Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:33

Nowy park na Żoliborzu Południowym w rękach mieszkańców

Skwer Krasińskiego, projekt nr 4! Zagłosujmy wspólnie na odnowienie zielonej przestrzeni wzdłuż ul. Krasińskiego i oddajmy ją mieszkańcom.

Od 14 do 30 czerwca będzie można oddawać głosy na projekty zgłoszone do tej edycji budżetu partycypacyjnego. Stowarzyszenie mieszkańców Nowy Żoliborz, jak co roku, rekomenduje projekt, który jego zdaniem jest najbardziej wartościowy dla mieszkańców. W tym roku mamy, jako mieszkańcy, potężną szansę na to, aby stworzyć przestrzeń zieleni, na której zarówno my, nasze dzieci, jak i osoby z każdej grupy wiekowej będą mogły miło spędzać czas. Jako stowarzyszenie bardzo długo analizowaliśmy obszary i możliwości Żoliborza Południowego, który bardzo szybko stał się liderem naszych analiz, z kilku powodów.

  1. W ubiegłym roku obiecaliśmy projektodawcom pomysłu „Skwer Anny German”, że wesprzemy inicjatywę zagospodarowania przestrzeni w rezerwie Krasińskiego na zieleń. Od początku uważaliśmy ten pomysł (przy lekkich modyfikacjach i większej inwestycji w zieleń) za bardzo dobry, dlatego w tym roku uwzględniliśmy go jako jeden z elementów naszego projektu.
  2. Rezerwa jest cały czas zagrożona „długą ręka deweloperów”. W każdej chwili któryś z nich może wystąpić do Biura Architektury i Planowania Przestrzennego z wnioskiem o wydanie decyzji o warunkach zabudowy, dlatego teren trzeba koniecznie i możliwie szybko zagospodarować.
  3. Potężna przestrzeń między ul. Anny German a ul. Przasnyską, dotychczas niszczona i rozjeżdżana przez nielegalnie parkujące samochody, stanowiła dla nas wątpliwą ozdobę. Z drugiej strony, między ul. Przasnyską a Powązkowską, przestrzeń jest już częściowo zagospodarowana, ale cały czas mało przyjazna ludziom, a teren ten ma olbrzymi potencjał.

Aby było łatwiej głosować, przybliżę Wam to, co w tym obszarze mogłoby się znaleźć, jeśli projekt zwycięży. Przede wszystkim rezerwa ul. Krasińskiego zostanie oddzielona od jezdni żywopłotem, tak aby nie tworzyły się potencjalne zagrożenia, zwłaszcza dla najmłodszych, a dodatkowo po to, aby absorbował pyły i spaliny samochodowe. Przez całą długość terenu (od ul. Powązkowskiej do ul. Broniewskiego) będzie poprowadzona kręta ścieżka, którą można będzie spacerować. Będzie miała długość blisko kilometra. Przy ścieżce znajdą się też ławki, na których będzie można usiąść i odpocząć. Przy każdej ławce zostaną zamontowane estetyczne kosze na śmieci. W przestrzeni powstaną również dwa boiska do badmintona z siatką, które będą utworzone na istniejącej trawie, tak aby nie betonować tej przestrzeni. W wybranych miejscach skweru zostanie usytuowanych 5 huśtawek. Niewątpliwą zaletą w upalne dni będą pergole (2 sztuki), które będą chroniły nas przed słońcem, a dodatkowo będziemy mogli skorzystać z poidełka dla nas i naszych zwierząt. Całość zostanie dodatkowo wyposażona w „drewnianą architekturę”, tj. drewniane siedziska, podesty do siedzenia, chodzenia i leżenia, a część trawników zostanie wygrodzona po to, aby nie wjeżdżały na nie samochody. Na koniec, jeśli projekt wygra, stanie się coś, o co od dawna walczy wiele stowarzyszeń. Zostaną zniwelowane schody do przystanku tramwajowego na skrzyżowaniu ul. Broniewskiego i Krasińskiego, które spędzają sen z powiek rodzicom z wózkami, osobom niepełnosprawnym oraz rowerzystom. Na koniec, teren zostanie również zadrzewiony.

Na nasz projekt będzie można głosować elektronicznie, za pośrednictwem strony http://twojbudzet.um.warszawa.pl/
oraz analogowo, poprzez wypełnienie kart do głosowania w urzędzie Dzielnicy Żoliborz i wrzucenie ich do urn. Bardzo ważne jest to, że głosować może każdy, kto mieszka w Warszawie, niekoniecznie musi być zameldowany, wystarczy, że poda adres zamieszkania znajdujący się w obszarze Warszawy. Ponadto, głosować mogą również osoby niepełnoletnie. Po wpisaniu PESEL-u w systemie do głosowania, trzeba jedynie podać dane opiekuna prawnego. Pamiętajcie: jak każdego roku, będziemy Was zachęcać do głosowania już na początku okresu, czyli 14 czerwca. Polećcie nasz projekt znajomym. PROJEKT NR 4 SKWER KRASIŃSKIEGO.  Tylko dzięki Wam możemy zmienić przestrzeń w coś znacznie przyjemniejszego.


zoli2

zoli2

zoli_1

zoli_1

zoli_1

zoli_1

zoli_1

zoli_1

zoli2

zoli2


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.