Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 10:43

Najlepsze Produkty Turystyczne na Mazowszu wybrane!

Znamy laureatów konkursu na Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Mazowieckiego 2024. To konkurs, dzięki któremu od 20 lat promowane są najbardziej atrakcyjne turystycznie miejsca, inicjatywy czy wydarzenia.
Najlepsze Produkty Turystyczne na Mazowszu wybrane!

Źródło: MROT

W ubiegłych latach to wyróżnienie trafiło m.in. do Muzeum Łazienki Królewskie czy do Fabryki Norblina. W 2023 roku po raz pierwszy przyznano Super Certyfikat Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Mazowieckiego (trafił on do Julinek Parku) i w tym roku kapituła również postanowiła przyznać to wyróżnienie. – W tym roku wśród laureatów mamy i świetnie znane turystom miejsca, i wyjątkowe miasto, ale także rodzinny piknik. Każde z nich wyjątkowe i bardzo atrakcyjne dla turystów – mówi Izabela Stelmańska, Prezes Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej, która jest Przewodniczącą Kapituły Konkursu na Najlepszy Produktu Turystyczny Województwa Mazowieckiego 2024.

 

Tegoroczni zwycięzcy:
Super Certyfikat Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Mazowieckiego 2024 trafia do Centrum Nauki Kopernik.
Certyfikat Najlepszy Produkt Turystyczny Województwa Mazowieckiego 2024 otrzymują:

1. Rodzinny Piknik z Zespołem Mazowsze: od 7 lat organizowany w siedzibie zespołu Mazowsze, w Karolinie. To dwudniowe święto pozwala jego uczestnikom nie tylko poznać dziedzictwo Mazowsza, ale również umożliwia kontakt z żywą kulturą regionu dzięki kiermaszowi z udziałem ludowych artystów.

2. Gala Alei Gwiazd Literatury w Mińsku Mazowieckim: wieńczy całość działań związanych z promocją czytelnictwa, kultury i miasta. Aleja Gwiazd Literatury stała się atrakcją turystyczną Mińska Mazowieckiego, a swoje gwiazdy mają tu m.in. Olga Tokarczuk, Janusz Głowacki czy Julia Hartwig. 

3. Szydłowiec – miasto, gdzie czas płynie wolniej: malownicze położenie na południu województwa, fascynująca historia i wyjątkowe atrakcje turystyczne to jedne z wielu atutów tego miasteczka. Jego sercem jest renesansowy zamek położony na wyspie otoczonej parkiem.

4. Państwowe Muzeum Etnograficzne w Warszawie: tworzone od niemal 80 lat. Od półwiecza muzeum mieści się w XIX-wiecznym gmachu zaprojektowanym przez Henryka Marconiego i Józefa Góreckiego. To tu dorobek światowej kultury spotyka się z indywidualną wrażliwością. 

5. Światowy Dzień Jabłka: to młode święto czerpiące z bardzo starej tradycji, bo liczącej ponad pół tysiąca lat! Właśnie tyle mają udokumentowane tradycje sadownicze Warki, nazywanej też sercem największego sadu Europy. Światowy Dzień Jabłka obchodzony jest od 2019 roku.

6. Turniej Rycerski o Pierścień Księżnej Anny: to wydarzenie wpisujące się już w tradycję Muzeum Zbrojowni na Zamku w Liwie. Na kilkanaście godzin na zamkowych błoniach ożywają tradycje rycerskie i sztuka władania białą bronią, a na samym zamku powstaje średniowieczna wioska.

 

Część mazowieckich zwycięzców powalczy teraz o ogólnopolski tytuł Najlepszego Produktu Turystycznego. – To jeden z najbardziej prestiżowych konkursów dla całej branży turystycznej. Oczywiście za wszystkich mazowieckich reprezentantów trzymamy mocno kciuki! – mówi Jarosław Jóźwiak, członek Zarządu Mazowieckiej Regionalnej Organizacji Turystycznej.

 

Za ogólnopolski etap konkursu odpowiada Polska Organizacja Turystyczna. Z Mazowsza o Certyfikat POT powalczą: Światowy Dzień Jabłka, Rodzinny Piknik z Zespołem Mazowsze oraz Festiwal Artystów Ulicznych i Precyzji. Ten ostatni będzie się również ubiegał o Certyfikat Internautów, na którego głosowanie rusza w połowie października. W kategorii Turystycznego Odkrycia Roku Mazowsze zgłasza Park rozrywki Kosmiczne Ranczo, a w kategorii Złotego Certyfikatu POT – Centrum Nauki Kopernik.

 

Zwycięzców Najlepszych Produktów Turystycznych Polskiej Organizacji Turystycznej poznamy w listopadzie.  

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.