Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 19:02

Chris Schitulli, czyli Aznavour na Żoliborzu

W czwartek, 12 września o 19:00 w Kalinowym Sercu odbędzie się koncert dedykowany twórczości Charlesa Aznavoura z okazji 100. rocznicy urodzin artysty.
Chris Schitulli, czyli Aznavour na Żoliborzu
Chris Schitulli

Źródło: Chris Schitulli (https://www.chrisschittulli.com/)

W tym artykule przeczytasz o:

  • koncercie Chrisa Schitullego
  • repertuarze koncertu i hołdzie dla Charlesa Aznavoura
  • dorobku wykonawcy 

Charles Aznavour to francuski piosenkarz, kompozytor i autor tekstów piosenek pochodzenia ormiańskiego. Urodzony 22 maja 1924 roku w Paryżu. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych postaci światowej muzyki rozrywkowej XX wieku z tytułem "Variety Singer of the Century" nadanym przez CNN i Times. Sprzedał ponad sto milionów płyt na całym świecie. Jego głos zachwycał największe sale muzyczne Paryża, Nowego Jorku, Londynu, Tokio, Rio i Warszawy.

Aznavour to przede wszystkim przeszło dziewięćset piosenek, w szczególności : "Emmenez-moi", "La Bohème", "Je me voyais déjà", "Hier encore", "Mourir d'aimer", "La Mamma", „Comme ils disent”, „Les plaisir démodés”, „She”, „Les comédiens”, „Sa jeunesse", „Une vie d’amour" … Odszedł 1 października 2018 roku w Mouriès we Francji.

Jego piosenki wykona w Kalinowym Sercu Chris Schitulli - kompozytor, aranżer, producent muzyczny, tłumacz. Ambasador francuskiej piosenki w Polsce i polskiej po francusku. Francuz o włoskich korzeniach pochodzący z Grenoble. Dla swojej żony Polki przeprowadził się z Francji do Warszawy, gdzie obecnie mieszka i rozwija swoją karierę muzyczną. Artysta o niepowtarzalnej scenicznej charyzmie i wyjątkowym głosie. Muzyka towarzyszyła mu od dziecka, ale dopiero w wieku 17 lat Chris zdecydował się rozpocząć naukę śpiewu. Prowadzili go m.in. światowej sławy baryton Mark Pancek oraz Thierry Peala, uznany wokalista jazzowy. Przygoda z bel canto pozwoliła mu na tworzenie muzyki pełnej ekspresji, uczuć i emocji. Chris z łatwością porusza się w szerokim repertuarze pop, jazz, rock, pop-opera, piosenki autorskiej czy poezji śpiewanej.

Przez wiele lat kształcił się pod okiem Richarda Crossa, jednego z najwybitniejszych trenerów wokalnych we Francji.  W latach 2008 – 2013 roku uczęszczał do paryskiej szkoły śpiewu Pédagogie de Richard Cross, której dyplom dał mu podstawę do dalszego rozwijania pasji pedagoga śpiewu. Od 2022 roku prowadzi oddział paryskiej Szkoły w Polsce dzieląc się wiedzą i metodą, której jest wierny od lat. Jego francuska wersja piosenki Andrzeja Zauchy „C’est la vie – Paryż z pocztówki” zaowocowała współpracą z Jackiem Cyganem i dała początek polskiemu projektowi J. Cygan po francusku i Małemu Trójkącikowi Weimarskiemu, polsko-francusko-niemieckiemu projektowi dla dzieci.

„C’est la vie” rozpoczęło się przygodę z tłumaczeniem tekstów polskich twórców i mistrzów, które dotąd nie doczekały się wersji francuskich. Chris tłumaczy na język francuski i interpretuje teksty polskich Mistrzów takich jak Jacek Cygan, Jeremi Przybora, Agnieszka Osiecka czy Julian Tuwim. Współpracuje z wieloma orkiestrami i grupami muzycznymi we Francji i w Polsce. oraz z wybitnymi polskimi instrumentalistami, W 2017 roku we współpracy z Bogdanem Hołownią wydał w Polsce płytę C’est si bon (2017) stanowiącą ukłon w stronę polskich i francuskich mistrzów piosenki. W 2022 roku we współpracy z René Koelblen i Wiesławem Prządką odbyła się polska i francuska premiera projektu muzycznego Przybora & Wasowski à Paris, promującego twórczość polskich mistrzów po francusku.

Podczas koncertu w Kalinowym Sercu artyście będzie towarzyszył znakomity pianista Piotr Wrombel.

Bilety 70 zł


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.