Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
niedziela, 24 listopada 2024 00:14

Spice Challenge, spotkanie z pełnomocniczką ds. kobiet i czytanie bajek na plaży, a może wycieczka po Żoliborzu?

Sobota na Żoliborzu zapowiada się bardzo intensywnie! To świetna okazja by aktywnie wykorzystać wakacyjny weekend.

Wyprzedaż Garażowa

Na Żoliborzu trwa cykl wyprzedaży garażowych. To idealna okazja by znaleźć coś wyszukanego przy niewielkim nakładzie finansowym. Jest to też możliwość do pozbycia się rzeczy, które nie są obecnie używane. Ubrania, zabawki, książki, płyty czy rękodzieła i przedmioty, którym można dać drugie życie – to wszystko będzie można znaleźć podczas żoliborskiej garażówki.

3 sierpnia (sobota), godz. 12.00-16.00
Parking wokół Urzędu Dzielnicy Żoliborz

Żoliborz jak Beverly Hills

– Reżyser Radosław Piwowarski twierdzi, że Żoliborz to dzielnica wyjątkowa, a odsetek mieszkających tam artystów jest największy w kraju. I pod tym względem dorównuje Los Angeles. Bywali tu nawet Roman Polański i Meryl Streep, a mieszkali m.in. Kalina Jędrusik czy Janusz Morgenstern – czytamy w zapowiedzi wydarzenia. Sobota będzie kolejną okazją by poznać lepiej Żoliborz. Tym razem będzie można dowiedzieć się, który dom najczęściej podziwiają studenci architektury albo dlaczego kościół św. Stanisława Kostki stoi tyłem do ulicy i czy kradzież roweru może pomóc w zdobyciu serca kobiety? Spacer przewidziano na 90 minut, a po Żoliborzu oprowadzi Was warszawski przewodnik Łukasz Kulej.

3 sierpnia, (sobota), godz. 11:00
Zbiórka –  Pl. Grunwaldzki przy Pomniku Czynu Zbrojnego Polonii Amerykański

Do biegu, gotowi, start, czyli żoliborski Parkrun!

Nie straszne Wam średnie dystanse? Już w sobotę o godz. 9:00 na Kępie Potockiej startuje kolejny Parkrun. Biegacze pokonają 5-kilometrową trasę, która prowadzi alejkami parkowymi o różnej nawierzchni. Dystans jest precyzyjnie odmierzony i atestowany. Organizatorzy stawiają na ochronę środowiska, więc proszą uczestników, by na start porannego biegu dotarli pieszo, na rowerze, biegnąc lub korzystając z komunikacji miejskiej. Więcej informacji o wydarzeniu znajdziecie na stronie ParkRun.

3 sierpnia (sobota), godz. 9:00
Kępa Potocka

Plaża nie tylko do leżenia

Czytanie bajek na plaży Żoliborz to atrakcja dla najmłodszych. W każdą wakacyjną sobotę, o godz. 16.00 dzieci słuchają fragmentów Warszawskich Legend, opowieści i bajek. Historie nawiązują do przestrzeni stolicy, m.in. Starego Miasta, Nowego Miasta, Traktu Królewskiego i Wisły, skwerów Wilanowa oraz Marymontu.

3 sierpnia (sobota), godz. 16:00
Plaża Żoliborz

Spotkania z Pełnomocniczką ds. kobiet

Warszawianki mają okazję spotkać się z pełnomocniczką ds. kobiet. W pięknym otoczeniu piaszczystej plaży, leniwie płynącej Wisły i odprężającej zieleni można wziąć udział w dyskusji i zgłosić pomysły na poprawę kobiet w Warszawie. - Możecie zgłaszać swoje propozycje zarówno w zakresie podnoszenia standardów usług medycznych, profilaktyki i promocji bezpieczeństwa oraz dostępu do edukacji seksualnej jak i promocji zatrudnienia i aktywizacji zawodowej kobiet oraz równouprawnienia kobiet we wszystkich dziedzinach życia. Z mężczyznami też rozmawiamy o kobietach - podkreśla Katarzyna Wilkołaska-Żuromska, która od 1 lipca w stołecznym ratuszu pełni funkcję pełnomocniczki ds. kobiet.

3 sierpnia (sobota), godz. 15:15
Plaża Żoliborz

Kino plenerowe

Filmowa stolica lata na stałe wpisała się w kalendarz stolicy. Podczas sobotniego seansu zaprezentowany będzie film Carte Blanche. W głównej roli zobaczymy Andrzeja Chyrę wcielającego się w rolę nauczyciela przygotowującego swoich uczniów do matury. Informacja o powolnej utracie wzroku jest punktem zwrotnym w życiu lubianego i cenionego pedagoga. Postanawia jednak ukryć postępującą chorobę i jego celem staję się doprowadzenie swojej klasy do matury. Jedynym powiernikiem tajemnicy nauczyciela zostaje jego najlepszy przyjaciel Wiktor (Arkadiusz Jakubik). Filmy dostępne są z audiodeskrypcją (słuchawki) oraz możliwością wyboru wersji dźwiękowej.

3 sierpnia (sobota), godz. 21:00
Kępa Potocka

Ostre wyzwanie na Targu Śniadaniowym

Targ co weekend nabiera innego oblicza. W sobotę, wydarzenie będzie poświęcone meksykańskim przysmakom. Oprócz kulinarnej podróży organizatorzy przygotowali wyzwanie dla amatorów ostrego jedzenia. Kolejny raz zapraszamy Was do udziału w konkursie "Spice Challange" podczas Weekendu Meksykańskiego! Zeszłoroczny konkurs zakończony został na poziomie siódmym - Carolina Riper. Do finału przeszły 3 osoby, które zajęły to samo pierwsze miejsce – informują organizatorzy. Każda runda to jedna papryczka. Warunkiem przejścia do kolejnego etapu jest kompletne zjedzenie poprzedniej papryki, łącznie z pestkami. Dla każdego uczestnika przewidziana jest dowolna ilość mleka i oleju do popicia. Zgłoszenia - wszystkich chcących mieć pewność uczestnictwa proszeni są o zgłoszenie (Imię, Nazwisko) na adres mailowy [email protected] z dopiskiem SPICE CHALLENGE.

3 sierpnia (sobota)
Aleja Wojska Polskiego


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1023 hPa
Wiatr: 37 km/h