Przejdź do głównych treściPrzejdź do wyszukiwarkiPrzejdź do głównego menu
Reklama
czwartek, 21 listopada 2024 10:40

Warszawa Taylor Swift - limitowane produkty i wydarzenia

Jako pierwszy twórca w historii zagra 3 koncerty z rzędu na Stadionie Narodowym. Wizyta Taylor Swift w Warszawie to istny fenomen, na którym zyskać pragnie każdy.

W tym artykule przeczytasz m.in.:

  • o wizycie Taylor Swift w Warszawie,
  • jakie produkty oferują przedsiębiorcy.

Taylor Swift to amerykańska piosenkarka, autorka tekstów i producentka muzyczna. Urodziła się 13 grudnia 1989 roku w Reading w stanie Pensylwania. Swift zyskała rozgłos na początku 2006 roku dzięki swoim country-popowym utworom. Największą sławę przyniosły jej jednak piosenki pop, czyniąc ją prawdopodobnie największą artystką gatunku w naszych czasach.

Swift jest znana z talentu do pisania tekstów, które często odzwierciedlają jej osobiste doświadczenia i relacje, co sprawia, że jej piosenki są bardzo emocjonalne i autentyczne. Zdobyła wiele nagród, w tym 12 nagród Grammy. Jest także znana z aktywności w mediach społecznościowych i silnej więzi ze swoimi fanami, znanymi jako "Swifties".

Podczas pierwszych trzy dni sierpnia artystka odwiedzi Warszawę, w której to zagra trzy koncerty na Stadionie Narodowym. Bilety na to wydarzenie wyprzedały się momentalnie, a stolica Polski stanęła na nogach. Nigdy bowiem przyjazd artysty nie wpłynął w tak znaczący sposób na funkcjonowanie i mentalność mieszkańców miasta.

Potrzebujesz noclegu? Zapłacisz krocie 

Według serwisu TravelTomorrow.com w związku z koncertami Taylor Swift, zainteresowanie lotami do Warszawy wzrosło aż o 340%. Ma to związek z cenami biletów na wydarzenie. Są one bowiem o prawie 80% tańsze od tych w ojczyźnie Taylor - Stanach Zjednoczonych. Fakt ten przyciągnie do Warszawy setki, a może nawet tysiące amerykańskich fanów artystki. 

Fakt ten nie mógł umknąć stołecznym przedsiębiorcom. Warszawy hotelarze oraz wynajmujący apartamenty podwyższyli ceny wynajmu swoich obiektów. Wysoki popyt oraz obecność zagranicznych fanów, skłonnych zapłacić dla artystki każde pieniądze, rezultują cenami noclegu centrum miasta w wysokości 2 - 3,5 tys. złotych za pobyt o 1 do 3 sierpnia. Za pobyt w hotelu z wyżywieniem zapłacimy zaś prawie 4,5 tys. zlotych

Fani, którzy do tej pory nie zarezerwowali miejsca noclegowego powinni prędko działać. Z każdą godziną wolnych obiektów jest coraz mniej, a ceny stale rosną.

Wyjątkowe oferty dla fanów Taylor 

Koncerty amerykańskiej gwiazdy pop to także dobry pretekst dla stołecznych restauratorów. Przygotowanie wyjątkowej oferty nawiązującej do artystki zapewni im bowiem znaczące zyski. 

Jeden z ciekawszych produktów oferuje sieć piekarni Lubaszka. Z okazji premiery książki „Era Taylor Swift" – reportażu o najpopularniejszej współczesnej gwieździe pop na świecie autorstwa Karoliny Sulej – powstało limitowane ciastko Popcake, które będzie dostępne w sprzedaży w sklepach firmowych Lubaszka w dniach 29 lipca–3 sierpnia 2024 r.

Unikatowych ciastek Popcake, przygotowanych z gęstego ciasta z mascarpone i praliną w otoczce z masy z białej czekolady, będzie można spróbować w dwóch wersjach kolorystycznych – fioletowej oraz różowej. Każde z nich przyozdobione będzie kolorową i błyszczącą posypką.

To jednak nie wszystko. W lokalu ORZO na Placu Konstytucji 5 skorzystać będzie z oferty na drugą tańszą pizzę gratis. Oferta obowiązywać będzie tylko po okazaniu biletu na koncert.

