Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 12:44

Westfield Arkadia - kulisy pracy w rozmowie Emilią Załuską, dyrektorką centrum handlowego

Emilia Załuska, dyrektor Westfield Arkadia od września tego roku. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz Politechniki Warszawskiej, wcześniej pełniła funkcję dyrektora CH Ursynów oraz Zastępcy Dyrektora Galerii Mokotów i Arkadii. Zanim rozpoczęła przygodę z centrami handlowymi, przez 7 lat zarządzała w Warszawie biurowcami klasy A, min. Skylight i Lumen, należącymi do kompleksu Złotych Tarasów. Z firmą Unibail-Rodamco-Westfield związana od kwietnia 2012 roku.

Arkadia jest już po rebrandingu, nazywa się teraz Westfield Arkadia. Dlaczego doszło do zmiany i co to oznacza dla jej klientów?

Z dumą możemy ogłosić, że właśnie przystąpiliśmy do wielkiej, globalnej rodziny prestiżowych centrów handlowych pod marką Westfield. To jedyna taka marka w branży nieruchomości, która, czego jesteśmy pewni, wzniesie nas na nowy, jeszcze wyższy poziom. Co warte podkreślenia, jesteśmy w pierwszej dziesiątce centrów handlowych w Europie kontynentalnej, które wprowadzają markę Westfield. Poza siedmioma we Francji, można znaleźć tylko trzy w innych państwach: jedno w Szwecji, jedno w Czechach i właśnie Arkadię – jedyne jak na razie centrum handlowe należące do grupy z marką Westfield w Polsce.

Emila Załuska, dyrektorka Westfield Arkadia
fot. Sylwia Możdżonek

Co to będzie oznaczać dla Państwa klientów? Co się zmieni?

Westfield słynie z tego, że zapewnia swoim gościom wyjątkowe doświadczenia i na tym głównie się koncentruje. Nie są one wyłącznie zakupowe. W centrach Westfield mamy wszystko, czego potrzebuje współczesny konsument – od bardzo szerokiej gamy marek i wysokiej jakości usług, po koncerty i imprezy. W związku z tym, iż klienci coraz częściej pragną wyjątkowego doświadczenia związanego z wyjściem do nowoczesnego centrum handlowego, flagowe obiekty właściciela, firmy Unibail-Rodamco-Westfield, zamierzają w szczególny sposób na tę potrzebę odpowiedzieć.

Już się zaczęło zmieniać?

Tak, rozpoczęliśmy z rozmachem na skalę europejską. Wszystkie nowe centra pod marką Westfield świętowały we wrześniu razem ze swoimi klientami. W Warszawie, przed Westfield Arkadia, miał miejsce spektakularny koncert brytyjskiego zespołu Clean Bandit, który obejrzało 2,5 tysiąca osób. A to był tylko początek. Przez kolejne dni mieliśmy dla klientów moc niespodzianek, a także wymiernych korzyści w postaci zniżek, specjalnych ofert przygotowanych przez nasze sklepy i lokale, a nawet niespodziewane fundowanie klientom zakupów przez tajemniczego konsjerża. Całość zwieńczona została wisienką na torcie – lunchem dla klientów wydanym przez naszego Ambasadora – Grzegorza Łapanowskiego.

I czego dalej możemy się spodziewać?

Samych wspaniałości! Przede wszystkim unikalnych wydarzeń, które są znakiem firmowym centrów Westfield w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii, a teraz także Europie kontynentalnej. Czołowi międzynarodowi artyści, tacy jak Lady Gaga, Rita Ora, Rihanna czy John Legend, występowali już w centrach grupy Westfield w USA i Wielkiej Brytanii. W ostatnich latach centra gościły także światowe lub europejskie premiery takich filmów, jak „Iron Man 2” czy „The Avengers: Age of Ultron”. Już w listopadzie w Westfield Arkadia stanie specjalna strefa związana z premierą filmu Kraina Lodu 2. A to dopiero początek.

Jakie są najważniejsze kryteria, które zdecydowały, że to właśnie Arkadia stała się Westfieldem?

Nasze centrum kończy właśnie 15 lat funkcjonowania na warszawskim rynku i od początku utrzymuje pozycję lidera wśród centrów handlowych. Od lat inwestujemy i staramy się, by było to miejsce nie tylko zakupów, ale i spotkań, wspólnych posiłków, nowych odkryć, z doskonałym miejscem na rozrywkę i zabawę. Warto wspomnieć, że przed rokiem otworzyliśmy supernowoczesny, otwarty dla wszystkich plac zabaw na świeżym powietrzu, oferujący moc atrakcji dla dzieci w każdym wieku. Niespełna dwa lata temu wdrożyliśmy wielowymiarowy projekt pod nazwą Grand Kitchen ze smakami z niemal całego świata. To nowy koncept restauracyjny, w obrębie którego odbywały się np. warsztaty zdrowego gotowania pod okiem Grzegorza Łapanowskiego. Miało z nich okazję skorzystać ponad dwa i pół tysiąca dzieci i młodzieży!

