Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 00:05

Jak przekonać dziecko do ścięcia włosów?

Choć wizyta u fryzjera nie boli, to spotkanie z nim bywa dla dzieci stresujące albo po prostu nudne. Często krzyczą, wyrywają się lub nie są zainteresowane strzyżeniem. Są też takie, które grzecznie siadają na fotelu i cierpliwie czekają na nową fryzurę. Jest jednak unikalne miejsce na mapie Żoliborza, gdzie ścięcie włosów to przede wszystkim dobra zabawa.

Kolorowe, jasne, bajkowe wnętrze. Przepiękna rzemieślnicza grafika na podłodze. Zamiast tradycyjnego fotela – zjawiskowe samochodziki. Już na wejściu dzieci zapominają, że przyszły do fryzjera. W tym miejscu strzyżenie to dla najmłodszych klientów jedynie dodatek. Pierwszą rolę odgrywa zabawa.

– Nie jesteśmy salonem fryzjerskim jedynie dla dzieci, lecz dla całej rodziny. Przy projektowaniu wnętrza lokalu zależało nam na wykreowaniu wymarzonej przestrzeni dla każdego dziecka, ale w taki sposób, by równie komfortowo czuł się w nim rodzic – mówi Jarek, menadżer salonu Czuprynki Żoliborz. W większości przypadków dla rodzica wizyta u fryzjera z dzieciaczkiem jest czynnością wynikającą z obowiązku, a nie z przyjemności. Czuprynki to miejsce, które nie pomija obecności mamy czy taty. – W myśl tego stworzyliśmy kompleksową ofertę, w ramach której nawet rodzic może skorzystać z usługi fryzjerskiej polegającej na strzyżeniu czy czesaniu – dodaje Jarek.

Ciocie tną tam, gdzie dzieci chcą

Czuprynki to nie tylko fryzjer, ale też kawiarnia, gdzie serwowane są wyjątkowe pyszności, takie jak lody tajskie, ciasta czy wyborna kawa. Na jesieni w menu zagoszczą również wytrawne przekąski. – Bardzo nam zależy na zaufaniu rodziców i cieszymy się, jeśli mogą spędzić miłe chwile w części kawiarnianej, podczas kiedy ich pociechą zajmują się ciocie – wyjaśnia menadżer. Personel w Czuprynkach to osoby pełne zaangażowania, pasji i cierpliwości do dzieci, posiadające przede wszystkim doświadczenie we fryzjerstwie dziecięcym. Dla swoich najmłodszych klientów są nie fryzjerkami, ale ciociami. Są nie tylko po to, by strzyc, ale też by bawić.

Dzieci to najtrudniejsi i najbardziej wymagający klienci salonów fryzjerskich. Znajdą się oczywiście takie, które potrafią cierpliwie czekać, aż fryzjer skończy. Nie można jednak zapominać o tych, które są bardziej ruchliwe i ciężko im wysiedzieć dłużej niż minutę w jednym miejscu. Najmłodsi klienci Czuprynek mają zaledwie pół roku.

Małe dzieci szybko się nudzą, dlatego stale muszą być czymś zajęte. Co więcej, trzeba umiejętnie odwrócić ich uwagę od nożyczek, które często wywołują płacz i przerażenie. – Nigdy nie strzyżemy dziecka wbrew jego woli. W przypadku gdy nie daje podciąć sobie włosów, rekomendujemy wizytę następnego dnia. Oczywiście zdarza się, że dla rodzica w pewnych sytuacjach kwestia obcięcia włosów jest bardzo ważna. Wtedy dajemy czas naszemu klientowi na zabawę i podejmujemy się pracy z nim w miejscu, w którym będzie czuł się bezpiecznie. Może to być dowolne miejsce w naszym salonie – mówi Jarek.

„Odpowiadamy na potrzeby klienta”

Wizyta w Czuprynkach niekoniecznie musi wiązać się z nabyciem nowej fryzury. To miejsce, w którym organizowane są imprezy okolicznościowe. Przygotowanie tego typu przedsięwzięć nie ogranicza się do schematycznej oferty. – Przy pracy nad urodzinami szczególną uwagę przywiązujemy do potrzeb klienta. Wszystkie uzgodnienia poprzedza rozmowa umożliwiająca nam sprofilowanie imprezy. Jesteśmy w stanie ugościć zarówno dzieci, jak i dorosłych – podkreślają właściciele Czuprynek Żoliborz.

Dla dziewczynek gratką może okazać się impreza urodzinowa w stylu SPA, gdzie poczują się jak księżniczki. Malowanie paznokci, czesanie, kolorowe fryzury to alternatywa dla schematycznych animacji. Nie oznacza to jednak, że w Czuprynkach nie ma zabawy w bardziej tradycyjnych formach. Miejsce to wyróżnia ukochany przez dzieci domek na drzewie. Zorganizowane imprezy urozmaicane są również przez animatorów, a nawet współpracującą z Czuprynkami grupę cyrkową. Całości dopełniają oczywiście łakocie.

- Jesienią w naszej ofercie pojawią się również grupowe nocowanki. Nie będę zdradzać wszystkich szczegółów. Stopniowo będą one publikowane na naszych profilach w mediach społecznościowych. Na pewno będą to noce pełne zabawy. Oczywiście jak przystało na prawdziwe nocowanki, zwieńczeniem imprezy będzie poranne śniadanie. Po za tym równolegle planujemy warsztaty doskonalące różne formy aktywności. Wszystko stanie się jasne już niebawem, dlatego warto nas śledzić – zapowiada tajemniczo Jarek.

Bezpieczeństwo i zdrowie to podstawa

Kosmetyki, które stosują ciocie w Czuprynkach, są w pełni bezpieczne dla dzieci i ekologiczne. Ze względu na znaczną wrażliwość najmłodszych klientów jest to kluczowy element działalności tego typu miejsca. Stosowane farby do włosów czy lakiery do paznokci są w pełni zmywalne. Co ważne, na miejscu można zaopatrzyć się w produkty pielęgnacyjne dla dzieci czołowych producentów. W ofercie znajdują się szampony, odżywki czy kosmetyki do kąpieli.

Każda wizyta w Czuprynkach może stać się okazją do dobrego uczynku. W ramach współpracy z Fundacją Przyjaźni WeGirls w salonie można przekazać włosy, które posłużą do wykonania peruk dla potrzebujących dzieci po chemioterapii.


fot.-materiały-promocyjne-Czuprynki-Żoliborz

fot.-materiały-promocyjne-Czuprynki-Żoliborz

fot.-materiały-promocyjne-Czuprynki-Żoliborz-1

fot.-materiały-promocyjne-Czuprynki-Żoliborz-1

IMG_0398

IMG_0398

DSC_3787

DSC_3787

fot.-materiały-promocyjne-Czuprynki-Żoliborz-3

fot.-materiały-promocyjne-Czuprynki-Żoliborz-3

DSC_8748

DSC_8748

DSC_4445

DSC_4445

fot.-materiały-promocyjne-Czuprynki-Żoliborz-4

fot.-materiały-promocyjne-Czuprynki-Żoliborz-4

fot.-materiały-promocyjne-Czuprynki-Żoliborz-2

fot.-materiały-promocyjne-Czuprynki-Żoliborz-2

IMG_0398-1

IMG_0398-1

DSC02348

DSC02348

DSC02446

DSC02446


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

pochmurnie

Temperatura: -1°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1005 hPa
Wiatr: 32 km/h