Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 10:34

Ponad 310 tysięcy zł na urodziny Placu Wilsona i Żoliborską Potańcówkę międzypokoleniową.

[Tylko u nas!] Organizacja 98. Urodzin Placu Wilsona kosztowała fortunę. Przyglądamy się szczegółom umów i wyborowi wykonawcy.
Ponad 310 tysięcy zł na urodziny Placu Wilsona i Żoliborską Potańcówkę międzypokoleniową.

Autor: Dariusz Rutkowski

W tym artykule przeczytasz o:

  • poniesionych wydatkach na organizację 98. Urodzin Placu Wilsona;
  • wykonawcy wybranym przez Urząd na realizację imprezy;
  • stoisku posłanki Aleksandry Gajewskiej w Parku Żeromskiego;
  • dofinansowaniu projektu w ramach inicjatywy lokalnej złożonej przez radnego dzielnicy;
  • poniesionych wydatkach na realizację potańcówki międzypokoleniowej.

Niespełna miesiąc temu na Żoliborzu odbyły się dwie duże imprezy. Jak się okazuje, mieszkańcy wydali na nie ponad 310 tysięcy złotych. 281 424 złote brutto zapłacono za kompleksową umowę na organizację Urodzin Placu Wilsona. Oprócz tego Urząd Dzielnicy Żoliborz zawarł dwie dodatkowe umowy na kwotę 13 990 złotych oraz na kwotę 8 500 złotych. Z kolei na 10 tysięcy złotych przekazano w ramach inicjatywy lokalnej na organizację dwóch Żoliborskich Potańcówek. Jedna z nich odbyła się w czerwcu - na początku wakacji oraz 7 września - w dniu, kiedy odbywały się 98. Urodziny Placu Wilsona.

Wydatki poniesione na organizację 98. Urodzin Placu Wilsona

Jak poinformowała nas rzeczniczka prasowa Urzędu Dzielnicy Żoliborz Donata Wancel, Urząd Dzielnicy Żoliborz zawarł kompleksową umowę na organizację „Urodzin Placu Wilsona" na kwotę 281 424 zł brutto. W ramach umowy wykonawca zapewnił organizację i realizację występów artystów - tj.:

  1. Kai Kaźmierczyk - około godziny 17:30 - 60 minutowy występ;
  2. Ani Dąbrowskiej – około godziny 19:00 – 60 minutowy występ plus bisy;
  3. Zespołu Kombi Łosowski – około godziny 20:30 – 75 minutowy występ z pokazem laserowym plus bisy.

    oraz zapewnił wykonanie riderów ww. artystów – technikę i hospitality, w tym m.in.:      

  • scenę z zadaszeniem i wygrodzenia;
  • transport, rozstawienie i złożenie elementów wyposażenia wydarzenia + ekipę techniczną do obsługi;
  • nagłośnienie i oświetlenie koncertów wraz z obsługą;
  • agregat prądotwórczy;
  • leżaki – 100 szt;
  • garderoby dla artystów;
  • catering, ochronę imprezy, zabezpieczenie medyczne;
  • sprzątanie podczas trwania wydarzenia i po zakończeniu;
  • toalety przenośne wraz z serwisem;
  • konferansjera imprezy;
  • tłumacza języka migowego na żywo podczas wydarzenia;
  • druk plakatów w formacie B1 – 10 sztuk.

Ponadto Urząd Dzielnicy Żoliborz zawarł umowy:

  1. Na organizację kącika profilaktycznego - strefy bezpiecznego kierowcy na kwotę 13 990 zł;
  2. Na organizację aktywności (spektakl, strefy gry i zabawy) na kwotę 8 500 zł.

Kto był wykonawcą 98. Urodzin Placu Wilsona oraz ile podmiotów zgłosiło się do przetargu?

