Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:30

Włoska kuchnia też jest eko

Coraz więcej osób chce jeść nie tylko smacznie, ale i zdrowo. W trattorii Prima Pasta, na placu Wilsona, można skosztować dań włoskich w wersji wegańskiej i bezglutenowej, spełniającej wymagania osób stosujących restrykcyjną dietę pozbawioną glutenu.

Zdrowo, ekologicznie i dla osób z nietolerancją glutenu

Dziś coraz większą uwagę zwracamy na to, co jemy. Zdrowy styl życia i zbilansowana dieta nabierają szczególnego znaczenia w naszej codzienności. Coraz częściej zastanawiamy się nad tym, jak spożywany przez nas posiłek wpływa na nasz organizm i środowisko. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom, chcemy kreować postawy przyjazne dla planety. Rezygnujemy chociażby z plastikowych słomek, wprowadzamy do naszej karty dania wegańskie. Zwracając uwagę na względy zdrowotne, szczególną troską otaczamy klientów posiadających alergie pokarmowe czy chorych na celiakię, którzy muszą restrykcyjnie przestrzegać dietę bezglutenową.

Stale rosnąca świadomość kulinarna wśród naszego społeczeństwa, zwłaszcza gdy chodzi o kuchnię włoską, wymaga również od naszych kucharzy stałego rozwijania się nie tylko w kontekście trendów żywieniowych, ale też poszukiwania nowych smaków. W tym celu, szef kuchni oraz manager Trattorii Prima Pasta odbywają podróże w poszukiwaniu kulinarnych inspiracji. W ostatnim czasie odwiedzili malownicze Bari, z którego przywieźli mnóstwo pomysłów na przepyszne dania.

Pasty i pizza dla każdego!

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom gości, w karcie dań Trattoria Prima Pasta znajduje się szeroki wybór dań bezglutenowych. Wśród nich między innymi przystawka caprese z oryginalną mozzarellą di Bufala, pasty z Carbonarą classico na czele, składającą się jedynie z trzech składników takich jak Guancialle, ser Grana Padano D.O.P i żółtka jaj.

Nie od dziś wiadomo, że podstawą dobrej pizzy jest ciasto. Kucharze naszej trattorii opracowali autorski przepis na pizzę bezglutenową, która przyciąga smakoszy z całej Warszawy. Osoby, które muszą przestrzegać dietę bezglutenową ze względów medycznych, mogą poprosić obsługę, by piec pizzę w oddzielnym piecu tak, aby nie miały kontaktu z glutenem. W menu dostępne są także opcje wegańskie, jak na przykład pizza margherita z mozzarellą wegańską, która cieszy się ogromnym powodzeniem. Do tego można dobrać świeże dodatki według własnych preferencji.

Zabierz śródziemnomorską magię do domu

Wszystkie dania w trattorii Prima Pasta przygotowywane są z najwyższej jakości składników. Ciekawostką jest fakt, że szef kuchni, komponując wyjątkowe połączenia smaków, za każdym razem korzysta przede wszystkim z produktów dostępnych w delikatesach prowadzonych przez restaurację, które mogą nabywać także goście. Kupując wyśmienite włoskie sery, dojrzewające wędliny i oliwki w ziołach zabieramy do domu odrobinę śródziemnomorskiej magii.

Dostępni na miejscu sommelierzy zawsze służą pomocą w kwestii wyboru odpowiedniego wina

Nasza restauracja to nie tylko pizza czy pasta. To także bogaty wybór win doskonale podkreślających smak potraw. Najlepszych win na świecie należy szukać w Europie, a konkretnie w basenie Morza Śródziemnego. Południowcy od stuleci piją je do posiłków, aby zwiększyć rozkosz ze spożywania ryb, makaronów oraz potraw mięsnych. Wina, które serwujemy, pochodzą z włoskich i hiszpańskich winnic. W kwestii doboru odpowiedniego wina, zawsze można liczyć na wiedzę naszych kelnerów, którzy przy wyborze biorą pod uwagę również osobiste preferencje smakowe. Jako aperitif polecamy doskonałe Frizzante lane prosto z beczki!

W plebiscycie na Żoliborską Restaurację Roku 2018, Trattoria Prima Pasta otrzymała pierwsze miejsce w kategorii „Jakość obsługi”. Przyznali ją sami czytelnicy „Gazety Żoliborza”. O naszej gościnności świadczą liczne pozytywne opinie, które można znaleźć na Tripadvisor, Google czy Facebooku. „Pysznie, zdrowo i nastrojowo! Obsługa jest bardzo sympatyczna!” – pisze Wiesław.

Co ważne, dzięki współpracy z UberEats i Wolt, nie trzeba wychodzić z domu, żeby delektować się smakiem ulubionej pizzy czy pasty. Wystarczy złożyć zamówienie, a kurierzy zajmą się resztą.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.