Gościem audycji Żoliborska Rozmowa Polityczna jest Grzegorz Hlebowicz, radny dzielnicy Żoliborz z ramienia PiS. Czy wprowadzenie SPPN na Żoliborzu to dobry pomysł? Jakie wyzwania w związku z wprowadzeniem opłat za parkowanie czekają żoliborzan i obecny Zarząd Dzielnicy?
Pod koniec października Rafał Trzaskowski, prezydent Warszawy zaprezentował pakiet zmian na rzecz poprawy jakości powietrza w stolicy. Według przedstawionej koncepcji Strefa Płatnego Parkowania Niestrzeżonego ma objąć Żoliborz w 2021.
– Strefa płatnego parkowania na Żoliborzu powinna pojawić już 12 lat temu – mówi w rozmowie z Radiem Żoliborz Grzegorz Hlebowicz, radny dzielnicy z ramienia PiS, i dodaje: – Otwarcie stacji pierwszej linii metra na żoliborskim odcinku powinno być jednoznaczne z wprowadzeniem opłat za parkowanie. Budowa parkingu Park&Ride na Marymoncie była bezcelowa. To jest oznaka braku koncepcji.
Prezydent Warszawy podkreślił, że miejsca i ewentualne korekty granic mają być omówione z mieszkańcami. Łącznie, SPPN na Żoliborzu ma objąć ok. 53 km dróg i ok. 8700 miejsc. Czy jest to skuteczny sposób na rozwiązanie deficytu miejsc parkingowych na Żoliborzu? Posłuchajcie!
Napisz komentarz
Komentarze