Na after party po koncercie zaprasza Food Town. W niedzielę 4 sierpnia lokal organizuje darmowe karaoke. Podczas wydarzenia w menu zagości specjalny koktajl, który jest prawdopodobnie ulubionym napojem gwiazdy. 

Paraliż miasta? Trzaskowski zwołał sztab kryzysowy

W dniu 1 sierpnia koncert artystki kolidować będzie z obchodami 80. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. O godzinie 17:00 Rondo im. Dmowskiego zostanie klasycznie zablokowane przez osoby pragnące upamiętnić bohaterów Warszawy. 

W tym samym czasie na Stadion Narodowy dojeżdżać będą tysiące fanów artystki. W związku z obawą przed komunikacyjnym paraliżem miasta prezydent Warszawy Rafał Trzaskowski zwołał sztab kryzysowy. Ustalono na nim, że na Stadion Narodowy dojechać będzie trzeba II linią metra. Co więcej podziemne pociągi kursować będą ze zwiększoną częstotliwością zarówno przed, jak i po koncercie. 

Więcej o autorze / autorach:
Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Aby zostać naszym prenumeratorem, wystarczy wejść na stronę https://www.gazetazoliborza.pl/platny-dostep. Następnie należy wybrać jedną z trzech opcji prenumeraty i postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w kolejnych krokach.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Jako prenumerator zyskujesz dostęp do ekskluzywnych treści (w tym pełnych treści artykułów prezentowanych na naszym portalu oraz publikacji dedykowanych tylko naszym prenumeratorom) oraz specjalne rabaty od naszych partnerów lokalnych. Oferujemy zniżki od 10% do 20% na produkty i usługi firm z Żoliborza i Bielan (okazjonalnie także z innych dzielnic).

Z rabatów mogą korzystać tylko prenumeratorzy posiadający aktywną (wykupioną) prenumeratę.

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Aktualną listę partnerów oraz informacje o oferowanych przez nich rabatach znajdziesz na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów" oraz w przesyłanych do Ciebie newsletterach.

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna.

Po wykupieniu prenumeraty będziesz mieć dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

Dokonując zakupu online u naszych partnerów, aby otrzymać rabat, należy przy zamówieniu wpisać specjalny kod, który zostanie wygenerowany przez partnera i przekazany prenumeratorowi.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online i/lub realizacji vouchera (będącego nagrodą w konkursie dla prenumeratorów, o którym piszemy w pkt. 9) trzeba powołać się na kod/voucher wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę lub odebrać nagrodę w konkursie.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem. Szczegółowe informacje znajdziesz w opisie oferty każdego z nich.

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [535249771]. Postaramy się pomóc jak najszybciej.

Rabatów przeznaczonych dla prenumeratorów nie można przekazywać osobom trzecim. Są one dedykowane wyłącznie dla naszych prenumeratorów jako forma podziękowania za wsparcie. Udowodnione przypadki łamania tego postanowienia będą skutkowały anulowaniem prenumeraty, bez możliwości jej odnowienia.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Nie. Każdy z partnerów ma swoje odrębne rabaty, które nie łączą się z rabatami od innych partnerów.

Tak, ale Twoja subskrypcja będzie aktywna do końca okresu rozliczeniowego, na który się zdecydowałeś.

Wystarczy zaoferować zniżki (10%, 15% lub 20%) na swoje produkty lub usługi dla naszych prenumeratorów. W zamian otrzymasz pakiet promocyjny opisany w naszej ofercie.

Skontaktuj się z nami pod adresem [[email protected]] lub telefonicznie pod numerem [662001449]. Omówimy szczegóły i odpowiemy na wszelkie pytania.

Po skontaktowaniu się z nami ustalimy szczegóły współpracy, podpiszemy umowę i przekażemy wszystkie niezbędne materiały do realizacji promocji.

Nie, udział jest całkowicie bezpłatny. W ramach współpracy barterowej oferujesz rabaty dla naszych prenumeratorów, a my zapewniamy Ci promocję i zwiększenie rozpoznawalności Twojej marki.

Nie. Program skierowany jest głównie do firm z Żoliborza i Bielan, aby wspierać lokalną społeczność. Jeśli Twoja firma działa w tym obszarze lub kieruje ofertę (także) do mieszkańców tych dzielnic, zapraszamy do współpracy. Zapraszamy zatem do współpracy także firmy i instytucje z innych warszawskich dzielnic!

