Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 13:45

Kto wykona "Skwer Broniewskiego"?

[Tylko u nas] Zarząd Zieleni miejskiej ogłosił na początku września zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych oraz nasadzeń w ramach obszaru tzw. „Skweru Broniewskiego”. Oferty zgłosiło pięć firm. Czekamy na wybór wykonawcy
Kto wykona "Skwer Broniewskiego"?

Źródło: Proinwestycja Łowicka Katarzyna

W tym artykule przeczytasz o:

  • zamówieniu publicznym na wykonanie robót budowlanych oraz nasadzeń w ramach obszaru tzw. „Skweru Broniewskiego”
  • zgłoszonych ofertach i proponowanych cenach

Od dawna wiadomo, że wzdłuż ul. W. Broniewskiego na odcinku od al. Jana Pawła II do ul. Z. Krasińskiego projektowany jest tzw. „Skwer Broniewskiego”. Według projektu "Skweru Broniewskiego” wykonanego przez firmę Proinwestycja pomiędzy wybudowanym w 2022 roku ciągiem pieszym wzdłuż tzw. „Psiego Parku” a torowiskiem przewidziana jest oświetlona droga rowerowa. Po obu stronach ulicy Broniewskiego zaprojektowane są miejsca do odpoczynku oraz tysiące kwitnących krzewów, bylin, traw ozdobnych! W dokumentacji zakładano także remont istniejącego chodnika wzdłuż Instytutu Chemii Przemysłowej. Projekt zawiera elementy programowe ze zwycięskiego wniosku z budżetu partycypacyjnego pn. „Żoliborz Południowy przyjazny dla każdego – Psi Park”.

Zamówienie na skwer

Zarząd Zieleni miejskiej ogłosił na początku września zamówienie publiczne na wykonanie robót budowlanych oraz nasadzeń w ramach obszaru tzw. „Skweru Broniewskiego”. Prace mają być prowadzone na południowej stronie ul. W. Broniewskiego oraz w północno-wschodniej części skrzyżowania ul. Z. Krasińskiego i ul. W. Broniewskiego. 

 Zamówienie zostało podzielona na odcinki: 

  • Odcinek 1: wykonania zagospodarowania terenu pomiędzy realizowanym zadaniem inwestycyjnym pn. „Skwer Krasińskiego” a zrealizowanym w 2022 r. zadaniem budżetu partycypacyjnego z 2019 r. pn. „Żoliborz Południowy przyjazny dla każdego – psi park”. 

  • Odcinek 2 – wykonanie zagospodarowania terenu na obszarze w północno-wschodniej części skrzyżowania ul. Z. Krasińskiego i ul. W. Broniewskiego. 

W ramach zamówienia na obu odcinkach mają zostać wykonane nawierzchnie piesze z płyt betonowych 50 x 50, utwardzone nawierzchnie spacerowe o podłożu żwirowo-gliniastym, montaż oświetlenia, zakup i montaż gotowych elementów małej architektury (kosze parkowe, kosze uliczne, stojaki rowerowe itp). Ponadto zamówienie obejmuje sadzenie drzew, krzewów, bylin, traw ozdobnych i cebul, wykończenie powierzchni mis i rabat z nasadzeniami oraz założenie powierzchni zielnych. Na drugim odcinku zamówienie zakłada budowę drogi rowerowej o nawierzchni z kostki brukowej, zakup, dostawę i montaż samoobsługowej stacji naprawy rowerów, a także montaż większego asortymentu małej architektury (w tym ławki z oparciem i podłokietnikami, ławki bez oparcia, ławki z bujanym siedziskiem, kosze parkowe, kosze uliczne, stojaki na rowery).  Zamówienie obejmuje także wykonanie robót przygotowawczych oraz zabezpieczenie drzewostanu.

Kto i za ile?

Zarząd Zieleni Miejskiej przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 2 290 789.25 złotych. Otwarcie ofert nastąpiło 24 września. Oferty na wykonanie przewidzianych zamówieniem robót na tzw. "Skwerze Broniewskiego" złożyło pięć firm:

Rest Adam Marquardt, Knurów, zaoferowana cena zamówienia: 4 000 662,40 zł.

  • „AG-COMPLEX" Sp. z o. o., Warszawa, zaoferowana cena zamówienia: 2 385 447,37 zł.
  • FK GRUPA SP. Z O.O., Warszawa, zaoferowana cena zamówienia: 1536 032,92 zł
  • Daniel Flisek / PRO-FORM Sp. z o. o., Warszawa, zaoferowana cena zamówienia: 2 605 719,18 zł.
  • AKG Architektura Krajobrazu Sp. z o.o., Zabierzów, zaoferowana cena zamówienia: 2 480 578,82 zł 

Trwa ocena ofert, po której nastąpić ma wybór wykonawcy. Miejmy nadzieję, że jak najszybciej uda się zrealizować wreszcie projekt tzw. „Skweru Broniewskiego” na Żoliborzu. 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.