Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 17:51

Weekendowe spacery i przejażdżki po Żoliborzu

Podczas najbliższego weekendu - 7 i 8 września odbędzie się kilka spacerów i przejażdżek rowerowych po Żoliborzu. Oto nasz weekendowy przewodnik. W tym tygodniu między innymi rodzinna Warszawska Parada Rowerowa: z Żoliborza na Wolę!
Weekendowe spacery i przejażdżki po Żoliborzu
Warszawska Parada Rowerowa: z Żoliborza na Wolę!

Źródło: Żoliborz ma głos FB

W tym artykule przeczytasz o:

  • spacerach po Żoliborzu
  • przejażdżkach rowerowych
  • trasach i terminach

NIEZŁE ZIÓŁKO – AKTYWNE RODZINNE OPROWADZANIE PO CYTADELI WARSZAWSKIEJ

Data: sobota, 7 września
Godzina rozpoczęcia: 11:00
Miejsce: Cytadela Warszawska
Koszt: Wstęp wolny! Wejściówki do pobrania online 

Rodzinne, międzypokoleniowe oprowadzanie po Cytadeli, podczas którego uczestnicy będą odkrywać jej przyrodnicze i historyczne bogactwo!
Zanim zbudowano na Cytadeli twierdzę w latach 30. XIX wieku, mieściła się tu szkoła Pijarów. Część terenu przeznaczona była na ogrody będące urokliwym miejscem odpoczynku i zdobywania wiedzy. - Podczas spaceru odkryjemy, jakie rośliny hodowali Pijarzy i poznamy ich właściwości. Zapraszamy do wspólnej aktywnej zabawy osoby w każdym wieku! - zaprasza Muzeum Historii Polski.
Zbiórka w Holu głównym Muzeum Historii Polski


SPACER PO CYTADELI WARSZAWSKIEJ

Data: sobota,  7 września
Godzina rozpoczęcia: 13:30
Miejsce: Cytadela Warszawska
Koszt: Wstęp wolny! Wejściówki do pobrania online

Spacer z przewodnikiem po Cytadeli Warszawskiej, podczas którego uczestnicy wspólnie odkrywać będą historię tego niezwykłego miejsca pamięci, położonego w zielonej enklawie stolicy. Podczas spaceru będzie można dowiedzieć się, co znajdowało się na żoliborskim wzgórzu przed powstaniem Cytadeli, jak i dlaczego powstała twierdza, oraz jakie miała znaczenie w czasach odzyskania niepodległości. - Analizując koncepcję przestrzenną nowych budynków muzealnych, poszukamy związków między przeszłością a teraźniejszością - zapowiada organizator, czyli Muzeum Historii Polski.
Zbiórka w Holu głównym Muzeum Historii Polski


POWĄZKI - NIE TYLKO CMENTARZE

Data: niedziela, 8 września
Godzina rozpoczęcia: 13:30
Miejsce: Powązki
Koszt: Wstęp wolny!

Dziś nazwa Powązki kojarzy się głównie z cmentarzami. Podczas wycieczki będzie można sprawdzić, co tu było wcześniej. - Ogród sentymentalny, podmiejskie osiedle, młyn, koszary wojskowe czy willa doktora Johna - to wszystko kiedyś tu się znajdowało a na spacerze odnajdziemy te miejsca i zobaczymy jakie ślady pozostały do naszych czasów - zapowiada prowadzący spacer przewodnik Łukasz Faszczewski ze Studenckiego Koła Przewodników Turystycznych w Warszawie.
Zbiórka: Kościół św. Jozafata - Powązkowska 90
Długość spaceru: 1,5 h - 2h


WARSZAWSKA PARADA ROWEROWA: Z ŻOLIBORZA NA WOLĘ!

Data: niedziela, 8 września
Godzina rozpoczęcia: 12:00
Miejsce: Żoliborz - Wola
Koszt: Wstęp wolny!

Już w tę niedzielę, 8 września Wola Mieszkańców i Żoliborz ma głos zapraszają na rodzinną Warszawską Paradę Rowerową: z Żoliborza na Wolę! - Zapraszamy rowerzystki i rowerzystów w każdym wieku, szczególnie rodziny z dziećmi Na całej trasie będzie nas ubezpieczała policja. Dziękujemy! Bardzo zachęcamy do przebierania się! Motywem przewodnim w tym roku jest kolor czerwony (bez żadnych podtekstów - bo niektórzy z Was o to pytają). Na najlepsze kreacje czekają bardzo atrakcyjne nagrody!  Pamiętajcie o wodzie i przekąskach na drogę oraz zasadach bezpieczeństwa jazdy na rowerze. Każdy z nas odpowiada sam za bezpieczeństwo swoje i bliskich biorących udział w rajdzie. Umawiajcie się z przyjaciółmi i znajomymi i przybywajcie! - zapraszają organizatorzy.

Podczas przejazdu uczestnicy parady zatrzymają się w kilku bardzo ciekawych i nieoczywistych miejscach na Żoliborzu i Woli. Opowiedzą o nich lokalni społecznicy i aktywiści. Warszawska Parada Rowerowa jest częścią niezwykłego Festiwalu Hipolita i Ludwiki na Kolonii Wawelberga. Wjazd rowerzystów na Kolonię zainauguruje festiwal! W programie wystawy, koncerty i spektakle dla dzieci i dorosłych.

Start o godz. 12.00 z Pl. Grunwaldzkiego (Al. Wojska Polskiego 41, spod znanej lodziarni)


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.