Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:36

Prace w metrze – skrócona linia M1

W najbliższy weekend, 19-20 października, zaplanowała została wymiana urządzeń na stacji metra Racławicka. W związku z pracami pociągi nie będą jeździły między Politechniką a Wilanowską. Na tym odcinku zostanie uruchomiona komunikacja zastępcza.
  • Źródło: Warszawski Transport Publiczny
Prace w metrze – skrócona linia M1

Źródło: WTP

W tym artykule przeczytasz o:

  • wymianie urządzeń na stacji Racławicka
  • zmianach w kursowaniu metra
  • komunikacji zastępczej 

W najbliższy weekend, 19-20 października, na stacji Racławicka zostanie wymieniona rozdzielnica prądu stałego, która bezpośrednio zasila przejeżdżające pociągi metra. Stare urządzenia, z przestarzałą automatyką, będą zastąpione najnowszymi – wyposażonymi w zaawansowaną elektronikę. Zapewnią dużo wyższy poziom bezpieczeństwa obsługi podziemnej kolei.

Prace na pierwszej linii metra zaczną się o północy z piątku na sobotę (18/19 października). Tej nocy, do końca kursowania, ruch pociągów będzie się odbywał tylko na północnym odcinku, od Młocin do Świętokrzyskiej. Wprawdzie metro przez Żoliborz i Bielany będzie kursowało bez zmian, ale pasażerów, którzy będą chcieli dojechać metrem dalej niż do centrum miasta czekają utrudnienia.  

Komunikacja zastępcza

Już w nocy z piątku na sobotę zostanie uruchomiona zastępcza linia autobusowa ZM1. Autobusy będą jeździły wzdłuż trasy linii M1, między stacjami Kabaty i Świętokrzyska. W sobotni poranek, od początku kursowania pociągów, wyłączone z użytkowania zostaną stacje: Pole Mokotowskie, Racławicka i Wierzbno. Ruch pociągów będzie się odbywał na dwóch odcinkach: od północy na trasie Młociny – Politechnika i od południa z Kabat do Wilanowskiej. Taka organizacja ruchu potrwa do końca weekendu. Przez całą sobotę, 19 października, metro na linii M1 będzie jeździło według niedzielnego rozkładu, wraz z kursami nocnymi.

Zmieni się także trasa linii ZM1 – autobusy będą kursowały między przystankami Metro Wilanowska i Pl. Konstytucji 02.

Dodatkowo pasażerowie będą mogli skorzystać z zastępczej linii tramwajowej 74 na trasie: Wyścigi – Puławska – Marszałkowska – Nowowiejska – L. Krzywickiego – Filtrowa – pl. G. Narutowicza.

Weekendowe zmiany w kursowaniu linii metra M1

 

ETAP 1 – w nocy 18/19.10.2024 r. od ok. godz. 0:00 do ok. godz. 2:30
Schemat zmiany trasy metra w noc 18/19 października

M1

Pociągi będą kursowały wyłącznie na odcinku MŁOCINY – ŚWIĘTOKRZYSKA

ZM1

Uruchomiona zostaje zastępcza linia autobusowa kursująca na trasie:

w kierunku krańca METRO ŚWIĘTOKRZYSKA:
METRO KABATY – al. KEN – al. Harcerzy Rzeczypospolitej – Rolna – al. Wilanowska – al. Niepodległości – al. Armii Ludowej – Waryńskiego – pl. Konstytucji – Marszałkowska – METRO ŚWIĘTOKRZYSKA

w kierunku krańca METRO KABATY:
METRO ŚWIĘTOKRZYSKA – Marszałkowska – pl. Konstytucji – Waryńskiego – al. Armii Ludowej – al. Niepodległości – al. Wilanowska – Rolna – al. Harcerzy Rzeczypospolitej – al. KEN – METRO KABATY

ETAP 2 – od 19.10.2024 r. od ok. godz. 4:00 do 20.10.2024 r. do końca kursowania
Schemat zmiany trasy metra i linii zastępczych w weekend 19-20 października

M1

Pociągi będą kursowały na odcinkach:

  • MŁOCINY – POLITECHNIKA
  • KABATY – WILANOWSKA

74

Uruchomiona zostaje zastępcza linia tramwajowa kursująca na trasie:

WYŚCIGI – Puławska – Marszałkowska – Nowowiejska – Krzywickiego – Filtrowa – pl. Narutowicza – PL. NARUTOWICZA

ZM1

Uruchomiona zostaje zastępcza linia autobusowa kursująca na trasie:

w kierunku krańca METRO POLITECHNIKA:
METRO WILANOWSKA – al. Niepodległości – al. Armii Ludowej – Waryńskiego – pl. Konstytucji – PL. KONSTYTUCJI 02

w kierunku krańca METRO WILANOWSKA:
PL. KONSTYTUCJI 02 – pl. Konstytucji – Waryńskiego – al. Armii Ludowej – al. Niepodległości – METRO WILANOWSKA

217

W dniach 19-20.10.2024 r. autobusy będą odjeżdżały z przystanku METRO WILANOWSKA 14 (razem z liniami 139, 251, 263).


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.