Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
piątek, 22 listopada 2024 06:35

W niedzielę staruje Maraton Warszawski. Duże utrudnienia na Żoliborzu

Tysiące śmiałków podejmie wyzwanie z królewskim dystansem podczas 41. PZU Maratonu Warszawskiego. Oprócz maratończyków na trasę wybiegną też uczestnicy „7. Biegu na piątkę”. Wiąże się to ze zmianami w ruchu i funkcjonowaniu komunikacji miejskiej.

Blisko 10 tys. zawodników pobiegnie stołecznymi ulicami w ramach Maratonu Warszawskiego. O 9 rano maratończycy wystartują z ul. Konwiktorskiej. Meta wszystkich dystansów zlokalizowana będzie na Wisłostradzie na wysokości Multimedialnego Parku Fontann. Trasa maratonu przebiega m.in. przez Żoliborz.

Maratończycy dwukrotnie przebiegną przez pl. Wilsona

Zawodnicy pobiegną ulicami: Muranowską w kierunku ul. Stawki, gen. W. Andersa, A. Mickiewicza (zamknięta w godz. 8.30-14.10; utrzymany ruch samochodów jednym pasem od pl. T.W. Wilsona do ul. gen. J. Zajączka). Z pl. T.W. Wilsona, gdzie będzie zawężenie ruchu samochodowego do jednego pasa w godz. 8.30-14.00, biegacze udadzą się ul. Z. Krasińskiego w kierunku Wisłostrady (zamknięta w godz. 8.30-11.00). Dalej, maratończycy pobiegną Wisłostradą w kierunku Wilanowa, a następnie ulicami: R. Krajewskiego, Zakroczymska, Szymanowska, Z. Słomińskiego (w godz. 8.45-15.00 od ronda Zgrupowania AK „Radosław” utrzymany dojazd tylko do ul. A. Dawidowskiego).

Następnie zawodnicy przeprawią się mostem Gdańskim na Pragę i wrócą na Śródmieście mostem Świętokrzyskim. Maratończycy wrócą ponownie na ulice gen. W. Andersa i A. Mickiewicza. Tym razem z pl. T.W. Wilsona pobiegną prosto ul. A. Mickiewicza i dalej ulicami: Rudzka, Lektykarska, Podleśna (zamknięte w godz. 9.45-14.10). Ulicą Gwiaździstą udadzą się na Wisłostradę (jednia w kierunku Wilanowa zamknięta w godz. 10.00-15.30). Następnie ulicami: R. Krajewskiego, Zakroczymska, Konwiktorska, Bonifraterska, Międzyparkowa, Z. Słomińskiego (jezdnia w kierunku mostu) i mostem Gdańskim wrócą na Pragę (jezdnia przeprawy w kierunku Pragi zamknięta w godz. 8.30-15.30).

Utrudnienia w rejonie osiedla Ruda

Od ok. godz. 10.00 wyjazd z Os. Ruda i Potok będzie możliwy wydzielonym pasem na ul. Podleśnej  (na odcinku Klaudyny – Gwiaździsta). Dodatkowo na skrzyżowaniu ul. Potockiej i Mickiewicza przez cały czas biegu ruchem będzie kierowała Policja, która w miarę możliwości i w sposób bezpieczny będzie dopuszczała ruch poprzeczny przez trasę biegu. Dojazd do osiedla poprowadzony będzie tylko Wisłostradą (jezdnią w kierunku Łomianek), a następnie zjazdem do Centrum Olimpijskiego w ul. Z. Krasińskiego i Gwiaździstą.

Jeden pas Wisłostrady zamknięty już od soboty

Drogi w czasie 41. PZU Maratonu Warszawskiego będą zamykane dla ruchu w miarę przemieszczania się biegaczy. Z uwagi na organizację mety maratonu już od soboty, 28 września, od godz. 11.00 wyłączony z ruchu będzie prawy pas jezdni Wisłostrady, prowadzącej w kierunku Wilanowa, na odcinku od ul. Wenedów do Grodzkiej. Od godz. 21.00 jezdnia w kierunku Wilanowa na odcinku od ul. Z. Krasińskiego do ul. Grodzkiej zostanie całkowicie zamknięta dla ruchu. Na ulicę tą ruch zostanie przywrócony w niedzielę, ok. godz. 19.30 (na dwóch pasach ruchu), a ok. godz. 21.00 na całej szerokości jezdni.

Metro kursuje, ale są zmiany w kursowaniu autobusów i tramwajów

Po wyłączeniu z ruchu zachodniej jezdni Wisłostrady, autobusy linii 118, 185 i 385 będą kursowały objazdem ulicami: A. Mickiewicza – gen. W. Andersa – pl. Bankowy – Senatorska – Nowy Przejazd – al. „Solidarności” – Nowy Zjazd.

W czasie imprezy swoje trasy zmienią autobusy linii: 102, 105, 107, 108, 111, 114, 116, 117, 118, 121, 122, 125, 127, 135, 146, 147, 157, 158, 159, 162, 166, 169, 170, 171, 178, 180, 181, 185, 195, 197, 202, 212, 222, 227, 409, 500, 503, 507, 509, 518, 521. Ponadto wstrzymany zostanie ruch tramwajów na ulicach: gen. W. Andersa, A. Mickiewicza, Międzyparkowej, Jagiellońskiej i w Al. Jerozolimskich oraz na moście Józefa Poniatowskiego, a swoje trasy zmienią tramwaje linii: 6, 7, 9, 15, 18, 20, 22, 24, 25, 28.

W trakcie maratonu na stronie internetowej Warszawskiego Transportu Publicznego oraz na profilach na Facebooku i Twitterze będzie prowadzona relacja na żywo z bieżącej sytuacji komunikacyjnej na ulicach Warszawy.


41._maraton_warszawski_zmiany_w_ruchu_mapa

41._maraton_warszawski_zmiany_w_ruchu_mapa


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

PRZECZYTAJ