Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 11:08

JoliFORTe - Miłosz Pękala, Magdalena Kordylasińska-Pękala i Ania Karpowicz

W czwartek, 31 października o godzinie 18:00 w Forcie Sokolnickiego odbędzie się koncert połączony z warsztatem w ramach cyklu "joliFORTe".
JoliFORTe - Miłosz Pękala, Magdalena Kordylasińska-Pękala i Ania Karpowicz
Miłosz Pękala i Magdalena Kordylasińska-Pękala

Autor: Andrzej Zieliński

Źródło: Polskie Radio Program II

W tym artykule przeczytasz o:

  • koncercie z cyklu "joliFORTe"
  • programie koncertu
  • wykonawcach

JoliFORTe to cykl międzypokoleniowych koncertów, którego celem jest popularyzacja muzyki klasycznej na Żoliborzu. 

W jesiennej aurze zapraszamy na warsztat i koncert w lokalnym, sąsiedzkim wydaniu! Nasze spotkanie rozpoczniemy warsztatem perkusyjnym. Posłuchamy wspólnie, jak jesienią brzmią ulice Żoliborza i zastanowimy się, jakimi rytmami pulsuje miasto. Zagramy wspólnie używając przedmiotów i obiektów, które otaczają nas na co dzień, a kryją w sobie piękne brzmienia. Następnie wysłuchamy koncertu inspirowanego głosami miejskich przestrzeni, a w jednym z utworów wykorzystamy materiał muzyczny wspólnie przygotowany podczas warsztatu - zapowiadają organizatorzy.

Wykonawcy:

Miłosz Pękala - perkusja
Ukończył z wyróżnieniem studia w klasie perkusji Stanisława Skoczyńskiego na Akademii Muzycznej w Warszawie. Studiował także w Królewskiej Duńskiej Akademii Sztuk w Kopenhadze u Gerta Mortensena. W 2014 doktoryzował się tamże w dziedzinie sztuk muzycznych, dyscyplina instrumentalistyka. W 2019 habilitował się na podstawie dzieła Monopercussion – Miłosz Pękala płyta CD. Wykłada w Zakładzie Harfy, Gitary i Perkusji Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina. Specjalizuje się w grze na wibrafonie, zestawach multiperkusyjnych oraz instrumentach latynoamerykańskich. Wykonuje zarówno muzykę współczesną, rozrywkową oraz etniczną. Od 2002 jest członkiem duetu Hob-beats (z Magdaleną Kordylasińską).

Magdalena Kordylasińska-Pękala - perkusja
Naukę gry na perkusji rozpoczęła w wieku 18 lat w klasie Dariusza Jagiełły. W 2006 ukończyła z wyróżnieniem Akademię Muzyczną im. Fryderyka Chopina w Warszawie. Studiowała także w Królewskim Duńskim Konserwatorium Muzycznym w Kopenhadze pod kierunkiem Gerta Mortensena. Od 2002 współpracuje z Miłoszem Pękalą, także perkusistą, z którym tworzy duety Hob-beats oraz Pękala/Kordylasińska/Pękala.

Ania Karpowicz - flet
Absolwentka Hochschule für Musik Detmold i Akademii Muzycznej im. G. i K. Bacewiczów w Łodzi. Laureatka Paszportu Polityki 2020 w kategorii Muzyka Poważna. Uczestniczka Fellowship Programme przy Europejskiej Radzie Muzycznej 2022-2024. Założycielka Hashtag Ensemble. Współkieruje kooperatywą programując wydarzenia, koncertując, a także angażując się w inicjatywy improwizatorskie i edukacyjne. Współprowadzi Przestrzeń Muzyki Współczesnej Hashtag Lab w Warszawie jako kuratorka pasma repertuarowego oraz AżTak Festiwalu. Ania Karpowicz jako solistka skupia się na projektach związanych z poszukiwaniem tożsamości przez współczesne kobiety-artystki różnych dziedzin. Ma w dorobku między innymi interdyscyplinarny projekt TOVA, dwa własne utwory z nurtu site-specific skomponowane do poezji Ireny Klepfisz i wykonywane w przestrzeni publicznej Warszawy, a także performatywny utwór JUDGE ME AGAIN Rafała Zapały nagrany dla wytwórni KAIROS na płycie „Futility”.

Program:

Jan Sebastian Bach - Koncert g-moll cz. II BWV 1056R
Steve Reich - Vermont Counterpoint
Miłosz Bembinow - Returning Sounds
Felix Kubin - Renaissance Gameboy 2
Emmanuel Sejourne - Koncert na wibrafon, cz. II
Matthias Schmitt - Ghanaia
Miłosz Pękala - Modular #3


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.