Umowa na organizację „Urodzin Placu Wilsona" zawarta została z firmą ART SOLUTIONS ŁUKASZ KIEŁCZEWSKI z siedzibą w Łomiankach (05-092), ul. Przełajowa 8. „Umowa opiewała na pełną kwotę 281 424 złotych bez podziału wydatków na poszczególne elementy wydarzenia. Zgodnie z art. 11 ust. 5 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych przepisów tej ustawy nie stosuje się do zamówień o wartości mniejszej niż progi unijne, których przedmiotem są dostawy lub usługi z zakresu działalności kulturalnej związanej m.in. z organizacją koncertów” - wyjaśniła rzeczniczka prasowa Urzędu Dzielnicy Żoliborz. „Korzystając z tzw. wyłączenia artystycznego nie ma obowiązku przeprowadzania procedury PZP” - dodała Donata Wancel.

Namiot posłanki Aleksandry Gajewskiej w centrum uwagi

Podczas 98. Urodzin Placu Wilsona, w centralnej części trwającej imprezy w Parku Żeromskiego, ustawiony został namiot posłanki Aleksandry Gajewskiej z Koalicji Obywatelskiej. Namiot został ustawiony w połowie drogi między główną bramą parku a sceną. Jak wyjaśniła rzeczniczka prasowa Urzędu Dzielnicy Żoliborz, Biuro Poselskie Aleksandry Gajewskiej zaproponowało udział w wydarzeniu „Urodziny Placu Wilsona" oferując przygotowanie stanowiska z materiałami plastycznymi dla dzieci. „Zaproponowane formy animacji dla dzieci wpisywały się w ogólną koncepcję wydarzenia” - dodała.

Żoliborska potańcówka równolegle z Urodzinami Placu Wilsona

Z informacji uzyskanej od Urzędu Dzielnicy Żoliborz, Żoliborska Potańcówka Międzypokoleniowa nie była wydarzeniem organizowanym przez Urząd Dzielnicy Żoliborz w ramach Urodzin Placu Wilsona. Organizator potańcówki uzyskał wsparcie finansowe ze środków „inicjatywy lokalnej". Wniosek dotyczył dofinansowania dwóch edycji wydarzenia realizowanych 15 czerwca i 7 września 2024 r. w łącznej kwocie 10 000 złotych.

Z informacji uzyskanych od rzeczniczki prasowej Urzędu Dzielnicy Donaty Wancel wynika, że wniosek o dofinansowanie Żoliborskiej Potańcówki Międzypokoleniowej w ramach inicjatywy lokalnej złożyło dwoje mieszkańców Żoliborza, w tym Konrad Smoczny

Wydatki poniesione na realizację projektu

Jak poinformował Urząd Dzielnicy, w ramach przyznanej kwoty m.st. Warszawa dokonało wydatków na opłacenie: zespołu muzycznego, akustyka i sprzętu muzycznego oraz oświetlenie terenu. Przy czym na realizację inicjatywy lokalnej środki finansowe nie są bezpośrednio przekazywane wnioskodawcy na realizację pomysłu, ale wypłacane wyłonionemu w postępowaniu urzędu wykonawcy zlecenia.

Jak wyjaśniła Donata Wancel. udział wnioskodawców dotyczył zapewnienia sprzętu dla DJ-a, oprawy nagłośnieniowej, namiotu, krzeseł, girland oraz druku plakatów na łączną kwotę 4150 złotych. „Dodatkowo zobowiązali się do świadczenia pracy społecznej, w tym: organizacji całego przedsięwzięcia, usług Public Relations, rozstawienia namiotu i sprzętu, promocji potańcówek w social mediach, przygotowania grafik plakatów, uzyskanie wymaganych zgód i pozwoleń, zapewnienia opieki medycznej i sprzątania po przedsięwzięciach, które zostały wycenione na łączną sumę 13 250 złotych” - dodała rzeczniczka. 
 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

pochmurnie

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1015 hPa
Wiatr: 32 km/h