Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 02:56

Weekend na Żoliborzu: Przed nami warsztaty, „wietrzenie szafy” i otwarcie Prochowni

Nie wiecie jak ciekawie spędzić czas? Przygotowaliśmy przegląd najciekawszych wydarzeń na Żoliborzu z jednym małym wyjątkiem, który wprowadzi w świąteczny nastrój. Wśród nich warsztaty śpiewu czy akcja wymiany ubrań zgodnie z prądem zerowaste.

Kiszonka z buraków

Okres jesienno-zimowy to czas, kiedy nasz organizm narażony jest na infekcje i wirusy. Zgodnie z domeną lekarzy, by być w pełni zdrowia należy zapobiegać, a nie leczyć. Na Żoliborzu odbędą się po raz kolejny zajęcia, które mogą pomóc w zachowaniu odpowiedniej odporności naszego organizmu. Już w sobotę odbędą się zajęcia z robienia kiszonki z buraków i jabłek. Jak podkreślają organizatorzy, kiszonki mają dobroczynny wpływ na nasz organizm regulując florę bakteryjną, są źródłem witamin i magnezu, a także zmniejszają poziom cholesterolu. Zanim wybierzecie się na robienie kiszonek w sąsiedzkim gronie, przygotujcie i weźcie ze sobą duży słój, garnek co najmniej 2 litrowy, 3-4 kg buraków i jabłek, główkę czosnku, przyprawy, nożyk do krojenia i deskę.

23 listopada (sobota), godz. 11:00 – 13:00
Pod Sowami Miejsce Aktywności Lokalnej w Bibliotece

A niech to Szlagier! - międzypokoleniowe warsztaty śpiewu

Na Żoliborzu rozpoczynają się warsztaty wokalne. Jest to inicjatywa będąca formą integracji międzypokoleniowej z sąsiadami. Na warsztat będą brane piosenki dawnej Warszawy. Wydarzenie obejmuje pięć cyklów. Pierwsze spotkanie odbędzie się już w tą sobotę. Warsztaty poprowadzi Robert Lipka – muzyk, akordeonista, znawca repertuaru muzycznego tzw. folkloru warszawskiego. Muzyk ma już doświadczenie w prowadzeniu tego typu zajęć. Pod swoją opieką ma również zespół Cała Praga Śpiewa. Wstęp na warsztaty jest wolny, wydarzenie skierowane jest do wszystkich kochających śpiew.

23 listopada (sobota), godz. 14:00
Pod Sowami Miejsce Aktywności Lokalnej w Bibliotece

Rozmowy przy „wietrzeniu szafy” – wymiana rzeczy używanych

Masz zbędne ubrania, których już nie założysz? A może chętnie się zamienisz na coś innego?  Rozmowy przy „wietrzeniu szafy” to sąsiedzkie spotkanie polegające na wymienianiu się ubraniami. Do doskonała okazja nie tylko do zrobienia dodatkowe miejsca w swojej szafie, ale również znalezienia nowych, ciekawych ubrań. Kto wie, może znajdziesz kreacje na sylwestra, albo ciepły sweter na zimę? „Weźcie ze sobą na wymianę 5 rzeczy z odzieży nienoszonej od dwóch lat i 3 sztuki biżuterii.  Spotkanie będzie też połączone – dla chętnych – z analizą kolorystyczną, analizą stylu oraz sylwetki. Pomoże nam w tym autorka projektu Agnieszka Kowalska -Parszutas” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

23 listopada (sobota), godz. 11:00 – 15:00
Miejsca Aktywności Lokalnej na Żoliborzu

Warsztaty pszczelarskie czyli co robi w ulu Pszczółka maja

Pszczoły są najważniejszymi sprzymierzeńcami człowieka. Dlaczego? Tego będzie można dowiedzieć się na warsztatach pszczelarskich tym razem skierowanych do dzieci. Poprowadzi je Magda Kozerska z Miodowej Manufaktury. Uczestnicy dowiedzą się co robią pszczoły i dlaczego są takie niesamowite. Na koniec spotkania, każdy będzie mógł wykonać świeczkę z wosku pszczelego.

22 listopada (piątek), godz. 16:00 – 17:30
Miejsca Aktywności Lokalnej na Żoliborzu

Żoliborska Wymiana Ubrań #zerowaste

Weekend na Żoliborzu obfituje w ostatnim czasie w tego typu wydarzenia. Jeśli nie znajdzie nic na sobotniej wymianie, to nic straconego, bo dzień później w PraCoVni Art-Club odbędzie Żoliborska Wymiana Ubrań. To kolejna okazja by przejrzeć swoją szafę i zdecydować – co oddajemy, a co zatrzymujemy. Jakie są zasady wymiany? „Rozkładamy ubrania rozmiarami i kategoriami, zgodnie z oznaczonymi miejscami w lokalu, obsługa oczywiście w tym będzie pomagać. Wymiana NIE obowiązuje 1:1, nie zawsze będzie tak, że właścicielowi ubrania spodoba się coś co mamy do zaoferowania na wymianę. Kto pierwszy zgarnie ubranie, ma je dla siebie. Nie kłócimy się o to co komu się należy. Ma być miło, przyjemnie i w duchu zerowaste” – czytamy na facebookowej stronie organizatora. Wstęp jest płatny symboliczne 5 zł. Ubrania, które zostaną, będą oddane do domu samotnej matki.

24 listopada (niedziela), godz. 12:00 – 18:00
PraCoVnia Art-Club

Procho na nowo! Wielkie Otwarcie

Weekend na Żoliborzu nie może odbyć się bez wizyty w parku Żeromskiego. Po długiej przerwie Prochownia otwiera ponownie swoje podwoje. Już w najbliższą sobotę wszyscy zniecierpliwieni będą mogli, podczas spacerów po parku, na własne oczy zobaczyć efekt metamorfozy Prochowni. „Przygotujcie się więc na efekt totalnego WOW - radzimy zabrać ciemne oksy!” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

23 listopada (sobota)
Prochownia

Inauguracja Jarmarku Bożonarodzeniowego na Starym Mieście

Święta już na horyzoncie, co oznacza, że czas na bożonarodzeniowe akcenty. W stolicy miejscami widać już iluminacje świąteczne, a teraz czas na Jarmark Bożonarodzeniowy, na którym można skosztować tradycyjne potrawy, albo napić się grzańca. W sobotę nastąpi inauguracja targu świątecznego na warszawskiej starówce. - Grzane wino, pyszne jedzenie, świąteczne dekoracje i magiczna atmosfera to tylko niektóre z atrakcji, jakie czekać na Was będą na Warszawskim Jarmarku Bożonarodzeniowym - zachęcają twórcy jarmarku.

23 listopada (sobota)
Rynek Starego Miasta


74505943_2321276828001804_1524287836130377728_n

74505943_2321276828001804_1524287836130377728_n

70562082_2133007003661055_1048986968240685056_n

70562082_2133007003661055_1048986968240685056_n

76782769_2478951812153223_5700987757321519104_o

76782769_2478951812153223_5700987757321519104_o


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