Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
środa, 16 kwietnia 2025 05:39
Reklama

Komunikacja miejska w czasie Świąt Wielkanocnych

Zbliża się Wielkanoc, dlatego pojazdy Warszawskiego Transportu Publicznego będą jeździły według zmienionych rozkładów jazdy. Zobaczcie co się zmieni.
  • Źródło: Miasto Warszawa
Komunikacja miejska w czasie Świąt Wielkanocnych
Zbliża się Wielkanoc, dlatego pojazdy Warszawskiego Transportu Publicznego będą jeździły według zmienionych rozkładów jazdy. Zobaczcie co się zmieni.

Źródło: ZTM

Jak co roku komunikacja miejska w stolicy dopasuje się do świątecznego rytmu i mniejszej liczby pasażerów. Pojazdy Warszawskiego Transportu Publicznego będą kursowały inaczej od czwartku 17 kwietnia, kiedy rozpoczną się ferie wiosenne w szkołach, aż do wtorku 22 kwietnia.

17 kwietnia (Wielki Czwartek)

Już w Wielki Czwartek nieczynne będą szkoły – uczniowie rozpoczynają przerwę świąteczną, więc część autobusów także zostanie „wysłana” na ferie. Zawieszone będzie kursowanie linii 256, 263, 320, 332, 340, 356, 809, 815, E-2 a na liniach: 114, 121, 142, 150, 152, 211 nie będzie kursów wykonywanych tylko w dni nauki szkolnej i akademickiej.

Niektóre autobusy nie będą podjeżdżały pod placówki oświatowe:

  • 110 (przystanki: Akcent, Energetyczna, Mościska);
  • 164 (Powsinek);
  • 198 (Kościuszki, Narutowicza, Rejtana);
  • 201 (Rodła, Zachodzącego Słońca, Wrocławska).

Linie: 130, 209,  509  i  523  będą miały specjalne rozkłady jazdy.

Autobusy linii 326 będą jeździły tylko w godzinach szczytu na trasie Olesin – Metro Marymont. Autobusy linii 192 dojadą tylko do pętli Ursynów Płd., a 134 będą jeździły na trasie Olesin – Metro Marymont przez ulice: Łabiszyńską, L. Kondratowicza, Bazyliańską i P. Wysockiego.

Nieco rzadziej będzie kursowało metro – w godzinach szczytu na linii M1 co 2 minuty 50 sekund, a na linii M2 co 3 minuty 30 sekund.

18 kwietnia (Wielki Piątek)

W Wielki Piątek WTP będzie funkcjonował bardzo podobnie do Wielkiego Czwartku. Zawieszone będzie kursowanie tych samych linii autobusowych oraz dodatkowo linii 196; te same autobusy nie będą podjeżdżały pod szkoły i uczelnie.

W piątek 18 kwietnia zaczyna się przerwa świąteczna w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego i dlatego autobusy linii 401 nie będą jeździły do pętli Ursynów Płd. i skończą trasę przy Metrze Służew.

Pociągi metra będą podjeżdżały na stacje z taką samą częstotliwością jak w Wielki Czwartek.

19 kwietnia (Wielka Sobota)

W Wielką Sobotę na ulice nie wyjadą autobusy linii 196, 256 i 263.

Pasażerowie WTP wygodnie dojadą na Cmentarz Północny – uruchomiona zostanie linia cmentarna C40, która dowiezie pasażerów z Metra Młociny pod wszystkie bramy tej największej warszawskiej nekropolii.

W godzinach 9:00-16:00 zmieni się też trasa autobusów linii 250, które ulicą Dziekanowską dojadą także pod bramę zachodnią Cmentarza Północnego; z kolei 130 i 193 będą kursowały według zmienionego rozkładu. Autobusy linii 192 obsłużą trasę Krasnowola – Ursynów Płd.

20 i 21 kwietnia (Wielkanoc)

Najwięcej zmian w WTP szykuje się w Niedzielę i Poniedziałek Wielkanocny:

  • dla autobusowych linii dziennych (w tym linii lokalnych L) będzie obowiązywał świąteczny rozkład jazdy, z ważnym zastrzeżeniem dla linii nocnych, które będą jeździły według weekendowego (20/21 kwietnia) i niedzielnego (21/22 kwietnia) rozkładu jazdy;
  • zawieszone zostanie kursowanie wybranych linii autobusowych:  102, 107, 117, 118, 125, 126, 129, 156, 160, 168, 182, 187, 188, 193, 196, 201, 207, 219, 221, 226, 228, 234, 256, 263, 512, 514, 516, Z17, a linie: 120, 131, 134, 143, 154, 164, 194, 202, 218, 518 i 521 będą miały skorygowane trasy;
  • Dla linii: 106, 112, 122, 130, 133, 136, 139, 141, 152, 153, 163, 165, 170, 172, 177, 189, 194, 212, 217, 239, 523, 527 będzie obowiązywał specjalny rozkład jazdy.

W tych dniach zmiany obejmą też tramwaje, które będą jeździć ze zmniejszoną częstotliwością: z 7,5 min. do 10 min. i z 15 min. do 20 min.; zawieszone będzie kursowanie tramwajów linii 13, 14 i 18.

Metro  będzie kursowało według specjalnego rozkładu jazdy (w nocy z soboty na niedzielę z kursami nocnymi, natomiast w nocy z niedzieli na poniedziałek – bez kursów nocnych):

  • w ramowych godzinach 6:00-23:00, częstotliwość kursowania linii M1 – w godzinach 6:00-10:00 i 19:30-23:00 – co około 7 minut, w godzinach 10:00-19:30 – co około 6 minut 30 sekund;
  • linia M2 działać będzie według świątecznego rozkładu jazdy;
  • do godziny 6:00 i po godzinie 23:00, częstotliwość kursowania na obu liniach metra  – co około 10 minut.

22 kwietnia (wtorek)

W poświąteczny wtorek WTP będzie funkcjonował tak, jak w piątek 18 kwietnia.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

Reklama
PRZECZYTAJ
słabe opady deszczu

Temperatura: 12°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1010 hPa
Wiatr: 17 km/h

Reklama
Reklama
Reklama