Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
sobota, 23 listopada 2024 16:17

Na Koloniach - Marika

W czwartek, 1 sierpnia w Letnisku Żoliborz w ramach cyklu "Na Koloniach" wystąpi z letnim koncertem Marika.
Na Koloniach - Marika
Marika

Autor: Bartosz Bajerski

Źródło: Wikimedia

W tym artykule przeczytasz o:

  • koncercie Mariki w Letnisku Żoliborz
  • dorobku i sylwetce wokalistki

W Letnisku przy żoliborskiej plaży w czwartki w ramach cyklu "Na Koloniach" odbywają się spotkania z różnorodną polską współczesną muzyką. Czwartkowe wieczory kończą się dyskoteką i szalonym tańcem. Organizatorzy mieszają style i gatunki, sięgając po nowe i sprawdzone nazwiska. 1 sierpnia, w czwartek o 19:00 rozpocznie się kolejna edycja cyklu, którą poprowadzi DJ Z Wąsem. O 20:30 na letniskowej scenie pojawi się gwiazda wieczoru - Marika. Support: Dj z Wąsem.

Marika to wszechstronna artystka muzyczna, znana z mocnej nawijki i charyzmatycznych występów. Pochodzi z Białegostoku. Zadebiutowała w 2002 roku jako wokalistka sound systemu Bass Medium Trinity, z którym nagrała album pt. Mówisz i masz (2004). Między 2002 a 2005 występowała także w zespole Breakbeat Propaganda W 2005 roku występowała jako solistka w projekcie teatralnym 12 ławek zrealizowanym w Teatrze Muzycznym w Gdyni, a także supportowała Macy Gray podczas jej koncertu w Warszawie. Wzięła udział w polsko-niemieckim projekcie muzycznym Polski ogień (2006), w którego ramach nagrała piosenki: „Siła ognia” i „What’s Ya Flava”. Zaśpiewała także w ramach koncertu Trendy na TOPtrendy w Operze Leśnej.

W 2007 roku wydała pierwszy, solowy singiel „Moje serce”, a w 2008 roku debiutancki album studyjny pt. Plenty. Za płytę otrzymała nominację do nagrody Fryderyk za album roku hip-hop/R&B, była też nominowana do nagrody w kategorii nowa twarz fonografii. Podczas plebiscytu Superjedynki na 46. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu nominowana została za debiut roku. Latem 2009 roku wydała winylową płytę pt. So Remixed zawierającą remiksy utworów z albumu Plenty. We wrześniu tego roku wystartowała z programem radiowym Towary kolonialne w Roxy FM. 

W 2010 roku Marika wydała drugi solowy album studyjny pt. Put Your Shoes On/Off, na który złożyły się dwie płyty: pierwsza zawierała premierowy materiał, a druga – remiksy. Wydawnictwo promowała singlem „Uplifter”. Za album była nominowana do Fryderyka. i Superjedynki. W sierpniu 2012 roku ukazała się kompilacja Morowe panny, odnosząca się do historii kobiet z czasu powstania warszawskiego. Wydała także trzeci solowy album studyjny pt. Momenty, który nagrała z zespołem Spokoarmia i który promowała singlami „Baqaa” i „Widok”. W latach 2013–2014 wraz z Tomaszem Kammelem prowadziła trzy edycje programu The Voice of Poland. W międzyczasie pojawiła się na dwóch kolejnych składankach historycznych: Panny wyklęte i Panny wyklęte: wygnane vol. 1.

W 2015 roku wydała album pt. Marta Kosakowska, na którym umieściła utwory elektroniczne i avant-popowe. Płycie towarzyszyła także radykalna zmiana wizerunkowa Mariki. Album poprzedziła wydaniem singli: „Tabletki” (oraz „A jeśli to ja”. W 2016 roku wydała książkę pt. Antydepresanty zawierająca teksty ok. 30 piosenek, czarno-białe ilustracje autorstwa Sylwii Wilk, 20 opowiadań i dziewięć filmów. Pojawiła się też w filmie dokumentalnym Tacy jak my oraz w książce Katarzyny Olubińskiej Bóg w wielkim mieście, będącej zbiorem wywiadów na temat religii. W 2018 roku wydała odświeżoną wersję singla „Moje serce” z okazji 10-lecia wydania debiutanckiego albumu. W kolejnych miesiącach skupiała się głównie na życiu rodzinnym, choć wciąż regularnie występowała. W maju 2020 wydała singiel „Jak na moje oko”. W 2023 wydała szósty solowy album pt. Cykl, za który dostała nominację do nagrody Fryderyk w kategorii album roku Soul/R&B/Reggae.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.

zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 2°C Miasto: Warszawa

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 37 km/h