Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:09

Zderzenie z orientalnymi smakami na Targu Śniadaniowym, projekcje łączące świat sztuki filmowej z kulinariami, a może zająć się zielarstwem?

Po tygodniu wyzwań warto poświęcić czas samemu sobie i odpocząć. Oto kilka możliwości by złapać równowagę aktywnie spędzając weekend.

Kino Letnie Kram

Lato to sezon leżakowania przed wielkim ekranem pod gołym niebem. Tym razem, w Kramie przy ulicy Duchnickiej, odbywają się projekcje łączące świat sztuki filmowej z kulinariami. FILMS for FOOD to pokazy najlepszych filmów fabularnych i dokumentalnych o jedzeniu oraz towarzyszące im spotkania z ekspertami, naukowcami, artystami, dziennikarzami, producentami żywności i kucharzami.

W najbliższy piątek, podczas festiwalu Kina Letniego defabryka, na dużym ekranie pokazana będzie historia cudownego dziecka amerykańskiego świata kulinarnego, który podbił świat nowojorskich restauracji. Bohaterem fascynującego dokumentu Camerona Yatesa jest tytułowy Chef Flynn, który już we wczesnym dzieciństwie odnalazł swoje powołanie jakim jest gotowanie. Dokument odsłania również kulisy rywalizacji kucharskiej, a także zdobywania sławy w tak młodym wieku. Wrażenie robią sceny, w których presja i ciężar odpowiedzialności przerastają możliwości zamkniętego w złotej klatce nastolatka.

21 czerwca (piątek), godz. 20:00
KRAM

Kabaret Górski "Stara Robota"

Zespół „Stara Robota”, działający od wielu lat przy SKT PTTK, zaprezentuje piosenki z tekstami o tematyce górskiej i tatrzańskiej, autorstwa Michała Szurka, do znanych światowych przebojów, przeplatane zabawnymi tekstami i komentarzami.

21 czerwca (piątek), godz. 18:00 – 20:00
Miejsce Aktywności Lokalnej na Żoliborzu

Żoliborskie Miodobranie

Jeżeli pogoda dopisze w tym roku doczekamy się trzeciej już edycji „Żoliborskiego Miodobrania”. „Jak co roku, będzie można zajrzeć do ula, własnoręcznie pozyskać miód prosto z ula oraz dowiedzieć się skąd się wzięły pszczoły na terenie dzielnicy i co dobrego dla niej robią. Wszystko pod okiem pszczelarzy z Pszczelarium” – czytamy w zapowiedzi wydarzenia.

22 czerwca (sobota), godz. 11:00 – 14:00
Park Kępa Potocka (biały namiot)

Weekend Japoński na Targu Śniadaniowym

W tym roku przypada setna rocznica nawiązania relacji handlowych między Polską a Japonią. W najbliższą sobotę miłośnicy i ciekawscy kuchni japońskiej będą mogli delektować się dalekowsochdnią kulturą podczas Targu Śniadaniowego. Dominować będą orientalne smaki.

W roku 2019 przypada setna rocznica nawiązania relacji handlowych pomiędzy Polską a Japonią. Z tej okazji w całej Polsce odbywać się będą wydarzenia promujące kulturę Japońską. Już  22 i 23 czerwca  (22.06 - Żoliborz, 23 czerwca - Mokotów) zapraszamy Was serdecznie na wspaniałe i niecodzienne  wydarzenie sercem związane z orientalnymi smakami, kulturą i poszanowaniem dla najlepszych smaków i świeżości. „Weekend Japoński w tym roku dołącza do regularnych corocznych edycji tematycznych, które od lat organizujemy z udziałem Ambasad, Izb Handlowych oraz wielu organizacji wspierających dane regiony świata. Jak zawsze możecie spodziewać się specjalnej oprawy scenograficznej, licznych stoisk z japońskimi smakami, wydarzeń kulturalnych dla dzieci i dorosłych”- informują organizatorzy. W wydarzeniu przewidziane są pokazy kulinarne, prelekcje na temat zielonej herbaty i jej parzenia. Zaplanowano również warsztaty z origami, rysowania mangi i przyrządzania japońskich potraw. Warto śledzić wydarzenie na facebooku, gdzie lista atrakcji jest stale aktualizowana.

22 czerwca (sobota), godz. 9:00 – 16:00
Plac Inwalidów

Zielarstwo w tradycjach słowiańskich

Jakie znaczenie miał wianek w tradycjach słowiańskich? Jak rolę spełnia woda, światło, dym  i ziemia w fitoterapii? Odpowiedzi na pytania udzieli Agnieszka Marianna Malinowska, fitoterapeutka, która podczas zajęć omówi szczegółowo trzy rośliny: macierzankę piaskową, lipę i dziką różę w kontekście fitoterapii, kulinarnym oraz w zwyczajach ludowych.

„Zapraszamy na zajęcia wszystkie grupy wiekowe, a  dodatkowo pasjonatów fotografii z aparatami fotograficznymi, gdyż poznamy zasady robienia dobrych zdjęć do zielników. Upleciemy wianki oraz zrobimy 3 karty ziół  do "Zielnika z Żoliborza". Weź ze sobą mocną nitkę oraz - zebrane na spacerze - kwiatki na wianki” – zachęcają organizatorzy wydarzenia. 

22 czerwca (sobota), godz. 15:00 – 17:00
Miejsce Aktywności Lokalnej na Żoliborzu


62159781_609466179536121_6802745588568817664_n

62159781_609466179536121_6802745588568817664_n

61345121_402004750389299_2648793811337084928_n

61345121_402004750389299_2648793811337084928_n


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.