Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 02:35

Miasto wybrało najbardziej innowacyjne projekty. Wśród laureatów uczniowie z Żoliborza

Ścianka polisensoryczna, produkty wegańskie i serwis internetowy dla osób z niepełnosprawnościami poszukujących pracy. W ramach miejskiego programu „Kreatywna młodzież” wybrano innowacyjne projekty. Wśród nagrodzonych znaleźli się uczniowie z Technikum Elektronicznego nr 3 im. Żołnierzy AK „Żywiciel”.

Wśród nagrodzonych inicjatyw znalazła się nowoczesna forma dekoracji, m.in. rolet, parawanów kinkietów czy abażurów, wykorzystująca magię światła i dziur, autorstwa uczniów z Zespołu Szkół nr 35. Uwagę jury zwrócił również roślinny napój na bazie ryżu i owsa według receptury uczennic Zespołu Szkół Spożywczo-Gastronomicznych. Autorki podkreślają, że jest on idealny dla osób posiadających diety wykluczające produkty odzwierzęce i dbających o równowagę flory bakteryjnej.

Jury doceniło także projekt uczennic i uczniów Technikum Księgarskiego im. S. Żeromskiego. Ścianka polisensoryczna to według założeń pomysłodawców miejsce do relaksu dla zawierające elementy stymulujące i wyciszające poszczególne zmysły.

W czołówce znaleźli się uczniowie działającego na Żoliborzu Technikum Elektronicznego nr 3 im. Żołnierzy AK „Żywiciel”. Zaprojektowali oni serwis łączący pracodawców z osobami niepełnosprawnymi.  Jak wyjaśniają sami twórcy, serwis jest dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, łączący ich z potencjalnymi pracodawcami. Zawiera także odpowiednio dostosowane filtry i udogodnienia umożliwiające na wyszukiwanie ofert według określonych parametrów.

„Liczy się pomysłowość”

– Zależało nam na wspólnym, grupowym tworzeniu pomysłów i ich realizacji. Umiejętność pracy w zespole jest obecnie jedną z najbardziej docenianych kompetencji na rynku pracy - mówi Ewa Kolankiewicz, dyrektor Centrum Komunikacji Społecznej.  Program ma wspierać inicjatywy i kreatywne formy działania młodych ludzi oraz tworzenie warunków do nabywania praktycznych umiejętności i kompetencji społecznych, sprzyjających postawom przedsiębiorczym i zatrudnieniu młodych ludzi. - Oprócz tego liczy się oczywiście pomysłowość, a i z tym uczestnicy nie mieli problemów, gdyż otrzymaliśmy blisko 100 zgłoszeń od uczniów i studentów. Wszyscy uczestnicy wykazali się nie tylko kreatywnością, ale także znajomością nowinek technologicznych – dodaje Ewa Kolankiewicz.

Nie zabrakło również innowacyjnych pomysłów dotyczących przestrzeni publicznej. Jednym z nagrodzonych projektów jest Smart City 3.0 uczniów Zespołu Szkół nr 36 im. M. Kasprzaka. Przedstawia on koncepcję rozwoju miasta zobrazowanej na makiecie, która prezentuje działanie modułów: parkingowego i z wolnymi miejscami do parkowania, antysmogowego oraz modułu zarządzania poboru energii dla miasta. Z kolei uczniowie z  Zespołu Szkół Licealnych i Technicznych nr 1 otrzymali wyróżnienie za projekt i stworzenie modelu czujnika zbliżeniowego, który może sprawdzać poprawność zaparkowania i dać kierowcy sygnał dźwiękowy, aby poprawił pozycję pojazdu.

Drugie wyróżnienie otrzymali uczniowie Branżowej Szkoły I stopnia Specjalna nr 53 za opracowaną koncepcję szkolnego placu zabaw, który został wzbogacony o trasę stymulującą motorykę, koordynację ruchową, orientację przestrzenną i jest przystosowany do potrzeb uczniów z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową.

Projekty oceniano w oparciu o następujące kryteria: racjonalność pomysłu, możliwość upowszechnienia pomysłu, przystępność i atrakcyjność prezentacji projektu, umiejętność współpracy w grupie. Zwycięskie projekty wyłoniono podczas gali finałowej.


kreatywna_mlodziez_-_laureaci

kreatywna_mlodziez_-_laureaci

kreatywna_mlodziez_1

kreatywna_mlodziez_1


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: -2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1006 hPa
Wiatr: 32 km/h