Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 02:39

Organizacja ruchu w Święto Zmarłych. Kilka ulic na Żoliborzu zamkniętych

W Święto Zmarłych i Dzień Zaduszny w pobliżu Cmentarza Powązkowskiego i Cmentarza Wojskowego zmieni się organizacja ruchu – priorytet będzie miała komunikacja miejska, a część ulic zostanie zamieniona w parkingi.

W piątek, 1 listopada, w rejonie cmentarzy będą wprowadzone znaczne zmiany w organizacji ruchu. Po ulicach wyłączonych z ruch będą mogły się poruszać jedynie pojazdy komunikacji miejskiej, TAXI oraz posiadaczy identyfikatorów „H” (dla prowadzących działalność handlową), „T” (dla osób z niepełnosprawnościami, pracowników instytucji mieszczących się przy danej ulicy i mieszkańców) i „M” (służby miejskie i państwowe oraz placówki dyplomatyczne) wydawanych przez Zarząd Dróg Miejskich. Wzdłuż ulic wprowadzone zostaną ograniczenia w parkowaniu – wyznaczone będą specjalne parkingi. Ruchem będzie kierowała Policja.

Gdzie nie zaparkujemy i nie wjedziemy?

W piątek, 1 listopada, na Żoliborzu zamknięte dla ruchu samochodów indywidualnych i wyłączone z parkowania będą ulice:

• Powązkowska od Trasy AK do Z. Krasińskiego oraz od Okopowej do Duchnickiej (będzie można pojechać z ul. Z. Krasińskiego do Tatarskiej),

• zachodnia jezdnia ul. Okopowej (w kierunku Ochoty) od ronda Zgrupowania AK „Radosław” do M. Anielewicza (od ul. M. Anielewicza możliwy będzie dojazd do ulic Spokojnej i Kolskiej – wprowadzona zostanie możliwość ruchu w obydwu kierunkach),

• wschodnia jezdnia ul. Okopowej (w kierunku Żoliborza) od ul. M. Anielewicza do Dzikiej (możliwy będzie tylko dojazd do miejsc parkingowych wyznaczonych na jezdni, objazd zostanie poprowadzony al. Jana Pawła II).

W jednym kierunku przejedziemy ulicami:

• Elbląskiej od ul. Przasnyskiej do Z. Krasińskiego (w stronę ul. Z. Krasińskiego),

• Z. Krasińskiego od ul. Elbląskiej do W. Broniewskiego (w stronę ul. W. Broniewskiego),

• Duchnickiej od ul. Przasnyskiej do Powązkowskiej (w stronę ul. Powązkowskiej),

• Przasnyskiej od ul. L. Rydygiera do Duchnickiej (w stronę ul. Duchnickiej),

• Tatarskiej i J. Ostroroga od ul. Powązkowskiej do Wawrzyszewskiej (w stronę ul. Wawrzyszewskiej; dopuszczony będzie dwukierunkowy ruch rowerów),

• J. Ostroroga od ul. Obozowej do Wawrzyszewskiej (w kierunku ul. Wawrzyszewskiej; dopuszczony będzie dwukierunkowy ruch rowerów),

• Wawrzyszewskiej (w kierunku ul. Obozowej),

• św. Stanisława (w stronę ul. Obozowej),

• Stawki od ul. Okopowej do Smoczej (w stronę ul. Smoczej).

Zakaz zatrzymywania się będzie obowiązywał na ulicach:

• Elbląskiej od ul. Jasnodworskiej do Z. Krasińskiego,

• Przasnyskiej od ul. Elbląskiej do Z. Krasińskiego i od L. Rydygiera do Duchnickiej,

• Z. Krasińskiego od ul. Elbląskiej do W. Broniewskiego,

• św. Stanisława,

• Obozowej (po południowej stronie ulicy).

Parkingi zostaną wytyczone na ulicach: gen. S. Maczka, tzw. starej Powązkowskiej, Powązkowskiej (pomiędzy pl. C. Niemena a ul. Z. Krasińskiego), Okopowej (jezdnia w kierunku Żoliborza od ul. M. Anielewicza do ul. Dzikiej), Elbląskiej, Tatarskiej i J. Ostroroga. Od 1 do 3 listopada zamknięty będzie parking przy Cmentarzu Wojskowym (przy ul. Ostrowieckiej).

30 specjalnych linii Warszawskiego Transportu Publicznego

W ramach akcji „Znicz” na ulice wyjedzie łącznie ponad 1800 pojazdów Warszawskiego Transportu Publicznego – 1500 autobusów i 300 tramwajów. Do pracy ruszą też instruktorzy nadzoru ruchu i informatorzy, którzy zadbają by pasażerowie szybko i bezpiecznie dotarli na warszawskie cmentarze.

Schemat linii cmentarnych ZTM

Najwięcej pojazdów Warszawskiego Transportu Publicznego wyruszy na trasy jednak 1 i 2 listopada. Urzędnicy ostrożnie szacują, że na sam Cmentarz Północny 1 listopada przybywa około 200 tysięcy osób. Jak podkreślono, zdecydowana większość z nich korzysta z Warszawskiego Transportu Publicznego.

Na samych liniach cmentarnych, których w czasie Wszystkich Świętych oraz Zaduszek ZTM uruchomi 30 (z czego trzy tramwajowe), będzie kursowało 552 i 397 autobusów (odpowiednio 1 i 2 listopada) oraz po 32 składy tramwajowe dziennie. Znaczną część ruchu weźmie na siebie także metro, które 1 listopada w okresie największego zainteresowania przejazdami będzie kursować co 2 minuty i 50 sekund na linii M1 i co 3 minuty na linii M2.

Autobusy i tramwaje linii cmentarnych będą kursować po ulicach w piątek, 1 listopada, w godz. 7.00-19.00, natomiast 2 listopada między godz. 9.00 a 17.00. Wyjątkiem są linie C11, C12 i C90, które dowożą pasażerów w okolice Cmentarzy Powązkowskich. Te autobusy będą jeździły dwie godziny dłużej.

W tym roku na Powązki będzie można dojechać również koleją. Z przystanku Warszawa Powązki będzie można się dostać po stromych schodach na wiadukt w ulicy Powązkowskiej.


mapka-organizacji-ruchu-na-żoliborzu

mapka-organizacji-ruchu-na-żoliborzu

schemat-komunikacji-miejskiej

schemat-komunikacji-miejskiej


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

bezchmurnie

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1024 hPa
Wiatr: 37 km/h