Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 18:32

Nielegalne parkowanie na Żoliborzu. Statystki pierwszego półrocza 2019

Pierwsze półrocze w statystykach pokazuje, że straż miejska bywała na Żoliborzu kilka razy dziennie. Najwięcej zgłoszeń strażnicy miejscy otrzymali z ul. Ludwika Rydygiera, najwięcej mandatów karnych zostało wręczonych kierowcom na Kaliny Jędrusik.

Najwięcej zgłoszeń, dotyczących nielegalnego parkowania trafiały do straży miejskiej z ul Rydygiera, było ich 912, z czego 205 za pośrednictwem aplikacji 19115 a 707 zgłoszeń bezpośrednio, na nr 986.
( statystyki za 2018 rok można przeczytać tutaj )

Straż Miejska Żoliborz
Na drugiem miejscu pod względem liczby zgłoszeń uplasowała się ul. Alojzego Felińskiego, gdzie strażnicy otrzymali 877 zgłoszeń pod nazwą "Nielegalne parkowanie Żoliborz", 477 zgłoszeń, strażnicy otrzymali bezpośredniego na numer 986, a 402 zgłoszenia, za pośrednictwem aplikacji i telefonu 19115

Rekordziści
Najwięcej blokad założono na ul. Przasnyskiej - 45, na tej ulicy, strażnicy wykonali również najwięcej zdjęć pojazdów - 477.
Najwięcej mandatów karnych - 136, wręczono kierowcom z ul. Kaliny Jędrusik, która cieszy się rekordem pod względem odholowanych pojazdów, służby w tym zakresie interweniowały 455 razy.

Efekt
Na ul. Rydygier wydano w pierwszym półroczu 455 dyspozycji usunięcia pojazdu z drogi, na koszt właściciela. 136 kierowców ukarano mandatem karnym a 57 pouczono.

Ulice Żoliborza
Pozostałe dane prezentują się w poniższy sposób (od najczęściej zgłaszanych przez mieszkańców) :

Ul. Ludwika Rydygiera
Liczba zgłoszeń - 912
bezpośrednio - 707
aplikacja 19115 - 205
wezwania foto* (zdjęcie strażnika miejskiego ) - 325
mandaty karne - 56
pouczenia - 28
wnioski do sądu - 1
dyspozycja usunięcia pojazdu - 83
założone blokady - 11
Ul. Alojzego Felińskiego
Liczba zgłoszeń - 877
bezpośrednio - 475
aplikacja 19115 -402
wezwania foto* (zdjęcie strażnika miejskiego ) - 417
mandaty karne - 69
pouczenia - 36
wnioski do sądu - 7
dyspozycja usunięcia pojazdu - 159
założone blokady - brak
Ul. Przasnyska
Liczba zgłoszeń - 788
bezpośrednio - 592
aplikacja 19115 -196
wezwania foto* (zdjęcie strażnika miejskiego ) - 477
mandaty karne - 67
pouczenia - 26
wnioski do sądu - 1
dyspozycja usunięcia pojazdu - 41
założone blokady - 45
Ul. Kaliny Jędrusik
Liczba zgłoszeń - 572
bezpośrednio - 311
aplikacja 19115 -261
wezwania foto* (zdjęcie strażnika miejskiego ) - 8
mandaty karne - 136
pouczenia - 57
wnioski do sądu - 5
dyspozycja usunięcia pojazdu - 455
założone blokady - brak
Ul. KS. Jerzego Popiełuszki
Liczba zgłoszeń - 445
bezpośrednio - 282
aplikacja 19115 -163
wezwania foto* (zdjęcie strażnika miejskiego ) - 130
mandaty karne - 39
pouczenia - 20
wnioski do sądu - brak
dyspozycja usunięcia pojazdu - 98
założone blokady - 8
Ul. Sady Żoliborskie
Liczba zgłoszeń - 420
bezpośrednio - 383
aplikacja 19115 -37
wezwania foto* (zdjęcie strażnika miejskiego ) - 310
mandaty karne - 42
pouczenia - 8
wnioski do sądu - brak
dyspozycja usunięcia pojazdu - 18
założone blokady - 37
Ul. Ludwika Mierosławskiego
Liczba zgłoszeń - 250
bezpośrednio - 143
aplikacja 19115 -107
wezwania foto* (zdjęcie strażnika miejskiego ) - 104
mandaty karne - 3
pouczenia - 11
wnioski do sądu - brak
dyspozycja usunięcia pojazdu - 7
założone blokady - brak
Ul. Szamocka
Liczba zgłoszeń - 225
bezpośrednio - 192
aplikacja 19115 -33
wezwania foto* (zdjęcie strażnika miejskiego ) - 301
mandaty karne - 11
pouczenia - 5
wnioski do sądu - 2
dyspozycja usunięcia pojazdu - 2
założone blokady - 12
Ul. Juliusza Słowackiego
Liczba zgłoszeń - 200
bezpośrednio - 129
aplikacja 19115 -71
wezwania foto* (zdjęcie strażnika miejskiego ) - 58
mandaty karne - 19
pouczenia - 3
wnioski do sądu - brak
dyspozycja usunięcia pojazdu - 29
założone blokady - 8


*Wezwanie "foto" jest procedurą w celu ustalenia sprawców wykroczeń i wyciągnięcia wobec nich przewidzianych prawem konsekwencji.

W chwili nieobecności sprawcy na miejscu wykroczenia, strażnicy wykonują zdjęcie nieprawidłowo zaparkowanego pojazdu. Dokumentacja fotograficzna wskazuje nie tylko popełnione wykroczenie, ale również miejsce jego popełnienia, charakterystykę miejsca, oznakowanie drogowe. 

Po sporządzeniu dokumentacji sprawca wykroczenia otrzymuje wezwane i jest zobowiązany do stawienia się we wskazanym Oddziale Straży Miejskiej celem złożenia wyjaśnień.  Strażnik prowadzący czynności wyjaśniające może podjąć decyzję o zakończeniu postępowania pouczeniem, mandatem karnym lub skierowaniem wniosku o ukaranie do właściwego sądu. 


straż miejska 2

straż miejska 2

straż miejska 1

straż miejska 1

straż miejska 3

straż miejska 3

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.