Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 09:09

Piknik w zajezdni "Żoliborz"

Z okazji Europejskiego Tygodnia Mobilności oraz Dni Transportu Publicznego w sobotę, 21 września, w godz. 10:00-16:00 w zajezdni tramwajowej "Żoliborz" przy ulicy Zgrupowania AK „Kampinos" 10 odbędzie się piknik rodzinny.
  • Źródło: WTP
Piknik w zajezdni "Żoliborz"

Autor: Adrian Grycuk

Źródło: wikimedia

W tym artykule przeczytasz o:

  • pikniku rodzinnym w zajezdni "Żoliborz"
  • programie i atrakcjach
  • specjalnych liniach dojazdowych na piknik  

W sobotę 21 września na terenie zajezdni tramwajowej „Żoliborz” (ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 10) w godzinach 10:00-16:00 czekać będzie na uczestników pikniku rodzinnego wiele atrakcji:

  • składanie kartonowych modeli pojazdów komunikacji miejskiej,
  • ścianka wspinaczkowa,
  • fotobudka 360,
  • rodzinne zabawy – „cornhole”, „połącz cztery”, „zgadnij kim jestem”,
  • warsztaty robienia łapaczy snów i malowania koszulek,
  • dla najmłodszych – malowanie buziek, skręcanie balonów,
  • samodzielne zrobienie smoothie na blender bikach,
  • strefa Food Trucków.

Dodatkowo:

Miasto Stołeczne Warszawa zaprosi małych i większych konstruktorów na kreatywne zajęcia:

  • budowanie, z wykorzystaniem klocków LEGO, własnych modeli autobusów, tramwajów i pociągów, które ożywią miejską makietę,
  • dla najmłodszych strefa z klockami Lego Duplo,
  • konkursy z nagrodami za wierne odwzorowanie wzoru mozaiki Lego oraz za zbudowanie najwyższej konstrukcji na czas.

Zarząd Transportu Miejskiego zaprosi do:

  • rozmowy z ekspertami do spraw transportu publicznego,
  • malowania dużych modeli tramwajów i autobusów,
  • kreatywnej strefy na warsztaty ozdabiania toreb,
  • gier rodzinnych,
  • mini sali zabaw dla najmłodszych,
  • strefy relaksu z leżakami i pufami, gdzie będzie można posilić się jabłkami.

W starych kasownikach będzie można skasować bilety okolicznościowe, a ciekawscy usiądą w radiowozie Nadzoru Ruchu.

Tramwaje Warszawskie zorganizują:

  • konkursy i loterię dla dzieci,
  • otwarte zawody międzyzakładowe motorniczych.

Miejskie Zakłady Autobusowe przygotują:

  • zabawy i animacje dla dzieci, w tym strefę giga klocków i koło fortuny z nagrodami,
  • strefę wyzwań z torem przeszkód w alkogoglach, refleksomierzem oraz precyzjometrem,
  • stanowisko Ośrodka Szkolenia Kierowców,
  • sklep z gadżetami MZA,
  • strefę relaksu z leżakami.

Zainteresowani będą mogli również zobaczyć radiowóz i motocykl Nadzoru Ruchu oraz zabytkowe autobusy.

Metro Warszawskie zaprosi do czterech stref tematycznych:

  • informacyjnej, gdzie będzie można uzyskać informacje na temat II i III linii metra,
  • młodego pasażera z grami i zabawami,
  • ratownictwa technicznego – tutaj pracownicy Działu Ochrony Przeciwpożarowej PZP prezentować będą samochód ratownictwa technicznego,
  • relaksu.

W strefie informacyjnej będzie można także zdobyć wejściówek uprawniających do zwiedzania terenu Stacji Techniczno-Postojowej „Kabaty” planowanego na niedzielę 22 września. Liczba wejściówek jest ograniczona.

Szybka Kolej Miejska w Warszawie zapewni następujące atrakcje:

  • Train Sim World® VR: New York – osoby, którym marzy się poprowadzenie pociągu, będą miały możliwość sprawdzenia jak to jest usiąść za sterami współczesnych składów. Specjalne gogle pozwolą poznać koleje Nowego Jorku, stacje Manhattan oraz The Bronx, bawiąc się za sterami MTA na trasie Harlem Line pomiędzy Grand Central Terminal i North White Plain,
  • monidło z pociągiem (kabina maszynisty) z możliwością zrobienia pamiątkowego zdjęcia przy użyciu aparatu Instax,
  • gry i zabawy.

Na stoisku dostępne będą także wejściówki uprawniających do zwiedzania terenu Bocznicy kolejowej „Warszawa – Wola SKM” planowanego na niedzielę 22 września. Liczba wejściówek także tutaj jest ograniczona.

Klub Miłośników Komunikacji Miejskiej w Warszawie zorganizuje:

  • przejazdy zabytkowymi autobusami,
  • ściankę informacyjną z wyświetlaczami, które będzie można programować własne napisy,
  • możliwość nabycia gadżetów i publikacji komunikacyjnych.

Piaseczyńsko-Grójecka Kolej Wąskotorowa zaprosi na przejażdżkę drezyną po terenie zajezdni.

Urząd Dzielnicy Bielany i Bielańska Fototeka zaproszą w podróż do przeszłości:

  • przy pomocy animatorów wykonacie sitodrukową odbitkę archiwalnego zdjęcia autobusu Berliet PR100,
  • obejrzycie wystawę archiwalnych zdjęć z motywem komunikacyjnym ze zbiorów Bielańskiej Fototeki,
  • wykonacie przypinkę z motywem komunikacyjnym,
  • otrzymacie bezpłatny egzemplarz książki „Koleje bielańskie” autorstwa Bogdana Pokropińskiego.

Do zajezdni przy ulicy Zgrupowania AK „Kampinos” 10 będzie można dojechać specjalnymi liniami obsługiwanymi w większości zabytkowymi pojazdami:

  • autobusową DTP (bezpłatna) z Metra Wawrzyszew przez Kasprowicza, Metro Młociny na same DTP

trasa linii autobusowej DTP

  • tramwajową D (bezpłatna) z Tarchomina Kościelnego ulicami Światowida i płk. Kuklińskiego przez przystanek Zajezdnia Żoliborz do Metra Młociny

trasa linii tramwajowej D

Dodatkowo dojazd możliwy będzie standardowymi liniami Warszawskiego Transportu Publicznego (zgodnie z taryfą ZTM):

  • do przystanku Zajezdnia Żoliborz:
    • tramwajami – 2 i 6
    • autobusami – 114, 150, 750 i 800
  • do pętli Metro Młociny:
    • metrem – M1
    • tramwajami – 2, 6, 26 i 33
    • autobusami – 103, 114, 150, 156, 184, 203, 210, 250, 409, 511, 750, 800, 850 i Z12

Rower Veturilo z napisem - tymczasowa stacja Veturilo z okazji Dni Transportu PubllicznegoNa terenie zajezdni na jeden dzień Zarząd Dróg Miejskich ustawi tymczasową stację Veturilo.

Z kolei w niedzielę, 22 września, otwarta dla zwiedzających zostanie bocznika kolejowa Warszawa-Wola SKM oraz Stacja Techniczno-Postojowa na Kabatach. W tych wydarzeniach będą mogły wziąć udział te osoby, które zdobędą wejściówki podczas sobotnich Dni Transportu Publicznego na Żoliborzu.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

pochmurnie

Temperatura: 0°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1012 hPa
Wiatr: 32 km/h