Nie. Z rabatów oferowanych przez partnerów będą mogli skorzystać wszyscy aktywni (posiadający opłaconą prenumeratę) prenumeratorzy „Gazety Żoliborza”, bez względu na miejsce ich zamieszkania.

Twoja firma otrzyma bezpłatną reklamę w naszych mediach: na portalu, w social mediach, grupach lokalnych, w artykułach oraz w kampaniach reklamowych. Dzięki temu zwiększysz rozpoznawalność marki i dotrzesz do szerokiej lokalnej społeczności. Zrobisz to w sposób innowacyjny i efektywny – całkowicie bezpłatnie. Naszym głównym celem jest nie tylko uhonorowanie naszych prenumeratorów, ale też skuteczne zareklamowanie ofert firm, które zostaną naszymi partnerami.

Oferujemy m.in.:

  • Baner reklamowy z Twoim logotypem na naszym portalu i w social mediach.
  • Publikację artykułu zbiorczego promującego wszystkich partnerów.
  • Top Layer z informacjami o prenumeracie i partnerach.
  • Stałą komunikację w naszych grupach społecznościowych.
  • Zdjęcie w tle w mediach społecznościowych z logotypami partnerów.
  • Relacje (stories) z logotypami partnerów.
  • Plakat promocyjny informujący o współpracy.
  • Mailingi do prenumeratorów (dla partnerów oferujących 15% i 20% rabatu).
  • Promocję w Kinie Wisła (dla partnerów oferujących 20% rabatu).

Nasi partnerzy będą przedstawieni na stronie głównej naszego portalu, w zakładce PREMIUM w artykule "Rabaty dla Prenumeratorów". Będą umieszczeni wg dwóch kryteriów: wysokość rabatów i kolejność alfabetyczna. Ich lista będzie też wysyłana w newsletterach dla prenumeratorów.

Obsługa partnera będzie sprawdzać, czy prenumerator, który chce skorzystać z rabatu, ma dostęp do specjalnie dedykowanego artykułu („Rabaty dla Prenumeratorów”), w którym będą wymienieni wszyscy nasi partnerzy (będą tam także ich logotypy). Przy zakupie w sklepie stacjonarnym lub w momencie płatności za usługę wystarczy pokazać jego treść obsłudze partnera, wskazując baner odpowiadający miejscu, w którym dokonujemy zakupów/płacimy za usługę.

W przypadku zakupów online należy podać kod wygenerowany przez partnera. Dzięki temu będzie można zakupić produkt/usługę.

Wspólnie z naszymi partnerami będziemy organizowali konkursy dla naszych prenumeratorów. Do wygrania będą w nich między innymi bilety czy karnety. Wśród nagród będą też zniżki na produkty i usługi oferowane przez partnerów. Laureaci takich konkursów otrzymają specjalnie dedykowany voucher, wygenerowany przez partnera konkursu, dzięki któremu będą mogli zrealizować nagrodę. By odebrać nagrodę, trzeba będzie okazać ten voucher lub wpisać (w przypadku realizacji online) umieszczony na nim kod, wygenerowany przez partnera.

Szczegóły dotyczące sposobu wykorzystania, ilości i dostępności rabatów ustalamy indywidualnie, aby najlepiej dopasować ofertę do potrzeb Twojej firmy. Stałe są tylko wysokości oferowanych rabatów: 10%, 15% i 20%.

Wysokość rabatu u każdego partnera jest stała w czasie jednego cyklu, który trwa miesiąc. Partner może zmienić wysokość rabatu w każdym cyklu.

Zależeć to będzie od indywidualnych ustaleń z każdym partnerem.

Oczywiście! Jesteśmy otwarci na wszelkie sugestie i propozycje, które mogą przynieść korzyści obu stronom.

Czas trwania współpracy ustalamy indywidualnie, ale minimalny okres to jeden miesiąc (jeden cykl współpracy). Możesz zdecydować się na okres próbny (miesięczny) lub długoterminową współpracę.

Tak, aczkolwiek Twoja obecność – a zatem przywileje i obowiązki partnera – będą obowiązywały do zakończenia miesięcznego cyklu współpracy.