Właśnie – inwestujecie w rozliczne usługi dla klientów. Czy teraz będą one jeszcze bardziej rozbudowane?

Aktualnie dostępne usługi będą świadczone jeszcze lepiej, a we wszystkich centrach objętych rebrandingiem zostaną wprowadzone nowe usługi stworzone z myślą o podwyższeniu komfortu klienta: samochodziki dla dzieci, szatnie i szafki, punkty odbioru paczek, a także nowa karta upominkowa Westfield. Program lojalnościowy ze specjalną ofertą, usługami i wydarzeniami będzie nosił nazwę Westfield Club i w najbliższym czasie zostanie rozbudowany o nowe, innowacyjne elementy. W dalszym ciągu będziemy prowadzić bezpłatną usługę personalnych stylizacji i przeglądy szafy w domu klienta. Nie zabraknie też stałych udogodnień dla rodzin z dziećmi – pokojów do karmienia i przewijania, specjalnych stref dla najmłodszych w przestrzeniach restauracyjnych i licznych atrakcji na terenie całego centrum. Dostępne będą również udogodnienia digitalowe: wayfindery, bezpłatny dostęp do wifi, aplikacja mobilna. Jeszcze bardziej rozwiniemy sektor usług, który i tak jest już niemały.

Czy Westfield Arkadia w nowej szacie nie straci nic ze swojego dotychczasowego charakteru?

Centra pod marką Westfield to obiekty w najlepszych lokalizacjach, z wyjątkowymi cechami architektonicznymi i designem. Ale przede wszystkim to miejsca, które dbają o swoje społeczności lokalne, o środowisko, dla których CSR stanowi rdzeń działalności. Będziemy nadal współpracować z miastem i rozmaitymi instytucjami, wspomagać najbliższe otoczenie dzięki inicjatywom takim jak np. URW for Jobs. Zrównoważony rozwój, działania na rzecz inicjatyw proekologicznych, to obszary bardzo dla nas ważne, a centra Westfield nie będą mogły odnieść sukcesu, jeśli nie będzie on także udziałem firm działających w ich otoczeniu. Westfield Arkadia dokłada i będzie dokładać wszelkich starań, by zapewnić przestrzeń przyjazną wszystkim oraz miejsce, w którym można budować relacje między ludźmi a ich okolicą.

Promujecie się nowym hasłem, zaczerpniętym ze szlagieru Beatlesów – „Come Together”. Co to oznacza?

Tak, właśnie rozpoczęliśmy, wraz z innymi centrami Westfield w Europie kontynentalnej, wspólną kampanię pod tym hasłem. Motywem przewodnim kampanii jest ukazanie centrów Westfield jako miejsc spotkań, ponieważ doświadczenie oferowane przez markę daleko wykracza poza same zakupy. W takich obiektach jak Westfield Arkadia ludzie spotykają się, by budować wzajemne relacje. Kampania „Come Together”, to swoista obietnica tworzenia miejsc tętniących życiem.

Mamy też przekonanie, którym chciałabym podzielić się z Państwem na koniec – dużo rzeczy w Westfield Arkadia się zmieni, ale to co najlepsze i najważniejsze pozostanie. Nadal będziemy Waszym ulubionym centrum handlowym!

Westfield Arkadia fot. Sylwia Możdżonek

Ciekawostki związane z centrum handlowym Westfield Arkadia

Ilu klientów odwiedza Was rocznie i jak to mierzycie?

Ponad 20 mln, a od początku istnienia centrum szacujemy, że odwiedziło nas 300 mln klientów.

Ilu najemców macie w centrum handlowym?

Ok. 260 – w tym 30 restauracji i kawiarni, 15-salowe kino Cinema City, fitness club Zdrofit i sala zabaw dla dzieci Fikołki, która ma ponad 1200 mkw.

Ile jednocześnie osób może przyjechać do Was samochodami?

Mamy prawie 4000 miejsc parkingowych na trzech poziomach. I co ważne – ponad 200 miejsc postojowych dla rowerów oraz 35 stojaków stacji Veturilo.

Jaki jest rekord klientów i w jakim okresie?

Najwięcej osób odwiedza nas przed świętami – nawet 100 tys. w ciągu jednego dnia.


Arkadia-(3)

Arkadia-(3)

Arkadia-(20)

Arkadia-(20)

wesprzyj_nas_banner-2

wesprzyj_nas_banner-2

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.