Jest to część większej strategii CSR „Lepsze Miejsca 2030”, realizowanej przez właściciela Arkadii, firmę Unibail-Rodamco. – W 2016 roku jako grupa rozpoczęliśmy realizację ogólnoeuropejskiej strategii CSR, której długofalowym celem jest zmniejszenie emisji dwutlenku węgla o 50 proc., ale niezwykle istotny jest również dla nas w jej realizacji aspekt wspierania lokalnych społeczności. W zrównoważony rozwój angażujemy również pracowników firmy, którzy włączają się w działania na zasadzie wolontariatu – mówi Jakub Skwarło, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco na Europę Centralną. W ramach realizowanej strategii CSR już na początku czerwca na terenie Arkadii odbędzie się trzydniowe wydarzenie z okazji Dnia Dziecka pod nazwą „Foodmagedon”, łączące koncepcję wzmocnienia prozdrowotnych postaw u dzieci i rodziców z zabawami polegającymi na wielostopniowej rywalizacji pomiędzy uczestnikami imprezy. Jesienią tego roku ruszą także cykliczne warsztaty kulinarne, współorganizowane przez fundację „Szkoła na Widelcu”, podczas których dzieci będą zgłębiały wiedzę na temat przygotowywania pełnowartościowych posiłków, a przy okazji świetnie się bawiły. Niezwykłe smaki z całego świata Oprócz wyjątkowych wydarzeń kulinarnych, zaplanowanych w obrębie strefy restauracyjnej Grand Kitchen, goście zyskają dostęp do szerokiej oferty wydzielonej przestrzeni gastronomicznej. Wśród nowych restauracji pojawią się m.in.: Azia Concept – dwupoziomowy lokal, w skład którego wchodzić będzie restauracja japońska HANA SUSHI, kuchnia chińska DIM SUM, kuchnia tajska NAI THAI, a także bar Hana Sushi Express, Zielona z kuchnią wegetariańską i wegańską, Lalka – lokal serwujący naleśniki w najróżniejszych wariantach oraz Fenicja – restauracja oferująca potrawy kuchni libańskiej. Ponadto na terenie Grand Kitchen został otwarty także lokal Pizza HUT w zupełnie nowej, nieznanej dotąd w Polsce odsłonie. Koncepcja ta opiera się na wprowadzeniu do oferty nowych propozycji pizz, które są przygotowywane i wypiekane w kamiennym piecu na oczach gości, a także świeżego baru sałatkowego z zupełnie nowymi smakami. Goście nowej strefy restauracyjnej będą mieli do dyspozycji także Starbucks, w którym bariści będą regularnie prezentowali alternatywne metody zaparzania kawy. Pojawią się także cztery wyspy restauracyjne, a wśród nich m.in. Cafe Vincent, czyli piekarnio-kawiarnia w stylu francuskim, La Manga serwująca hiszpańskie tapas, pinchos oraz pełne słodyczy Consonni. Nowe, unikalne sklepy W wyniku rozbudowy Arkadii zostaną otwarte nowe sklepy, a wśród nich Victoria’s Secret w nowym koncepcie, niedostępnym dotychczas w Polsce. Pojawi się też przebudowany Empik w nowatorskiej odsłonie, ponieważ w obrębie sklepu zostaną umieszczone m.in. interaktywne urządzenia multimedialne pełniące funkcję personalnego doradcy klienta oraz duże ekrany prezentujące aktualności ze świata kultury i rozrywki. Zmiana nastąpiła także w nowo otwartym salonie Smyk, który w wyniku przebudowy będzie sąsiadował z Empikiem. Ponadto znaczące zmiany przeszedł już salon H&M, który w wyniku rozbudowy zyskał dział H&M Home, trzeci poziom i tym samym stał się flagowym sklepem marki. W najbliższych miesiącach planowane są również kolejne otwarcia – m.in. firm do tej pory nieobecnych na polskim rynku. Jeszcze więcej udogodnień Arkadia, w 2012 roku, jako pierwsze w Polsce oraz trzecie w Europie centrum handlowe uzyskała czterogwiazdkowy znak jakości oferty i usług. – Chcemy zapewnić naszym klientom najwyższą jakość usług, dlatego stale inwestujemy w nasze centra. Nasi goście mają już dostęp do usług, takich jak: szatnie, aplikacje na smartfony, bezpłatny i nieograniczony dostęp do WiFi czy usług typu „premium”. Teraz przyszedł czas na wprowadzenie kolejnych udogodnień i bezpłatnych atrakcji, które sprawią, że nasi klienci będą jeszcze bardziej zadowoleni z wizyt w Arkadii – mówi Jakub Skwarło, dyrektor operacyjny Unibail-Rodamco na Europę Centralną. W wyniku rozbudowy centrum handlowego zostanie utworzona wyjątkowa strefa rodzinno-eventowa, łącząca Grand Kitchen z obecnym food courtem oraz częścią rozrywkową Arkadii – kinem Cinema City oraz ponad tysiącmetrową salą zabaw dla dzieci pod nazwą „Fikołki”. Nowościami będą także: piąty kompleks toalet, przebudowa wejścia z parkingu, wejście do fitness clubu Calypso w pobliżu lokalu C&A oraz usprawniona komunikacja do strefy restauracyjnej z nowymi windami oraz ruchomymi schodami. Zmiany widoczne będą też na zewnątrz Arkadii. Powstaną tu: bezpłatny plac zabaw, nowoczesna fontanna, nowe tereny zielone z ławkami. Zostaną utworzone także dodatkowe zadaszone i monitorowane miejsca na rowery, ułatwiony będzie również dostęp do przystanków oraz postojów taksówek.

Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.